AndroidHealthClinic

Trainen voor sterksteman in zuid Holland

• Topic Starter Topic Starter
Ik ben er sowieso om een beetje op te ruimen.

Als ik kom wil ik me richten op de onderdelen van de hoekse waard..

- Farmers for distance (met laag gewicht)
- Tire flip
- Boomstam 80kg for reps

als jij laag gewicht farmers gaat doen doe ik die ook wel als hoog gewicht. Is er trouwens een mogelijkheid om hand over hand iets te doen?(denkend aan hand over hand auto @ amsterdam)

JP, heb je die sled nog trouwens?

ja zag ik liggen zaterdag

Yep, alleen het touw is aan het einde een een beetje uit elkaar. Maar met de slee kan je hand over hand oefenen. Moet je alleen een gladde plaat hebben om op te zitten en je kan de farmers ofzo gebruiken om je voeten tegen klem te zetten om af te zetten.

Volgens mij heeft Jan nog zon plaat?

Yep, alleen het touw is aan het einde een een beetje uit elkaar. Maar met de slee kan je hand over hand oefenen. Moet je alleen een gladde plaat hebben om op te zitten en je kan de farmers ofzo gebruiken om je voeten tegen klem te zetten om af te zetten.

Oke, dan zal ik even kijken of ik nog een gladde plaat in de kelder heb staan.

Rofl? 140kg is zaterdag gelukt en die ging vrij easy nog. 150 moet er sowieso in zitten die 160 is een grote gok...maarja als die 150 gaat, wil ik sowieso die 160 proberen...

140 ging easy bij chewie.. 150 heeftie sowieso wel...

euhm, martijn en ik hebben vandaag in de gym besloten dat we maar wat graag volgende training weer aanwezig zijn (5 april dus). ik wil die tire minimaal 2 reps achter elkaar doen, hoger ik gewicht kwa yoke en log en misschien nog wat nieuwe dingetjes proberen

ik dacht geloof ik ook dat roy weer wilde

euhm, martijn en ik hebben vandaag in de gym besloten dat we maar wat graag volgende training weer aanwezig zijn (5 april dus). ik wil die tire minimaal 2 reps achter elkaar doen, hoger ik gewicht kwa yoke en log en misschien nog wat nieuwe dingetjes proberen

ik dacht geloof ik ook dat roy weer wilde

Yoke en tire kunnen we dan dus samen pakken. Yoke ben ik bar slecht in, dus moet oefenen :P

Yoke wil ik ook doen! (vooral techniek)
Tire ook want die is gewoon chill :D (zoveel mogelijk flips binnen 1 minuut)
Stones ook (damn ik haat die hars) 100/105 stone moet erop, lukte vorige keer net niet)
Hand over hand lijkt me ook wel leuk om een keer te doen......

Terug
Naar boven