MuscleMeat

Trainen voor sterksteman in zuid Holland

Jammer dat ik niet kon. Als het goed is heb ik binnenkort een weekend-OV. Dus dan kan ik gratis naar Voorschoten reizen en zal ik er dus elke 2 weken trainen.

Ik ben er pas over 3wkn weer omdat ik a.s. weekend op vakantie ben. Ik neem tzt dat potje hars mee. Voor het geld is het wel goed spul volgens mij :)

Hopelijk over 3wkn weer een mooie battle vs. Chewie en G-men? ;)

O yeah!!

hehe :D komt goed gijsie ;)

Ik ben erover aan het denken om misschien dit weekend eens af te komen met een maat van me. Iemand die het ziet zitten om 2 ecto belgen in te leiden in het strongman gebeuren?

is dat niet ****ing ver rijden voor jou gast? in belgie zijn toch wat dat betreft ook wel opties zat? bedoel ik voor de rest niet verkeerd ofzo

deze zaterdag ben ik overigens aanwezig, ik heb der zo gruwelijk veel zin in al..

Ik ben er ook!

Mja misschien beter dat ik nog eens contact opneem met snoob....

At Kane: Snoob en The Locust kan je PM´en.

Zeker zin in strongman dit weekend, kijk er nu al naar uit :D

Hahaha.. v/d week nog minder leuke post vanuit leeuwarden.. Laatste keer dat ik er op zondag was.. ben ik geflitst op de n11... 64 euri's naar de staatskas... Dat was een dure training ;)

Hehe, dat is flink k*t idd!

Ben er zaterdag ook weer.

Ik moet afzeggen voor zaterdag. Zoals sommige hebben gelezen in me log lopt het niet echt lekekr tussen mij en me vriendin, daar hebben we gister 3u over gesproken aan de phone en ze komt straks hierheen, daardoor heeft ze zaterdag wel extra hulp nodig ivm haar verjaardag voorbereidingen. Dus ik moet zaterdag haar helpen...en omdat me relatie toch even belangrijker is dan em zin doordrijven ne te komen trainen... *baalt dat hij niet kan en baalt harder van de reden*

Dat zijn klotedingen Kauwie! Maar soms moet je prioriteiten stellen. Succes!

• Topic Starter Topic Starter
Word zaterdag waarschijnlijk een uur of 3, ik ga namelijk eerst vrachtwagen trekken in Ridderkerk om 12 uur.

Is dat in Ridderkerk.. jeetje dat is dicht bij:D

Terug
Naar boven