Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dankje,

Wow! Is dat wel betrouwbaar denk je?Je gaat hard! Volgens een 1RM meter is je bench press 1RM momenteel 103.![]()
Dankje,
Ik vind het zelf alleen niet zo hard gaan bij de bench press. Ik bleef erg lang bij de 75 zitten, vind je niet?
Wow! Is dat wel betrouwbaar denk je?
Dag 5/Week 2 (18-01-'08)
Front Lat Pull Down 12x45, 11x75PR (12e tel ik niet mee)
dumbbell Row 12x28PR, 10x30PR
Compound Row 5x91, 12x71
Deadlift 15x50, 15x70, 10x100PR
Shoulder Press 9x22PR, 12x18
Upright Row 12x15, 8x35PR
dumbbell Side Raise 11x10PR, 9x8
Cable Curl 12x15, 12x25
Concentration Curl 7x16, 8x14

Ik ben wel blijven trainen en heb tussen het leren een trainingsschema in elkaar geknutselt! De trainingen zal ik vanavond of anders morgen posten. Ook heb ik morgen even tijd om te reageren in iedereen zijn log. Iedereen die post zal ik vanaf nu karma geven. Soms lukt dat even niet omdat ik de karma dan even verdelen moet. Maar karma krijg je zeker! Even over onderstaande informatie; van (bijna) alle spiergroepen heb ik de oefeningen die ik doe waaronder enkele nieuwe oefeningen in groepjes verdeeld. Deze combinaties wissel ik pér training af. Dus bij training X doe ik combinatie 1 van rug, schouders en biceps. En de eerst daaropvolgende training van training X doe ik combo 2 and so on..
Wat bedoel je precies met als je je hard genoeg inzet voor die ene kop?Waarom doe je zo moeilijk (relatief)? Denk je dat het zin heeft om elke keer wat anders te doen?
Als je gewoon 5+ compound oefeningen per training doet is al die isolatie niet eens meer nodig, als je je er hard genoeg voor inzet zal 'die éne kop' echt niet achter blijven.

Wat bedoel je precies met als je je hard genoeg inzet voor die ene kop?
En zoveel variatie is niet nodig denk je?
Karma trouwens!

Ooo, op die manier. Daar heb je zeker een punt. Meerdere mensen hebben al tegen me gezegd dat variatie belangrijk is, maar dat je echt niet elke training hoeft te variëren. Anders hou ik het gewoon nog even zo. Het is ook wel leuk om te variëren in de trainingen. Dan zal ik in de loop der tijd wat oefeningen schrappen. Triceps Ext. on HP vond ik bijv. nooit zo fijn naar mate je 'm zwaarder doet. Stabiel blijven staan wordt dan lastiger!Ik bedoel dat als je je richt op de grootste compound oefeningen, je niet veel of helemaal geen isolatie hoeft te doen, en met 'die éne kop' bedoel ik bijvoorbeeld één van de 3 triceps koppen (als het er drie zijn); omdat je daar al 5 of 6 verschillende oefeningen voor hebt.
Het enige wat ik doe voor m'n triceps zijn military presses... En ik moet eerlijk zeggen dat ik niet van plan ben meer te gaan doen terwijl dit super werkt.
Variatie is nodig, maar elke training keus uit 6 verschillende combinaties is én verwarrend, én lastig je progressie bij te houden, én het is niet nodig.
Ben niet geïnteresseerd in karma, ik reageer omdat ik probeer te helpen.![]()

Wat is trouwens het verschil tussen een oh press en een military press?

Die Overhead Press is een machine die ik al gedurende een langere tijd niet gedaan had. Dus 12x75 was easy!wow ik snap er geen fl**ker van; hoe kun je jezelf zo erg verbeteren binnen een paar dagen
bijv: oh press 12x75PR (PR oud = 12x65)weird shit..
![]()
Het is dus niet dat ik met een losse stang 75 kilo omhoog drukte!