- Waardering
- 58
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 70kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
?
.
.
. Ik hoop dat het niet komt door mijn half uurtje cardio dat ik sinds gisteren op mijn rustdagen doe.Rotdag.
Squat:
- opwarming
5x60kg
5x80kg
5x90kg
-set
5x102.5kg
5x102.5kg
4x102.5kg
3x102.5kg
3x102.5kg
Bench Press:
- opwarming
5x20kg
5x40kg
5x60kg
-set
5x5x72,5kg
Barbell Row:
- opwarming
5x30kg
5x50kg
-set
5x5x60kg (PR)
Weeral failure op die 102,5kg. Ik hoop dat het niet komt door mijn half uurtje cardio dat ik sinds gisteren op mijn rustdagen doe.
Heb gisteren wat veel gedronken, hopelijk komt het daardoor want ik heb geen zin in een deload :@.
BAH
Wat veel gedronken? Een overdose alcohol is inderdaad niet productief voor een intense sqautsessie! Droppen die alchohol en omschakelen naar gezondere lifestyle, pr's zullen zeker sneuvelen!
.of je hebt gewoon een zwakke dag, kan altijd voorkomen!
in ieder geval een net logje, ik ga hem zeker volgen. succes verder nog!
.
.
.Ik leef gezond, maar ik amuseer me ook graag. Ik ga heus niet drugs uit mijn leven bannen omdat ik dan eens minder train hoor.
!
.Hoe kwam het van die zenuw? slechte techniek?
Deadlift voelde zwaar aan, ben altijd wat bang voor mijn onderrug aangezien ik hier een jaar geleden een geknelde zenuw mee getrokken heb.
..
Ben ook power cleans aan het leren met 35kg, begint al wat te lukken.
.Hoe kwam het van die zenuw? slechte techniek?
power cleans wil ik ook nog wel kunnen, af en toe ook mee bezig.
).Pijn in onderrug = Mss geen goede houding bij de squat?
BOR = misschien met iets lichter beginnen tot je met gemak die laatste 10cm toch kunt trekken.
Voor de rest goed bezig!
leuke log, zal deze ook maar volgen.![]()
Zag trouwens net dat je op 9lives ook post, ik heb daar jaren geleden ook nog gezeten en ging daar nu eens een kijkje nemen.
Waar train jij trouwens?