- Waardering
- 2.658
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 120kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ff bij een kraker langs ofzo....
doe je nog rehab oefeningen voor je schouder...dacht dat je daar last van had?
Rot moment...
Al is hier nooit een juist moment voor natuurlijk.
Beterschap.
Doelde op je ribben.... en dacht idd dat je last had van de schouder, sorry daarvoor
Ik heb een tijd last gehad van mijn schouder en toen erna pec.
Sinds een paar weken eigenlijk zo lijkt het ben ik er volledig vanaf. Wat ik gedaan heb is de tonnages met banken verminderen. Ik VIND dat jij aardig vaak bankt per week. Halveer dit eens ( net als wat ik gedaan heb) en rol je pec goed met lacross/tennis bal. Zo is het bij mij over gegaan.
Vind het echt k*t voor je, maar het komt goed!
Zoals gezegt, ik heb helemaal geen last van mijn schouder/pec, het irriteert alleen soms wat, geeft ook niks van krachtterugval.
Benchen is het enige waar ik hard op kan trainen dus no thanks. Is zo al erg genoeg dat ik met squatten en deadliften al lang niet meer kan doen wat ik zou willen en dat het nu wellicht nog mooier wordt.

Zelf beschouw ik een vorm van irritatie iets als een teken dat er iets niet oke is.
Maar ik heb jou mijn advies gegeven, en heb het beste met je voor. Dat jij het anders ziet oke.
Ik zal niks meer in je log plaatsen, behalve jou nu enkel nog veren in je kont steken![]()

rib voelt al ietsje beter, hopelijk me dus voor 'niks' zorgen gemaakt... Mss woensdag wat licht proberen squatten.

Gast vanwaar die vage reacties, Jeroen geeft aan dat vaak banken nu eenmaal goed werkt voor hem en dat die niet eens ergens last van heeft daarbij, en dan ben jij om de een of andere reden beledigd.
Vind het ook getuigen van weinig tact om zo te reageren op iemand met een blessure terwijl je zou moeten weten dat er niks ergers is voor een powerlifter en zeker niet als je er zo hard voor werkt als Jeroen en er een belangrijke wedstrijd op komst is.
Goed om te lezen dat de pijn weg is Jeroen, keep it up!
Vind het ook getuigen van weinig tact om zo te reageren op iemand met een blessure terwijl je zou moeten weten dat er niks ergers is voor een powerlifter en zeker niet als je er zo hard voor werkt als Jeroen en er een belangrijke wedstrijd op komst is.