AndroidHealthClinic

Trainingstopic Simson KDO Den Haag

Die groene schijf op die foto vind ik mooi. Choco kreeg zeker honger tijdens een setje en dacht dat het sushi was....

---------- Toegevoegd om 22:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:49 ----------

Oh ja choco had je me nieuwe stang al gezien, hij is chocoproof!

hahahah ja jon heeft me verteld made by gorrilas hahahah hmmm groene schijfen.....smaakt als groene M&M's
:p

is die unit op zaterdag ook open??

oww ohkee kd8 alskw eer es een kwnd in damsco was..dan hook ik op met jullie daaro..maar ik hou et wel in de gaten

Je hoort het wel als we daar leipe zaterdagmiddag trainingen kunnen zetten

komen er nog meer sterkste man onderdelen ook

Haha ****ing hell, begint er steeds zieker op te worden daar.
Als jullie willen kan ik ook nog me HG grippers brengen, misschien niet veel waarde maar wel leuk om zo nu en dan ook mee te spelen. :p (ik kan ze daar ook gewoon laten voor als iemand iets wilt doen aan z'n grip/knijpkracht doordeweeks)

Ik ga morgen iig gewoon benchen, cgbp chains, mp, rolling extension, en nog 2 dingetjes chest/tricep

ziet er lekker uit die sportschool! mooi, hardcore, ruimte, en mooie prijs.

Dit wordt echt een klote thread voor de mensen die er te ver vandaan wonen. ;)

Haha ****ing hell, begint er steeds zieker op te worden daar.
Als jullie willen kan ik ook nog me HG grippers brengen, misschien niet veel waarde maar wel leuk om zo nu en dan ook mee te spelen. :p (ik kan ze daar ook gewoon laten voor als iemand iets wilt doen aan z'n grip/knijpkracht doordeweeks)

ja brengen! speel ik daarmee morgen!

---------- Toegevoegd om 08:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:15 ----------

Jongens, vandaag wordt het knallen! Ik ben der rond 6 uur!

Vandaag doe ik LB

-FSQ, max effort
- squats reps
- RDL
Veel sets voor elk! yeah buddy!!

Ik kom graag een keertje meespelen.

• Topic Starter Topic Starter
gezellig Roy!

Nu nog een yoke waarmee je van ene kant zaal naar de andere kant kunt lopen en je hebt alles eigenlijk om ook in de koude maanden aan de bak te kunnen :)

Nu nog een yoke waarmee je van ene kant zaal naar de andere kant kunt lopen en je hebt alles eigenlijk om ook in de koude maanden aan de bak te kunnen :)

Wij zijn dat aan het regelen, dus we hopen in de near future alles te hebben en iedereen verwelkomen om een mooie training dag te zetten!

Hmm klinkt erg nice dit. Ik kom ook een keer trainen, wellicht dat ik Erwin ook zover krijg om te joinen. Dan zal ik het hier wel ff melden.

:bow: walhalla!

• Topic Starter Topic Starter
traint er woensdag nog iemand? ik ben er rond half 7 - 7u om te benchen

Terug
Naar boven