kane
Huge Freak
- Waardering
- 541
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 88kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
LolToch zonde met die squats vindt ik.
Ik zou wel adviseren jezelf een situatie als deze de besparen:
YouTube - Are You Hot: Sean Cassidy 1
Dankjewel!
Jaa het gaat echt goed!

Ik heb je al meerdere malen verteld hoe ik erover dacht. Ik ben niet gestopt met het trainen van m'n beenspieren maar ik heb wel gas teruggegeven. Een hoger aantal reps/set om wel sterker te worden maar om verdere toename in spiermassa te voorkomen. M'n kuitspieren train ik nog wel voluit.Toch zonde met die squats vindt ik.
Ik zou wel adviseren jezelf een situatie als deze de besparen:
YouTube - Are You Hot: Sean Cassidy 1
+1!Hij traint zen benen toch, dus wat zit jij dan te b**chen. Misschien dat die FSQ wat laag is om op techniek te letten.![]()
Ik vind het niet mooi om nog grotere beenspieren te krijgen, die 95kg bereik ik wel met meer bloed zweet en tranen dan anders.Hij zei dat hij ze niet meer wil laten groeien, maar dat laat ik geheel aan hem over. Die 95 kg droog is natuurlijk makkelijker te berijken als je je benen flink laat groeien.
+1!Lol
Dan maar geen dikke poten die gast Sean heeft een zeer goed fysiek. En in het filmpje zie je die gast zijn quads niet eens, alleen zijn kuiten die idd wat mager zijn.
Dankjewel man!Lekkere MP Bzar, ook een lekker volume op die frontsquat man![]()

Dankjewel!!Goed bezig man! En nette discipline die je ehbt... Bij mij faalt die bijna elke week door het zwaar studentenleven![]()

Geheel aan jou, volgens mij kun je met 20 rep squats trouwens best massa gainen op je benen. Training gaat wel lekker, je zal het wel meer voelen ook al maakt het minder indruk in je logje zo.Ik vind het niet mooi om nog grotere beenspieren te krijgen, die 95kg bereik ik wel met meer bloed zweet en tranen dan anders.
Hoe vindt je het zelf met je fysiek gaan?Dag 4/Week 7 (11-04-'08) A'
n.v.t.
Dag 5/Week 7 (12-04-'08) B'
Pull Up
12x-20, 12x-20, 12x-15, 12x-20, 12x-25
dumbbell Row
12x22, 12x18, 12x26, 12x20, 12x28
Hyperext.
12x0, 1210, 12x10, 12x20, 12x0
BB Curl
12x20, 12x25, 12x30, 12x35, 12x20
Machine Curl
12x36, 12x41, 2*12x31 12x27

Dankjewel, ik vind mezelf fysiek steeds beter worden. Ik zie mezelf met de week vooruit gaan.Geheel aan jou, volgens mij kun je met 20 rep squats trouwens best massa gainen op je benen. Training gaat wel lekker, je zal het wel meer voelen ook al maakt het minder indruk in je logje zo.Hoe vindt je het zelf met je fysiek gaan?
Thanks!

Daar ben ik ook best tevreden over ja.

Bedankt Big Man!

Precies!als het in zijn eerste poging was gelukt was hij een paar kilo omhog gegeaan
Dankjewel Kane, die DB press is ook huge vind ik! Nog even en ik ben bij de 50kg.hyperextension>machine rommelgewoon schijven tegen je borst klemmen, kan je echt wel +50kg houden hoor. Impressive DB press wel
![]()