Fitness Seller

Trainen voor sterksteman in zuid Holland

:roflol: die deur!

Eindelijk JP...!

IDd contributie vragen..hierdoor heb je geld voor nieuwe / vervanging materialen. Teamshirts zijn ook leuk. Zeker op wedstrijden. Het zoeken naar een nieuwe ruimte kan via de gemeentes lopen. Je kan tzt misschien denken aan gemeente subsidie etc.
Alleen is, denk ik, dan trainen eens in de 2 wkn niet meer voldoende ivm de contributie.

Ik heb er niet zo´n verstand van hoe dat allemaal werkt, maar het lijkt me een goed idee. Voor een ruimte waarin je kunt trainen, zou je misschien in het Westland eens kunnen informeren i.v.m. loodsen van tuinders ofzo??

Bij het bedrijf waar ik werk (vakantiebaantje), zouden als het goed is ook een aantal koelcellen leeg komen te staan en misschien in de verhuur gaan. Maar of dat ze hiervoor in de verhuur gaan, weet ik niet...

Westland is natuurlijk een optie...alleen zou ik eerder op zoek gaan naar een plek in een stad zeg maar..ivm de bereikbaarheid.

• Topic Starter Topic Starter
Ik denk dat een stad misschien te duur word qua huur van een geschikt onderkomen...

Wat ik ook denk is dat we eerst de vereniging op poten moeten gaan zetten want als we dit eenmaal gedaan hebben en het er allemaal in grote lijnen mee eens zijn dan vormen we een blok. We hebben dan in ieder geval financieel (groot punt) veel meer mogelijkheden dan nu.

En ik denk dat waar we nu nog zitten helemaal niet zo verkeerd is zeker niet als het droog weer is en we naar buiten kunnen. Een nadeel is wel is dat het natuurlijk van tijdelijke aard is.

En ik denk dat waar we nu nog zitten helemaal niet zo verkeerd is zeker niet als het droog weer is en we naar buiten kunnen. Een nadeel is wel is dat het natuurlijk van tijdelijke aard is.

Nee idd, weet jij waarom jullie er in 2009 weer weg moetne? Bestemmingsplan ?

Yep het word gesloopt en er komen een soort van villa's.

Andere locatie hoeft ook niet per direct, maar omdat het hier tijdelijk is, is het misschien verstandig om vast rond te kijken.

Andere locatie hoeft ook niet per direct, maar omdat het hier tijdelijk is, is het misschien verstandig om vast rond te kijken.

+1

Misschien handig om bij boeren te informeren? Die hebben vaak grote lappen grond en schuren, weet niet of dat wat is?

Kom naar Boskoop/Waddinxveen/Woerden/Bodegraven. Makkelijk bereikbaar en ruimte zat!

Zoek jij is wat op dan wat betaalbaar is.

Waar moet het aan voldoen?

Nee, maar als het zo makkelijk was waren er wel meer trainingsgelegenheden.

Ik weet in Zeeland ook wel wat plekken.. Maar als puntje bij paaltje komt dan krabbelen veel lui terug....

Ik weet wel toevallig dat hier vlak naast de sportschool waar veel powerlifters trainen een heel terrein leeg staat met véél kantoren/loodsen. Misschien dat hier wat te regelen is.

Vind het juist makkelijk nu omdat het dichtbij is.

Maar waar moet het aan voldoen? Is bijvoorbeeld gewoon een hele verdieping van een kantoorruimte ook goed of moet het echt een loods zijn of...?

Terug
Naar boven