Bzar
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 8
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 80kg
- Vetpercentage
- 13%
Ik weet het niet, ik doe wat ik kan doen!t*ring man je maakt bij elke training op elke oefening PR'sVertel je geheim is hierover
![]()

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik weet het niet, ik doe wat ik kan doen!t*ring man je maakt bij elke training op elke oefening PR'sVertel je geheim is hierover
![]()

Die Overhead Press is een machine die ik al gedurende een langere tijd niet gedaan had. Dus 12x75 was easy!Het is dus niet dat ik met een losse stang 75 kilo omhoog drukte!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Zie hierboven. Dit is exact dezelfde.

Mooie stats al, vooral die bp.
Trouwens, je mag nu ook met het goedkope abbonement na zessen bodyline binnen, en over een paar weken zijn ze ook langer open in het weekend.
Of verwar ik je nu met iemand?

O! Je had het nagevraagd? Dan ga ik snel even m'n abonnement veranderen en een oude trainingsmaat van me terughalen die naar Koster is gegaan. Dat je langer mag in het weekend zag ik staan bij de deuren. Daarom dacht ik er over om nu af en toe in het weekend te gaan. De spieren die ik donderdag train, geef ik nu drie dagen rust. In het weekend hoef je maar €2,- te betalen. Dat heb ik er op zich wel voor over.

Hehe..

Ik heb jouw log trouwens niet kunnen vinden.Mensen hier zullen het wel weer gay vinden, maar sinds ik dieper ga, squat ik in de smith om die reden. Ze hadden eerst een squatrek zei richanell, maar die hadden ze weggedaan omdat hij teveel ruimte innam.....en dan die curlmachines wel laten staan!@Voorarm: Daar heb je zeker een punt. Ik houd zo altijd angst bij't squatten. Ik erger me ook aan de drukte. Vandaag heb ik Deadlifts en Compound Rows moeten overslaan omdat ze bezet waren. Vorige keer moest ik deadlifts ook al overslaan. En afgelopen training moest ik 10min. wachten voordat ik kon banken!Ik heb jouw log trouwens niet kunnen vinden.

Tuurlijk, maar je zult wel moeten begrijpen dat maar een klein deel van de leden aan squatten doet. De meerderheid van de leden daarentegen gebruikt de machines, simpelweg omdat deze minder blessuregevoelig zijn. Als we meer ruimte hadden, kon onze sportschool met meerdere mensen rekening houden. Nu is het zo dat de meerderheid, (de niet-squatters in dit geval) inspraak hebben!Mensen hier zullen het wel weer gay vinden, maar sinds ik dieper ga, squat ik in de smith om die reden. Ze hadden eerst een squatrek zei richanell, maar die hadden ze weggedaan omdat hij teveel ruimte innam.....en dan die curlmachines wel laten staan!
Mijn log is hierzo:
http://forum.dutchbodybuilding.com/f81/onbekende-voorarm-zijn-log-143275/
Wat ik ook jammer vind is dat je de bankjes waar je Dumbbell Presses uitvoert niet in een decline-stand kan zetten, of hoe je het ook noemen wilt!
Nu pak ik van die houten kratjes om die bankes in de juiste stand te zetten.Tuurlijk, maar je zult wel moeten begrijpen dat maar een klein deel van de leden aan squatten doet. De meerderheid van de leden daarentegen gebruikt de machines, simpelweg omdat deze minder blessuregevoelig zijn. Als we meer ruimte hadden, kon onze sportschool met meerdere mensen rekening houden. Nu is het zo dat de meerderheid, (de niet-squatters in dit geval) inspraak hebben!Wat ik ook jammer vind is dat je de bankjes waar je dumbbell Presses uitvoert niet in een decline-stand kan zetten, of hoe je het ook noemen wilt!
Nu pak ik van die houten kratjes om die bankes in de juiste stand te zetten.

Ah, ik vroeg me al af hoe je die decline dingen deed ja.
Dat vrijwel niemand daar behoefde aan een squatrek heeft is waar, maar soms moet je zelfs bij die machines wachten. Laatst zaten twee hardcore breezersletjes daar op de legpress te kletsen, kom ik aanlopen 'Zou ik met een van jullie kunnen afwisselen mischien?' 'Nee! wij zijn nog wel een tijdje bezig, ga jij maar lekker wachten' 'Ok dan wacht ik wel ff hier' 'Zeg, wij willen ook nog wat privacy, oprotten!'
Damn, wat een volk daar soms.
Waarom zouden decline dingen trouwens zo hard nodig zijn?

Gaat goed kerelEn als je honger heb moet je vreten..
Wat boeit het als je wat bijkomt in vet.

Nu even wachten voor ik ga eten en weer zal trainen. Ik sterf van de honger. Omdat ik droog massa gainen wil, eet ik niet meer dan ik nodig heb. Hoort het dat je honger hebt? Ik eet toch niet minder dan ik nodig heb?