Fitness Seller

TREN en ZWETEN

fgh

Laatst bewerkt:
Aha ok thnx voor jullie reacties bro's:)

nu ben ik aan t twijfelen of ik het wel moet gaan gebruiken???

ik neem aan dat dit ook geldt voor tren enanthaat? het zweten/stinken.

• Topic Starter Topic Starter
heb zelf ook de gs, ga morgen deo inslaan en dan ga ik er voor :D

Ik wil ook stinken, ik wil TREN :bow::brew:

had niet zo veel last van veel zweten, mn zweet rook wel anders en doordringender maar niet naar een bizon wat sommige wel hebben vond het zelf heel erg meevallen

Zweten, hoesten, aggressief en pijnlijke spuitplekken..

Maar wel lekker :D

JuggerNaut zei:
Zweten, hoesten, aggressief en pijnlijke spuitplekken..

Maar wel lekker :D
Dat hoesten jah.. :D toen me dat voor de eerste keer overkwam dacht ik dat ik kapot ging. Water d'r bij en voor een open raam hangen.. na 3 minuten was het weg.. wat een geblaf zeg..:o

slabek zei:
Dat hoesten jah.. :D toen me dat voor de eerste keer overkwam dacht ik dat ik kapot ging. Water d'r bij en voor een open raam hangen.. na 3 minuten was het weg.. wat een geblaf zeg..:o

Ook daar schrok ik van! DBC die leek te stikken.. En lang dat het duurde! Ik dacht even, waar BEN ik aan begonnen?!?!? ;) :D

Ach....de wondere wereld van de trenbolone.....*zucht*

Wat genoot ik toch telkens weer van het zeiknat wakker worden snachts - not to mention - de zure ammoniakdampen die van mn lichaam opstegen tijdens het trainen/nken/ of whatever ook maar enige inspanning vereist.

Owww....hoe heerlijk die tijd waarin je je beddegoed minstens 3-4x/week mag verschonen. Boxershorts die je sochtens kunt uitwringen.

:D

@Hertje: ik heb het zelf 2x meegemaakt, waarvan de eerste keer ook meteen het heftigst. Mn vriendin kwam als een gek de trap oprennen omdat ze dacht dat ik doodging. ****ing enge ervaring!

Terug
Naar boven