AndroidHealthClinic

Trainingstopic Simson KDO Den Haag

Ik ga mss, ff biceps, abs trainen en heel mss wat events

• Topic Starter Topic Starter
ik ben er vanav als ik op tijd terug ben van werk...

Wordt er nou zaterdag nog getraind? En zo ja, hoelaat?

Wordt er nou zaterdag nog getraind? En zo ja, hoelaat?

Er wordt wel getraind op zaterdag, sportschool is vanaf 9 uur open, en nu tot 5 uur open voor ons, maar hoe laat precies heb ik geen idee, ik ga met pascal zaterdag de tires ophalen, dus denk dat we rond 1 uur zullen beginnen

hoe zeker is het dat het open is? :D vind hassan een aardige kerel maar wat dubieus in die uitspraken... :D

Ik durf het rijden niet aan. Andere keer gasten.

Wie is er morgen rond 18u?

ik!

oh als big CP der is ben ik der ook!! :roflol:

Hey Simson apenkoppen die maandag hebben getraind, we waren net op tv man maar heb het gemist!
TV-West denk dat het wel continu herhaald wordt, ik wacht nu tot het komt :D
Mijn boardpresses staan op film hahaha

http://tinyurl.com/2acskhq

Dit is de link naar de aflevering!

Potverdomme bij de beschrijving staat er: Hij is 1m62 en misschien wel de sterkste man van Den Haag

:fuu:

vanaf 10.30

potverdomme doe ik 150kg board press laten ze 60kg mp en 60kg+ chains bench zien

Laatst bewerkt:
hahaha ik zag het Ziyed jammer man:P

Ik wil zaterdagmiddag wel eens een kijkje komen nemen, als er tenminste events worden getraind.

Gezien het weer en the fact that veel van onze mede sterke mannen in papendal zullen zijn op zaterdag, denk ik niet daat het door gaat. Anders zouden we maar met zn 2 of 3 daar zijn. De week daarop is het ook de DSC in hellevoetsluis, dus dan zou het ook niet kunnen. Als iemand events wilt trainen kan het wel doordeweeks

Terug
Naar boven