XXL Nutrition

Trainen voor sterksteman in zuid Holland

Ik ga zaterdag trainen weet alleen nog niet precies hoe laat.

Mooi. Ik ben er iig ook dan. Ik lees hier nog wel hoe laat je het open gooit dan.

Ik doe met alles mee behalve presses.. Die laat ik even voor wat het is.

@chewie: komt goed kerel

Was zelf van plan ifsa log, yoke, farmers en tire te doen. Mits alles goed gaat :)

Jp hoelaat open morgen?

• Topic Starter Topic Starter
morgen zijn Cees en Richard er als het goed is om 1430.

Zo weer lekker weinig geslapen...nog geen 4u...word dus wel weer een ok training:P

De sleeve die kapot was op het halter is vervangen en beide sleeves zitten voorlopig weer goed vast!

Murf training op 3.5u slaap bleh. Wel een nice conan wheel van Matthieu 1.5ronde @ 300 kg filmpje komt nog.

of is het volgende week???

haha ja dude, zie je dan ;)

bah

is er vanmiddag niemand dan

je kan push ups en sprintjes op de parkeerplaatsen doen?

Ik geloof dat Richard wel ging trainen vandaag...

weet je toevallig hoelaat?

• Topic Starter Topic Starter
Jongens er gaan wat dingen veranderen in Voorschoten. Ik en Cees hebben een heleboel gezeik met de huisbaas. Ik ga er later wel op in waarover precies maar als er zo door gegaan word moeten we weg daar. Ik vind het zelf ook een beetje kinderachtig maar vanaf nu af aan wil ik dat iedereen het even aan mij meld als ie gaat trainen. Een van de klachten was namelijk dat er teveel mensen kwamen trainen die de huisbaas niet kende en dat ie het overzicht kwijt was.

Jongens er gaan wat dingen veranderen in Voorschoten. Ik en Cees hebben een heleboel gezeik met de huisbaas. Ik ga er later wel op in waarover precies maar als er zo door gegaan word moeten we weg daar. Ik vind het zelf ook een beetje kinderachtig maar vanaf nu af aan wil ik dat iedereen het even aan mij meld als ie gaat trainen. Een van de klachten was namelijk dat er teveel mensen kwamen trainen die de huisbaas niet kende en dat ie het overzicht kwijt was.

Och god............

Mss moeten we ons eens voorstellen aan de beste man namelijk, ik heb hem namelijk ook nog nooit gezien. Mss kijkt ie wel angstvallig uit een raampje welke brede mensen allemaal in en uit gaan en durft ie niks te zeggen.

Cees had het er vorige week ook al over.. Ik kan me er ook wel iets bij voorstellen... Er moet een soort van 'controle' blijven. Het is niet anders.

Ik zal iig een pm sturen als ik kom trainen.

@jp: Zou je mijn pm nog even kunnen reply'en?

haha wat moet die mens dan wel niet denken als er zo'n gespierde mannen in tanktops enzo in zen huurwoning binnengaan en dat ie dan allerlei raar geschreeuw enzo hoort :roflol:

Bumper de bump... Wie zijn er deze zaterdag, hoe laat begint het feestje en JP is het allemaal mogelijk met de beste huisbaas??

in principe komen ik en martijn ook weer, maar het is soort van onder voorbehoud... george zou ook komen om te vertical barren :P

ik weetniet of het nu de bedoeling is om te pmmen of om het hier te melden?

Terug
Naar boven