XXL Nutrition

Trainen voor sterksteman in zuid Holland

Ja moet om kwart over vier weg en als we om 3 uur beginnen, kan ik 2 onderdelen doen ofzo....

damn das wel lame inderdaad

Erwin (of edwin haha) ben je er toevallig ook eerder dan of niet?

Sorry guys, redde het niet i.v.m. werk. Wel nog even deadlift getraind alleen. Zie log.

Ben benieuwd of er nog wat nieuwe deadlift PR's zijn neergezet!!

Sorry guys, redde het niet i.v.m. werk. Wel nog even deadlift getraind alleen. Zie log.

Ben benieuwd of er nog wat nieuwe deadlift PR's zijn neergezet!!

Gijs heeft 300 gedeadlift wat op zich een beetje magertjes was natuurlijk!
Ik denk dat hij vanmorgen zijn bordje Brinta niet helemaal leeg heeft gegeten ofzo.....:D

J/K Was wel mooi om te zien Gijs! :thumbs:

Idd vrij jammer. Had wel wat meer verwacht van Gijs ;)

Ben benieuwd naar de filmpjes!

Gijs idd 300deadlift
ik 270deadlift
Matthieu 260deadlift
All was nice, wat mooier was, waren de stenen!

Ik het hele rijtje rustig afgewerkt.
Toen de 160. 1e poging kwam 10cm van de grond en rolde uit me handen. 2e poging ging redelijk op de knieen. Toen kwam Gijs als een dolle stier in me nek hijgen. Resultaat in 1 motion erop :D
Toen Gijs op de 160kg steen. 1ste poging tot op het rand en kreeg hem er net niet over heen geduwd (bad luck shorty :P ). Gijs helemaal verrot en vertieft. Hij heeft zich toen 10min opstaan fokken en poging 2. Easy op schoot en toen gaan staan dat ging gestaagd. Toen dat t*ring randje meer, wij schreeuwen en hij nog harder schreeuwen(aansteller ;) ) en na een lange worsteling had hij hem ook.
Toen kon Matthieu niet achter blijven en deed het eigenlijk ook vrij easy.
kortom lang zijn is makkelijk :P

Filmpjes volgen!

gvd ik kom achter met stones, morgen moet die 155kg steen er dan ook maar op :fire:

Oh Jp er is een sleeve van de bar gesneuveld waar wij mee deadlifte. We weten neit wanneer het gebeurd is maar goed...Ik heb nog 2 sleeves over, die neem ik de volgende keer wel mee, als die passen dan kunnen die er op.

Post nu filmpjes die ik heb (van de deadlift en een failed clean) in het filmpjes topic

Oh Jp er is een sleeve van de bar gesneuveld waar wij mee deadlifte. We weten neit wanneer het gebeurd is maar goed...Ik heb nog 2 sleeves over, die neem ik de volgende keer wel mee, als die passen dan kunnen die er op.

Een sleeve gesneuveld? Wat is er aan kapot dan? Ik zei nog zo dat je er niet op mocht kauwen!

rondom door gebroken....

Was wel een goede training! op die k*t boom na

S8300879.jpg

Smoked'm!

waarom staan al die Strongman altijd met zo'n suf vingertje of duimpje omhoog op de foto.. ???

(viel me op, kijk maar eens op RDP)

zegt overigens niets over jullie geweldige prestatie guys :)

Hahaha idd.. Hij kan zo op voor de prodent reclame

Het lijkt of net of Gijs op een onzichtbaar krukje zit ;)

Terug
Naar boven