XXL Nutrition

Trainen voor sterksteman in zuid Holland

• Topic Starter Topic Starter
Twee dingetjes.

Ten eerste Richard heeft me gesmst en is zaterdag om 1400 in Voorschoten.

Op de tweede plaats Fouad heeft nog wat whey eiwitten poeder in de aanbieding van een goed merk en per kilo verpakking kan je zaterdag dus kopen als je wilt.

groetjes.

Zaterdag ben ik er ook, rug voelt redelijk aan. FF wat decompression hangs doen vandaag en morgen en ff laten masseren. Heb nog 2 autobanden ergens vandaan gehaalt die zal ik ook meenemen.

Hahahaha! Gelukkig maar!

ja Sander, dat is bij Top Gym. Dus ik zou zeggen kom lekker kijken.

Nais, tot hoelaat zijn jullie daar bezig denk je?(grove schatting??)

Want ik ga 's ochtends naar full speed in Rosmalen

ach eigenlijk boeit het niet, ik rijd wel langs als ik terugben en dan zie ik wel of jullie er nog zijn.(tis toch maar 2 minuten)

ach eigenlijk boeit het niet, ik rijd wel langs als ik terugben en dan zie ik wel of jullie er nog zijn.(tis toch maar 2 minuten)

ga je je nu wel voorstellen :p?

Hehe, ik ben er morgen ook. Ff gucken.

Zal wel tot een uur of 2 zijn want JP zou daarna rond 15.00 in Voorschoten zijn.

Hehe, ik ben er morgen ook. Ff gucken.

Cool, Hoe laat ben jij er. Ik ben er tegen drieen.

Zal wel tot een uur of 2 zijn want JP zou daarna rond 15.00 in Voorschoten zijn.

Cool, Hoe laat ben jij er. Ik ben er tegen drieen.
Ik weet niet precies hoe laat het open gegooid wordt, ik had JP al een PM gestuurd maar hij's nog niet beantwoord. I.i.g. zo vroeg als kan.

Wil voornamelijk oefenen op de wheel flip en farmer's walk.

Richard zou dr om 1400 zijn. En ik probeer er om 1500 te zijn.

Morgen ben ik vanaf 1300 uur in vschoten.

in jesaja's log staat dat ie volgende week gaat. Starter zegt ook te gaan. Ik snap de 2 weken intervallen niet helemaal meer. JP wordt volgende week zaterdag ook getraind, kan ik alvast weer plannen maken?

in jesaja's log staat dat ie volgende week gaat. Starter zegt ook te gaan. Ik snap de 2 weken intervallen niet helemaal meer. JP wordt volgende week zaterdag ook getraind, kan ik alvast weer plannen maken?

JP gaat waarschijnlijk morgen trainen omdat hij volgende week zelf niet kan trainen i.v.m. de Sterkste Man van West-Nederland in Den Helder.

Waarschijnlijk gooit hij volgende week de deur open.

Ja die twee weken zijn idd een beetje van de baan. Het is eigelijk gewoon elke week.

Sweet volgende week ben ik er gewoon weer bij...
Voor de liefhebber ik ben van plan
max deadlift (ondervoorbehoud)
axle of log press
stones
tire flip

a.s. zaterdag ben ik er ook gewoon weer.. (al heb ik nog steeds die k*t weekend OV niet)

Ik waarschijnlijk ook!

Terug
Naar boven