XXL Nutrition

Trainingslog Bzar

jammer van die wedstrijd , zie het als een ervaring - netjes die db row - ook wel een stevige bb-curl - ik train de laatste tijd veel met db's , dus ik kom niet aan jou gewichten

• Topic Starter Topic Starter
Toch een net resultaat op die wedstrijd.

Ik heb nog een vraagje. Keken ze bij de wedstrijd ook naar je lichaamsgewicht. Dus als iemand van 70kg 90kg drukt en iemand van 90kg 90kg drukt, dat die jongen die 70kg weegt wint.
Dankjewel! Jaa, daar keken ze zeker naar; je werd gewogen en er werd op basis van een formule gekeken naar je score. Zie Powerlifting page of Wim Wamsteeker. Hier staat onder andere een formule waar je je score kunt uitrekenen. Een jongen die 69kg woog en 120kg drukte werd bijvoorbeeld 2e.

jammer van die wedstrijd , zie het als een ervaring - netjes die db row - ook wel een stevige bb-curl - ik train de laatste tijd veel met db's , dus ik kom niet aan jou gewichten
Jaa, ik baalde er echt van dat ik niet maximaal heb kunnen presteren. Wat bedoel je precies met dat je niet aan mijn gewichten komt?;)

Dankjewel! Jaa, daar keken ze zeker naar; je werd gewogen en er werd op basis van een formule gekeken naar je score. Zie Powerlifting page of Wim Wamsteeker. Hier staat onder andere een formule waar je je score kunt uitrekenen. Een jongen die 69kg woog en 120kg drukte werd bijvoorbeeld 2e.

Jaa, ik baalde er echt van dat ik niet maximaal heb kunnen presteren. Wat bedoel je precies met dat je niet aan mijn gewichten komt?;)

Keken ze ook nog naar je lengte? Anders ga ik ff flink oefenen en doe ik de volgende keer mee.:D

Jammer van die wedstrijd trouwens! Gewoon doorknallen komt goed man

Bij die wilksformule, hoeveel heb jij daar:)

Jaa, voorbereiden voor wiskunde. Ik heb een hele achterstand gezien de docente het hele jaar ziek is geweest.???

Bij die wilksformule, hoeveel heb jij daar:)
Ik heb daar 67.74 punten en jij?:rolleyes:

Jammer van die wedstrijd trouwens! Gewoon doorknallen komt goed man
Jaaa, volgend jaar streef ik naar de 5e plaats!;)

Dag 1/Week 8 (21-04-'08) A

Balen man, ik ben soieso kapot van het studeren afgelopen weekend en dat heb ik zeker gemerkt met mijn training. Ik heb besloten na 6 setjes matig gepresteerd te hebben om de training extra rustig te doen en om dan vrijdag voluit borst/triceps te gaan trainen. Ik zit nu al fokking 5 weken op 9x90 met bankdrukken en ik kom maar niet vooruit. Daar baal ik van, vrijdag wil ik 10x90 halen zodat ik setjes van 95kg kan gaan doen.:mad::mad:

:headbang::headbang::headbang::headbang::headbang::headbang::headbang::headbang::headbang::headbang::headbang::headbang::headbang::headbang::headbang::headbang::headbang::headbang::headbang::headbang::headbang::headbang::headbang::headbang::headbang::headbang::headbang::headbang::headbang:

Bench Press
8x50, 8x60, 8x70, 8x80, 5x90
dumbbell Press
8x30, 3x42, 8x28
Cable Cross
8x20, 8x25, 8x30
Cable Push Down
8x20, 8x25, 8x30
Triceps Ext.
8x20, 8x25, 8x30

Ik baal echt, echt, echt hard!!

jammer van je training, de volgende keer beter.

volgens mij baal je , terwijl 5 * 90 niet verkeerd is hoor

soms zit er zo'n training tussen...

jammer van je training, de volgende keer beter.
Absoluut, volgende keer ga ik knallen!!:)
volgens mij baal je , terwijl 5 * 90 niet verkeerd is hoor
Ik weet dat ik beter had gekund, dus ik baal wel.;)
Dankjewel Mega!
soms zit er zo'n training tussen...
Normaal gesproken nooit.:evil:

Bedankt voor de steun mannen, ik heb jullie karma gegeven.

Misschien moet je even een stapje terug doen met bench press?

Misschien moet je even een stapje terug doen met bench press?
Dat is op zich wel een goed idee, dat heb ik al eens gedaan met het squatten. Dat heeft me toen goed geholpen. Ik ga alleen deze zaterdag al naar Kroatië en ik denk dat als ik terug ben ik wel genoeg uitgerust ben.:)

Terug
Naar boven