AndroidHealthClinic

Trainen voor sterksteman in zuid Holland

aah oké, No Problem! Dan weet ik dat..

Dat is waar ook, maar goed mss als ie het nog leest dat ie wel wil opengooien. Met Ruben trainen lijkt me wel eens gaaf.

Anders wordt het bij Simon.

• Topic Starter Topic Starter
Ik wil wel opengooien hoor.

K*t, ik moet naar k*t school :janken:

Zondag toevallig nog open?

Chillllllllllll Relaxed Ruben kom ook dat wordt supertof!!!

Hoe laat JP 14:00 uur?

ietsje later tussen 1430 en 1500.

top ik ben er, meer tijd om te eten voor energie.

In ieder geval Yoke, tire en farmers, mss ook axle als onderarmen willen en de 160 stone

Victor komt ook!

heb je het nu over volgende week gijs?

Over vandaag neem ik aan.;)

Sorry jongens.. Helaas kon ik niet komen.. Ik zou eerst met mn broer naar Gouda rijden om een auto op te halen en dan zou ik met zijn auto eventueel doorrijden naar Voorschoten om te kunnen trainen, maar helaas ging het hele verhaal niet door.. Ik heb ook gisteren niet meer op DBB gekeken, dus ik zie het nu pas.

Ik was graag langsgekomen voor een vette training, maar helaas..

Ik was er even en heb alleen Gijs, Jan en Victor gezien. Volgende keer weer Ruben.

yup, is jammer, maar helaas niks aan te doen! Ik kom vast en zeker nog een keer langs om beestig te trainen! ;)

De deur staat hier altijd open als het van te voren even aangegeven word maatje.

Thnx JP was weer top. Hebben nog tire in het zonnetje gedaan, en ook die ankerketting eens versleept. Hoeveel woog dat ding ergens tussen de 340-380 toch?

Volgende week kan ik er heeeeel spijtig niet zijn:(

Victor = Victormor?

Volgende week gaat ik

axle clean&press
Tire flips
Stones
farmers

willen doen..iemand die mee wilt draaien?

Jammer dat ik niet kon. Als het goed is heb ik binnenkort een weekend-OV. Dus dan kan ik gratis naar Voorschoten reizen en zal ik er dus elke 2 weken trainen.

Ik ben er pas over 3wkn weer omdat ik a.s. weekend op vakantie ben. Ik neem tzt dat potje hars mee. Voor het geld is het wel goed spul volgens mij :)

Hopelijk over 3wkn weer een mooie battle vs. Chewie en G-men? ;)

Terug
Naar boven