AndroidHealthClinic

Trainingstopic Simson KDO Den Haag

Vieze Cor! Ik moest deze thread maken! :roflol:

Jongens, beste krachtsport ruimte in Den Haag! grote groep "sterke jongens: trainen nu hier, en gewichten zijn er genoeg!

Nu traint daar, Choco, Chewie, Corpaul ( Triple C power!!) PV, Fawaz en ook Eddine

Goede atmosfeer, 3 platforms een een hhel grote platform, 5 stangen, 2 log press etc, veel stuff dus!

Daar worden we "begeleid" door Hassan Heydari, meervoudig NL kampioen gewichtheffer van 80kg die in zijn prime 185kg stoote!

Daar zijn er meerdere gasten die gewichtheffen trainen, en die vinden het maar geweldig !!

Ben echt blij dat we deze jewel hebben gevonden, er zal hard getraind worden daar, en wij zullen Simson weer een bekende hotspot maken voor krachtspiort!

Binnenkort krijgen wij een tire, en mss nog andere spul deze week nog

In the near future zullen wij meer uitbreiden en zullen we beginnen met elke zondag of zaterdag ook trainingen te houden voor iedereen, vooral in het winter, want wij zitten binnen!

wat is nou het doel met deze thread? willen jullie mensen daarheen lokken of het gewoon nog even extra inwrijven dat jullie in een trainingswalhalla trainen?

• Topic Starter Topic Starter
dat kan effectiever: snoep + lange regenjas!!!

dit is gewoon inwrijven!!!

true + aangeven voor degenen die er komen wanneer er getraind wordt want nu gebeurt dat in de logjes en dat is niet overzichtelijk.

en inwrijven is natuurlijk ook erg belangrijk, we zullen binnenkort nog wel even wat extra foto's maken.

hahahha mooi tread cor, echt hardcore training dus geen barbarische barn training hahah no hate no hate oww en ik moet nog een stang aan gijs "chuck norris" :(

hoe laat word er nou woensdag getraind

Fotos!!

IMG00581-20101101-2038.jpg

IMG00580-20101101-2036.jpg

100_2172.jpg

100_2179.jpg

100_2175.jpg

100_2171.jpg

100_2173.jpg

• Topic Starter Topic Starter
lekker neergepleurd die bank :P

Nice man, ben er morgen weer voor wat lichte deads.
Oja er zijn ook bands aanwezig normaal gesproken ;) (op aanvraag)

Z, aub de mini en de groene meebrengen aub

morgen bench arghhh chains en rubber banden extreme wie gaat met mij trainen............ (aka helpen met schijfjes opruinen) :P

Die groene schijf op die foto vind ik mooi. Choco kreeg zeker honger tijdens een setje en dacht dat het sushi was....

---------- Toegevoegd om 22:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:49 ----------

Oh ja choco had je me nieuwe stang al gezien, hij is chocoproof!

eentje gwn, voor stretchen enzo, of ja, toch twee kijken als het lukt om te banken daarmee!

Terug
Naar boven