Voorarm
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 116
- Lengte
- 1m50
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Precies! Mentaal is het heel erg zwaar, maar aan de andere kant sta je stijf van de adrenaline.Mja deadlift, haat/liefde verhouding ermee![]()
Die oefening pwned je zo hard in de grond eh![]()

Bedankt man!!Weer veel pr's
deadlift gaat ook weer lekker, de rest trouwens ook!

Laats nog gedaan met de Lying Triceps Extensions omdat die zo slecht ging. Gewoon even het maximale eruit halen. Al moet ik zeggen dat ik helemaal niet vaak, zeg maar gerust bijna nooit negatief train.Damn wat een BOR, heel mooi weer, ga jij wel eens negatief?
Warm effe op en doe dan 3 setjes dicht tegen je max. Die 12*40 en 12*60 is zo nutteloos volgens mij. Gewoon 12*40,8*70,5*80,3*3*85 ofzo. Hoger in gewichten,minder reps meer setjes,bij de compounds toch zeker.Ik vind je manier van trainen toch nog altijd raar hoor. Neem nu je bench 20,40,60,80 kiloWarm effe op en doe dan 3 setjes dicht tegen je max. Die 12*40 en 12*60 is zo nutteloos volgens mij. Gewoon 12*40,8*70,5*80,3*3*85 ofzo. Hoger in gewichten,minder reps meer setjes,bij de compounds toch zeker.
dit is wel het bb gedeelte he.Dus in het BB gedeelte tellen gewichten niet en moet je altijd 12 reps doenLekkere training!!
wat heb je aan 3x3x85dit is wel het bb gedeelte he.
Dikke bullsh*t and u know itDus in het BB gedeelte tellen gewichten niet en moet je altijd 12 reps doenDikke bullsh*t and u know it
Af en toe met zware gewichten spelen is leuk,groei je toch nog van en je wordt er sterker van. Maar ieder maakt die keuze dus voor zichzelf en wil het Bzar dus zeker niet opdringen, maar als hij het eens probeert vindt hij het misschien wel wat.
variatie is erg belangrijk. Af en toe setjes van 3 zijn zeker niet verkeerd.

Ik weet het niet hoor. Bench Press gaat misschien vooruit, maar niet zo hard als de andere oefeningen. Dit terwijl ik altijd begin met banken! Dips vind ik heel erg lekker! Ik weet nog dat ik er eerst een hekel aan had, maar nu vind ik het een heerlijke oefening..! De Calf Raise vindt ik een zware oefening, ik moet er nog zeker aan werken denk ik.Bp blijft je beste oefening zo te zien, hoe voelen die dips(mijn absolute favoriet samen met de reverse curl)?
En lopen de calf raises niet wat achter?

Bedankt WWE!!

Thanks!lekkere bench ik raak niet voorder dan 3keer10keer50kg :s

Jaa hè, ik scoor altijd een PR geloof ik.

Echt ontzettend bedankt man. Dit motiveert me gewoon om door te gaan.Zien er goed uit man je trainingen, als je zo blijft doorgaan ga jij nog heel ver komen!
Thanks Mahan!