Fitness Seller

Trainen voor sterksteman in zuid Holland

Leuk jullie gezien te hebben Gasten, jullie doen het SUPER allemaal op deze SUPER lokatie...

Wel moet ik zeggen dat ik het jammer vind dat ik van JP begreep dat er niet veel animo is voor een bijdrage in de kosten.... Hijzelf vind het lullig om steeds te vragen...

Dit snap ik niet !!!

Het lijkt mij een kleine moeite om een bijdrage te betalen voor gebruik van spullen en huur van het pand ! 10 jaar geleden waren deze initiaven er niet, dus dit moet gesteund worden. Iedereen geeft wel goud geld uit aan sportschool, voedsel en andere supplementen, maar een bijdrage voor JP is teveel ? Wat gaan jullie doen als JP de tent sluit ....

KOM OP GASTEN !!!

JP heeft een potje achtergelaten, doe er jullie voordeel mee zou ik zeggen !

Top die foto's Stah! Vooral die monsterlijke wheelflip van mij, hahaha!

Wat ziet Matthieu er eng uit met ze kale kop. :D

Had vorige keer vooruit betaald, vind het ook niet meer dan logisch dat je een kleine bijdrage (want was is nou 5 eu per keer) inlegt voor het materiaal enz.

Als ik hoorde dat zo´n potje hars al 30 euries kost en wij daar allemaal gebruik van maken...

Toffe foto´s die je gemaakt hebt, Stah!!

prachtige foto's, het begint hier ook weer te kriebelen vanbinnen :o

Leuke foto's Stah!. Ik zie er met die tireflip wel eng uit idd ;)

Ik heb vorige keer ook voor een paar keer gedokt.. En heb ook een potje hars besteld (die komt nog) en een potje handzeep neergezet.(het zijn kleine dingen, maar ze moeten er wel zijn) Ik betaal volgende keer weer gewoon voor een paar keer. Voor zover ik weet hebben de gasten die er gisteren waren allemaal wel betaald (vorige keer?). Mocht het niet genoeg zijn hoor ik dat ook graag hoor.

Ik vind het nou éénmaal super om daar te kunnen trainen.. en ik vind het ook niet meer dan normaal om een paar euri neer te leggen om te kosten te drukken. Ik ben zelf alleen wel iemand die nooit geld bij heeft.. (pinpas generatie) en betaal dus liever af en toe gelijk voor een keer of 4-5.

Vorige keer heeft volgens mij niemand betaald (voor dewedstrijd van brunssum) omdat jp eerder wegging. Iig krijgt hij van die keer nog 5euri van me...

5 euro per keer is inderdaad niet overdreven als je kijkt wat een mogelijkheden je daar allemaal hebt!

Vorige keer heeft volgens mij niemand betaald (voor dewedstrijd van brunssum) omdat jp eerder wegging. Iig krijgt hij van die keer nog 5euri van me...

klopt. toen werd er besloten de volgende keer gewoon een dubbele bijdrage te leveren omdat jacco afsloot. die 5 euro neem ik dus volgende keer ook gewoon mee, ben het volledig met stah eens, 5 euro is natuurlijk niks... als ik het niet aan die training uitgeef doe ik het wel aan 2 biertjes savonds, dan lijkt me de training een nuttiger doel

Kereltjes, jullie hoeven mij niets te verantwoorden hoor ;)
Ik kwam hier voor het eerst.....
Doe het voor jullie zelf en JP !
Duidelijke afspraken voorkomen misverstanden !

TRAINZE DAAR !

RAAAAAGGHHJJ :D

Knappe foto's ;)

Toffe foto's!!!!

Oke maatjes gaan er morgen nog mensen sterkste man trainen en waar, JP is er iemand aanwezig morgen? Gaan er mensen naar Simon?

Ik denk niet dat er iemand is in Voorschoten morgen.

waarom niet? Ik heb misschien een mogelijkheid om te komen nl..

@ voorschoten is volgende week toch pas weer?

Terug
Naar boven