Fitness Seller

Trainingslog Bzar

Gaat lekker man!
Flink wat PR's en al dikke stats!

Die Overhead Press is een machine die ik al gedurende een langere tijd niet gedaan had. Dus 12x75 was easy! ;) Het is dus niet dat ik met een losse stang 75 kilo omhoog drukte!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Zie hierboven. Dit is exact dezelfde.

loool ik dacht al van hoe de fok kan je OH press nou met 10 kg zijn gestegen :D

Mooie stats al, vooral die bp.
Trouwens, je mag nu ook met het goedkope abbonement na zessen bodyline binnen, en over een paar weken zijn ze ook langer open in het weekend. :)
Of verwar ik je nu met iemand?

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Mooie stats al, vooral die bp.
Trouwens, je mag nu ook met het goedkope abbonement na zessen bodyline binnen, en over een paar weken zijn ze ook langer open in het weekend. :)
Of verwar ik je nu met iemand?

Dankje!;)
O! Je had het nagevraagd? Dan ga ik snel even m'n abonnement veranderen en een oude trainingsmaat van me terughalen die naar Koster is gegaan. Dat je langer mag in het weekend zag ik staan bij de deuren. Daarom dacht ik er over om nu af en toe in het weekend te gaan. De spieren die ik donderdag train, geef ik nu drie dagen rust. In het weekend hoef je maar €2,- te betalen. Dat heb ik er op zich wel voor over.

Nee je verwart je met niemand, we zagen elkaar gister nog. :cool:

Ik kijk ook nog 'f bij jouw log!!

De training verliep lekker. Hoewel het bankdrukken tegenviel, ging de rest gewoon goed. De High Pully Chest Lateral (=Crossover) ga ik in tegenstelling tot verhogen juist verlagen. Ik moet in een rare positie staan om hem goed uit te kunnen voeren!
Hier zijn de resulaten:

Dag 1/Week 4 (29-01-'08)
Squat 15x50, 15x70, 12x90
Leg Extensions 12x77, 12x91
Seated Leg Curl 12x57, 12x71
Standing Calf Raise 12x50, 12x90PR (PR oud = 12x80)
Bench Press 12x50, 8x80
Decline dumbbell Press 12x26PR, 8x30PR (PR oud = 10x26)
Chest Press 12x84PR, 5x91PR (PR oud = 4x84)
High Pully Chest Lateral 7x45PR, 12x30 (PR oud = 12x40)
Kickback 12x7, 12x8 (Nieuwe oefening!)
Triceps Extension on HP 9x30, 12x20
Triceps Push Downs 10x40PR, 12x30 (PR oud = 8x40)

Laatst bewerkt:
Het staat weer rood van de pr's!

O! Je had het nagevraagd? Dan ga ik snel even m'n abonnement veranderen en een oude trainingsmaat van me terughalen die naar Koster is gegaan. Dat je langer mag in het weekend zag ik staan bij de deuren. Daarom dacht ik er over om nu af en toe in het weekend te gaan. De spieren die ik donderdag train, geef ik nu drie dagen rust. In het weekend hoef je maar €2,- te betalen. Dat heb ik er op zich wel voor over.

Ik had het niet nagevraagt, ik hoorde het alleen van een klasgenoot, maar ik kom altijd te laat binnen zonder problemen, ik zal het woensdag zelf eens vragen. Ik denk er trouwens ook over om naar koster te gaan, wat is een gym zonder squatrek???

Het staat weer rood van de pr's!
Hehe.. :evil2:

@Voorarm: Daar heb je zeker een punt. Ik houd zo altijd angst bij't squatten. Ik erger me ook aan de drukte. Vandaag heb ik Deadlifts en Compound Rows moeten overslaan omdat ze bezet waren. Vorige keer moest ik deadlifts ook al overslaan. En afgelopen training moest ik 10min. wachten voordat ik kon banken! ??? Ik heb jouw log trouwens niet kunnen vinden.

Dag 2/Week 4 (29-01-'08) (Combinatie B2)
Chins 15x-25, 12x-15PR (PR oud = 9x-15)
dumbbell Row 12x28, 12x26
Lat Pull Down 12x45, 7x75
T-Bar Row 12x20, 12x40, 12x60
Shoulder Press 7x22, 5x22
Overhead Press 12x80PR, 11x85PR (PR oud = 10x60)
Upright Row 12x25, 12x35PR (PR oud = 8x35)
Concentration Curl 12x13, 7x16
Cable Curl 6x30, 12x15

De training ging k*t. Ik kon niet deadliften omdat anderen bezig waren en de uitvoering van mijn Dumbbell Row bleek niet helemaal zuiver te zijn. Ik draaide namelijk telkens met m'n rug (een klein) beetje naar binnen toe. Iemand enkele tips/suggesties? Daarnaast snap ik niet dat die Overhead Press zo simpel gaat gezien m'n oude record (van een tijd geleden) 10x60 was. Het is wel een lekkere oefening. Wat het deadliften betreft, dit is niet de eerste keer dat ik 'm vanwege drukte moet overslaan. Ik heb vandaag een nieuw rooster gekregen en heb 4 van de 5 dagen 1e uur/uren vrij. Daarom wil ik misschien in de ochtenden gaan trainen.

