- Waardering
- 2
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dankjewel! Jaa, daar keken ze zeker naar; je werd gewogen en er werd op basis van een formule gekeken naar je score. Zie Powerlifting page of Wim Wamsteeker. Hier staat onder andere een formule waar je je score kunt uitrekenen. Een jongen die 69kg woog en 120kg drukte werd bijvoorbeeld 2e.Toch een net resultaat op die wedstrijd.
Ik heb nog een vraagje. Keken ze bij de wedstrijd ook naar je lichaamsgewicht. Dus als iemand van 70kg 90kg drukt en iemand van 90kg 90kg drukt, dat die jongen die 70kg weegt wint.
Jaa, ik baalde er echt van dat ik niet maximaal heb kunnen presteren. Wat bedoel je precies met dat je niet aan mijn gewichten komt?jammer van die wedstrijd , zie het als een ervaring - netjes die db row - ook wel een stevige bb-curl - ik train de laatste tijd veel met db's , dus ik kom niet aan jou gewichten

Dankjewel! Jaa, daar keken ze zeker naar; je werd gewogen en er werd op basis van een formule gekeken naar je score. Zie Powerlifting page of Wim Wamsteeker. Hier staat onder andere een formule waar je je score kunt uitrekenen. Een jongen die 69kg woog en 120kg drukte werd bijvoorbeeld 2e.
Jaa, ik baalde er echt van dat ik niet maximaal heb kunnen presteren. Wat bedoel je precies met dat je niet aan mijn gewichten komt?![]()

Nee, alleen lichaamsgewicht tellen ze mee.Keken ze ook nog naar je lengte? Anders ga ik ff flink oefenen en doe ik de volgende keer mee.![]()

Tuurlijk!!

Bij die wilksformule, hoeveel heb jij daarDankjewel! Jaa, daar keken ze zeker naar; je werd gewogen en er werd op basis van een formule gekeken naar je score. Zie Powerlifting page of Wim Wamsteeker. Hier staat onder andere een formule waar je je score kunt uitrekenen. Een jongen die 69kg woog en 120kg drukte werd bijvoorbeeld 2e.
Jaa, ik baalde er echt van dat ik niet maximaal heb kunnen presteren. Wat bedoel je precies met dat je niet aan mijn gewichten komt?![]()

Jaa, voorbereiden voor wiskunde. Ik heb een hele achterstand gezien de docente het hele jaar ziek is geweest.

Ik heb daar 67.74 punten en jij?

Jaaa, volgend jaar streef ik naar de 5e plaats!Jammer van die wedstrijd trouwens! Gewoon doorknallen komt goed man

Absoluut, volgende keer ga ik knallen!!

Ik weet dat ik beter had gekund, dus ik baal wel.volgens mij baal je , terwijl 5 * 90 niet verkeerd is hoor

Dankjewel Mega!
Normaal gesproken nooit.

Dat is op zich wel een goed idee, dat heb ik al eens gedaan met het squatten. Dat heeft me toen goed geholpen. Ik ga alleen deze zaterdag al naar Kroatië en ik denk dat als ik terug ben ik wel genoeg uitgerust ben.Misschien moet je even een stapje terug doen met bench press?