- Waardering
- 2.658
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 120kg
Wel moet eerlijk zeggen dat ik niet echt tevreden van het geleverde product, is sowieso geen splinternieuwe want zitten op ene sleeve wat roestvlekjes. Zag dat er bij hun aanbiedingen een toonzaalmodel stond dus mss hebben ze er mij die bij gelaptWie zal het zeggen.
Maar ik heb eigelijk niet zoveel zin in de heisa van het retourneren want op hun site staat dat je daar dan zelf nog de kosten voor ophaling voor mag betalen... En op zich doet het niks af aan de functie.
Heb 14 dagen om erover te denken
Buiten dat denk ik wel sowieso dat je voor heel frequent gebruik beter bent met een duurder model, maar tijd zal het uitwijzen. Ik ben niet van plan om hem héél vaak te gebruiken of met hele zware gewichten. Puur als assistance.
Al het andere materiaal dat ik heb van powermark is wel goed trouwens, m'n halfrack heel erg tevreden van. Bankje gebruik ik wel slechts af en toe voor inclines, maar is ook ok. M'n plat bankje van MP voldoet gwn meer aan mijn eisen.![]()
Mooi k*t man...zulke mensen gooien hun eigen glazen in!
ssbar opzich is een goede aanwinst ..... moet geloof ik ook carry over hebben naar deadlift

Wie zal het zeggen.
) in m'n homegym gezet voor leg curls en leg extensions. Zal morgen eens pics maken van alles.
!