@Voorarm: Daar heb je zeker een punt. Ik houd zo altijd angst bij't squatten. Ik erger me ook aan de drukte. Vandaag heb ik Deadlifts en Compound Rows moeten overslaan omdat ze bezet waren. Vorige keer moest ik deadlifts ook al overslaan. En afgelopen training moest ik 10min. wachten voordat ik kon banken! ??? Ik heb jouw log trouwens niet kunnen vinden.
Mensen hier zullen het wel weer gay vinden, maar sinds ik dieper ga, squat ik in de smith om die reden. Ze hadden eerst een squatrek zei richanell, maar die hadden ze weggedaan omdat hij teveel ruimte innam.....en dan die curlmachines wel laten staan!:mad:

Mijn log is hierzo:
http://forum.dutchbodybuilding.com/f81/onbekende-voorarm-zijn-log-143275/

Mensen hier zullen het wel weer gay vinden, maar sinds ik dieper ga, squat ik in de smith om die reden. Ze hadden eerst een squatrek zei richanell, maar die hadden ze weggedaan omdat hij teveel ruimte innam.....en dan die curlmachines wel laten staan!:mad:

Mijn log is hierzo:
http://forum.dutchbodybuilding.com/f81/onbekende-voorarm-zijn-log-143275/
Tuurlijk, maar je zult wel moeten begrijpen dat maar een klein deel van de leden aan squatten doet. De meerderheid van de leden daarentegen gebruikt de machines, simpelweg omdat deze minder blessuregevoelig zijn. Als we meer ruimte hadden, kon onze sportschool met meerdere mensen rekening houden. Nu is het zo dat de meerderheid, (de niet-squatters in dit geval) inspraak hebben!;) Wat ik ook jammer vind is dat je de bankjes waar je Dumbbell Presses uitvoert niet in een decline-stand kan zetten, of hoe je het ook noemen wilt!:D Nu pak ik van die houten kratjes om die bankes in de juiste stand te zetten.

Tuurlijk, maar je zult wel moeten begrijpen dat maar een klein deel van de leden aan squatten doet. De meerderheid van de leden daarentegen gebruikt de machines, simpelweg omdat deze minder blessuregevoelig zijn. Als we meer ruimte hadden, kon onze sportschool met meerdere mensen rekening houden. Nu is het zo dat de meerderheid, (de niet-squatters in dit geval) inspraak hebben!;) Wat ik ook jammer vind is dat je de bankjes waar je dumbbell Presses uitvoert niet in een decline-stand kan zetten, of hoe je het ook noemen wilt!:D Nu pak ik van die houten kratjes om die bankes in de juiste stand te zetten.

Ah, ik vroeg me al af hoe je die decline dingen deed ja.:p
Dat vrijwel niemand daar behoefde aan een squatrek heeft is waar, maar soms moet je zelfs bij die machines wachten. Laatst zaten twee hardcore breezersletjes daar op de legpress te kletsen, kom ik aanlopen 'Zou ik met een van jullie kunnen afwisselen mischien?' 'Nee! wij zijn nog wel een tijdje bezig, ga jij maar lekker wachten' 'Ok dan wacht ik wel ff hier' 'Zeg, wij willen ook nog wat privacy, oprotten!'

Damn, wat een volk daar soms.:rolleyes:

Waarom zouden decline dingen trouwens zo hard nodig zijn?

Ah, ik vroeg me al af hoe je die decline dingen deed ja.:p
Dat vrijwel niemand daar behoefde aan een squatrek heeft is waar, maar soms moet je zelfs bij die machines wachten. Laatst zaten twee hardcore breezersletjes daar op de legpress te kletsen, kom ik aanlopen 'Zou ik met een van jullie kunnen afwisselen mischien?' 'Nee! wij zijn nog wel een tijdje bezig, ga jij maar lekker wachten' 'Ok dan wacht ik wel ff hier' 'Zeg, wij willen ook nog wat privacy, oprotten!'

Damn, wat een volk daar soms.:rolleyes:

Waarom zouden decline dingen trouwens zo hard nodig zijn?

Serieus?!? t*ring, ik zou wel zijn gaan trippen!!:eek:
Zoiets had ik ook een keer. Ik was m'n bidon vergeten en was bezig met de Machine Curl. Dus na m'n eerste setje liep ik even heen en weer naar het kraantje. Kom ik terug, heeft een raar wijf m'n handdoek op de grond gegooid. Verbijsterd sta ik te kijken, zegt ze heel droog: "Ja, je liep weg." Dus ik vertel dat ik alleen even naar het kraantje was gelopen. Zegt ze: "Nou, dan wacht je maar even tot ik klaar ben!". ??????
.. ..Maar goed, onderkant borst trainen vind ik gewoon leuk ter variatie. Het is niet dat je specifiek de onderkant van je borst traint, je verlegt alleen het accent.;)

De training van 31 januari ging heel erg goed! Ik heb twee trainingen m'n benen rustiger getraind en ben nu weer wat hoger gegaan. Het banken ging super, een nieuw record!

