Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jaaa, het is in ieder geval al iets. Omdat ik nu deadlift pak ik m'n hamstrings al een beetje, dus waarom dan niet één oefening voor m'n quadriceps?dikke mp, goed dat je terug benen traint al is het maar met 1 oefening

Hardstikke bedankt! Ik ben er echt heel blij mee, die MP gaat met de week vooruit!!
Waarom vind je dit precies dubbelop? Bij het trainen van je borst doen mensen toch ook vaak Bench Press en dumbbell Press? Of is dat weer wat anders?als ik een mp of een front press doe dan pak ik daarna nooit meer een db press ( dubbel op vind ik dit ) meestal kies ik daarna voor een lat raise - front raise of een kabel oef - misschien ben je iets te diep gegaan - daarnaast is het wel een sterke prestatie![]()

Ik had juist wél veel progressie in kracht en massagains. Ik ben nog nooit zo hard gegroeid. Ik wissel alleen om de +- 2 maanden van schema.En wat is de precieze reden dat je van schema bent gewisseld? Weinig progressie in kracht, weinig massagains, ect?

Hardstikke bedankt Mitchell!

Jep, maar ik weet 'm nu heel wat beheerster uit te voeren. De truuk ligt in het wat verder naar voren staan bij de oefening.Ja, techniek vindt ik ook moeilijk bij je laatste oefening, achja wat meer op techniek oefenen maar![]()
Jaaa, dan voel je 'm net zo goed!paar kg's minder pakken en dan wel een nette techniek + rustige uitvoering kan ook geen kwaad !
Had jij nog een log?Dankjewel, ik ga me echt focussen op m'n curls. Die kunnen nog vele malen beter!!
Dankje wel Re4gge!!
Jaa, het is lastig met schouders omdat je ze vaak dubbel traint. Maar inderdaad, ik ga er nog goed op vooruit.je pakt idd net zoals bij schouders een dubbele oef - maar misschien werkt dit wel bij jou , dan gewoon meedoor gaan - ik pak meestal na schuin een vlakke oef en vice versa
is zeker wel een verschil schuin bb -drukken of in een machine , wat een gewicht zeg

Dankjewel goozer!!

Jaaa, het gaat echt super zo!!

Dankjewel Groteman!!!
Thnx man!