MuscleMeat

Trainen voor sterksteman in zuid Holland

Ik kan moeilijk inschatten of je serieus bent.. :o

Ja die prodent smile zit bij gijs in de familie...en ja die foto is 100% fout, maar wel eentje om in te lijsten :D

haha leuke foto. Die gaan we eens even afdrukken en in de homegym hangen.

viking press is mooi geworden, weet niet wie hem gemaakt heeft maar ik had 2 kleine ideetjes

1. nog zo`n zelfde stang maken, maar dam ,met doorlopende stang, om te sqauten als dat mogelijk is , volgens mij wel

en

2. die paal waar gewichten aanhangen van de canons wheel als je de onderste stand neemt komt hij bij je middel
misschien om onder in een gaatje te boren waardoor je hem lager kan hangen en als deadlift bak kan gebruiken

ik hoor wel of het goeie ideeën zijn

groeten marcel

Hoi Marcel, ik heb de vikingpress adapter gemaakt :)

Ik heb over beide zaken nagedacht, al voor dat jij ze hier postte ;) Ik zal even toelichten hoe ik erover denk;

1. Squatten kan nu al met de adapter, je zou de vierkante koker (die overdwars loopt) op je trapezius kunnen leggen. Een andere optie is gewoon een buis met een inkeping erop bouten. Door de inkepingen ligt ie stabieler en belast je de bouten qua buigen minder.

2. Deadlift optie zou een goed idee kunnen zijn, al weet ik niet hoeveel belasting de handsvaten kunnen hebben. Presses gaan tot 200kg dacht ik zelf en dat kan ie wel hebben, maar met deadliften ga je daar ver overheen. Het zou zonde zijn als de adapter daardoor gesloopt wordt. O en het draaipunt van het conanswheel is te hoog om het te gebruiken als deadliftbak, bij het optillen zouden de handsvaten wss teveel naar achteren bewegen tijdens de beweging omhoog, als je begrijpt wat ik bedoel. Vergelijk het met een wijzer-klok die op 5 uur staat en naar 3 uur beweegt.

maar squatten met dat ding is toch helemaal niet zo relaxed aangezien die best wel schuine bewegingsbaan heeft zeg maar

nice :D

Ow JP, ik moet weer ff geld in leggen, ben het vorige keer vergeten....

marsel je zal misschien wel gelijk hebben , maar klasse van die viking
wat is je volgende doelstelling

een houder voor de gewichten hahah
groeten

Gaan er a.s. zaterdag nog mensen trainen? En is het open?

Ik heb wel zin, en als het weer het toelaat zou ik graag buiten de yoke en conan's wheel doen.

Gaan er a.s. zaterdag nog mensen trainen? En is het open?

Ik heb wel zin, en als het weer het toelaat zou ik graag buiten de yoke en conan's wheel doen.

Er zal vast wel getraind worden maar het zal niet erg druk zijn want er moeten best wel wat gasten naar Amsterdam de volgende dag.

• Topic Starter Topic Starter
Ik ga zaterdag trainen weet alleen nog niet precies hoe laat.

Ik ga er sowieso zijn, weet alleen met welke "intensiteit" aangezien me rug dus niet 100% is

Terug
Naar boven