Niet boeiend, maar even over de uitvoering v/d Pec Fly:
De Pec Fly, een apparaat waarbij je je biceps op kussens legt en je armen naar elkaar toe werkt, ben ik na advies (enkele maanden geleden) gaan uitvoeren op een manier waarop je niet je biceps, maar je polsen tegen de kussens ligt. De uitvoering gaat dan stukken relaxter. Op je biceps voelt namelijk zo k*t. Nu werd me toch weer aangeraden om de bovenkant-onderarm op de kussens te leggen. Stukken zwaarder, maar naar mijn idee veel efficiënter. Ik voelde m'n borstspier gewoon branden. Voorlopig zal ik deze oefening dus met een lager gewicht uitvoeren!;)

Dag 4/Week 4 (31-01-'08) (Combinatie A3)
Squat 15x50, 15x90, 10x105
Leg Press 12x120, 12x170
Leg Curl 12x25, 9x50PR (PR oud = 7x50)
Standing Calf Raises 12x50, 10x100PR (PR oud = 12x90)
Bench Press 15x20, 12x50 11x80PR (PR oud = 10x80)
Incline dumbbell Press 6x30PR, 12x22 (PR oud = 12x26)
Incline Bench Press 10x60PR, 12x40 (PR oud = 7x60)
Pec Fly 12x77PR, 6x71 (PR oud = 12x71)
Lying Triceps Extensions 12x25, 4x35
Triceps Push Down 15x20

Nu even wachten voor ik ga eten en weer zal trainen. Ik sterf van de honger. Omdat ik droog massa gainen wil, eet ik niet meer dan ik nodig heb. Hoort het dat je honger hebt? Ik eet toch niet minder dan ik nodig heb?

De dumbbell Press heb ik met 30kg gepakt ipv 28kg. In eerste instantie was dit een foutje doordat ik verkeerd op m'n papiertje gekeken had. Achteraf leek het me wel eens slim om te kijken hoe de progressie is als ik het gewicht in verhouding met meer kilo verhoog dan ik normaal doen zou. Als het me niet lukt om 8x30 te doen komende training waarop ik bovenkant-borst doe, ga ik terug naar 28kg.

Ik heb me nog eens gewogen met een exacte 79,75kg als resultaat!!

Gaat goed kerel :thumbs: En als je honger heb moet je vreten.. ;) Wat boeit het als je wat bijkomt in vet.

Supaaah!

Bedankt jongens, maar ik weet het niet hoor. Als ik alleen spiermassa gain, wordt ik wel steeds droger. Meer eten gaat toch niet gepaard met nog sterker worden?:p

Ik was bang dat ik ook vandaag weer niet kon deadliften want ook vandaag werd er gedeadlift. Gelukkig was de persoon die aan het deadliften net klaar toen ik wilde beginnen. Dit was ook het geval bij de Lat Pull Down! Het trainen ging lekker en over het algemeen vrij vlot.

Dag 5/Week 4 (01-02-'08) (Combinatie B5)

Front Lat Pull Down 15x55, 12x75PR (PR oud = 11x75)
Bend Over Row 12x45, 13x70PR (PR oud = 9x70)
T-bar Row 12x30, 11x50
Deadlift 15x50, 15x70, 11x100PR (PR oud = 10x100)
Upright Row 12x35, 9x40PR (PR oud = 12x35)
dumbbell Side Raise 9x10, 12x8
Barbell Front Raise 12x20, 12x25PR (PR oud = 5x25)
Lateral Raise 5x77, 12x50
Preacher Curl (Machine) 12x35, 12x50PR (PR oud = 8x50)
Barbell Curl 5x35, 7x25
Hammer Curl 6x16, 8x13

Dat deadliften geeft zo'n machtig gevoel. Ik wordt dan helemaal rood en in m'n nek, op m'n gezicht en op m'n armen zie je allemaal aderen opkomen. Zoiets moois kan je gewoon niet beschrijven!:eyes:

Laatst bewerkt:
Nu even wachten voor ik ga eten en weer zal trainen. Ik sterf van de honger. Omdat ik droog massa gainen wil, eet ik niet meer dan ik nodig heb. Hoort het dat je honger hebt? Ik eet toch niet minder dan ik nodig heb?

Waarschijnlijk wel. Hoe bereken je die kcal inname? Je bent nog in de groei, je hebt veel meer nodig om te groeien dan volgens die domme formules, ga nou gewoon eten en aankomen in plaats van 'droog trainen' :rolleyes:

Mja deadlift, haat/liefde verhouding ermee :D
Die oefening pwned je zo hard in de grond eh :rocknana:

Weer veel pr's
deadlift gaat ook weer lekker, de rest trouwens ook!

Terug
Naar boven