Fitness Seller

Trainen voor sterksteman in zuid Holland

Ik vind Ridderkerk wel een geschikte plaats.:D
Mooi net onder Rotterdam !

Ja echt super goed bereikbaar Sander!! :rolleyes:

• Topic Starter Topic Starter
Ok,

Stevige vloer is een must. Oppervlakte hoe groter hoe beter, maar ligt er een beetje aan of er een plaats buiten is om wat te doen. En ja voor de rest..ik denk idd dat je aan een soort van loods of grote schuur moet denken om een beetje een beeld te krijgen.

Hoop dat je hier iets mee kan.

Maar waar moet het aan voldoen? Is bijvoorbeeld gewoon een hele verdieping van een kantoorruimte ook goed of moet het echt een loods zijn of...?

- begane grond met een vloer van gewapend beton (ivm stones)
- minimale oppervlakte van 225m2 (15 bij 15 ofzo, langer zou mooi zijn ivm yoke run en farmerswalk binnen)
- waterleiding, wc, electriciteit
- plafond minimaal 3m hoog (ivm OHP bij lange mensen :D)
- buitenplaats en parkeergelegenheid

aanvullingen ?

plaats maakt niet uit, als het maar aan de eisen voldoet!

Ik geloof nog niet dat het gepost is..

Maar iemand heeft gisteren een belt laten liggen. Een zwarte met een witte middenband. Ongeveer dezelfde als Sebok heeft..

Hij ligt iig daar nog in de hoek naast de powerstairs.

Zal eens kijken of er wat te vinden is hier in de omgeving.

Bomt me niet waar zolang ik maar kan blijven mee rijden met mensen :P

ik denk zelf maar dat is ook gemak zucht voor mij omdat ik dicht bij voorschoten woon
om het ook te proberen in de buurt van voorschoten omdat we er nu ook al zitten

Zo tijd niet gelezen hier, hoop animo zeg, leuk initiatief om zo een hoop mensen te laten trainen, hopen dat zich ook doorzet naar de wedstrijden...

Verder hoop ik zelf ook weer snel onderdelen te kunnen trainen, want je gaat het aardig missen.

Zo tijd niet gelezen hier, hoop animo zeg, leuk initiatief om zo een hoop mensen te laten trainen, hopen dat zich ook doorzet naar de wedstrijden...

Verder hoop ik zelf ook weer snel onderdelen te kunnen trainen, want je gaat het aardig missen.

Het wordt wel weer eens tijd ja! ;)

Probleem is en blijft de wedstrijden...kijk nu de meeste doenbare wedstrijden zijn nagenoeg al volgeplaatst..K-U-T dus als er nog is 15man mee willen doen...maarja als je een grote vereniging hebt kan je ook een club competitie/wedstrijden houden ofzo :)

Probleem is en blijft de wedstrijden...kijk nu de meeste doenbare wedstrijden zijn nagenoeg al volgeplaatst..K-U-T dus als er nog is 15man mee willen doen...maarja als je een grote vereniging hebt kan je ook een club competitie/wedstrijden houden ofzo :)

Ja maar de mensen die nu net zijn komen trainen zullen misschien toch niet eerder dan volgend seizoen wedstrijden willen doen. Iedereen weet nu hoe snel die wedstrijden vol zitten dus volgend jaar gewoon Realdutchpower in de gaten houden en dan zo snel mogelijk inschrijven.

MAarja dat blijft dus klote..omdat als je ff een dag te laat bent je de helft van je keuze op zij kan zetten...lijkt net een ticket verkoop van een concert van *you name a big name in the music industry* Maar idd...dat word volgend jr kamperen voor je computer:D

BTW wie gaan er 5april nou wel trainen?

Ik had in 1e instantie gezegd dat ik niet kwam, maar ik twijfel nu nog.

• Topic Starter Topic Starter
Yep.

Als er genoeg gaan, dan wil ik ook nog wel een confrontatie aan gaan met vriendinlief...Damn ik zit echt onder de plak ... :P

Terug
Naar boven