XXL Nutrition

Triple's Powerliftinglog

Ff bij een kraker langs ofzo....
doe je nog rehab oefeningen voor je schouder...dacht dat je daar last van had?

Rot moment...
Al is hier nooit een juist moment voor natuurlijk.
Beterschap.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.123
Ff bij een kraker langs ofzo....
doe je nog rehab oefeningen voor je schouder...dacht dat je daar last van had?

ik heb wel ondertussen al haast een jaar kniekanker maar nee, m'n schouder is gelukkig nog heel, mss is dat het volgende he? Had wel af en toe wat irritatie aan m'n pec als je dat bedoelde maar nooit last van gehad qua kracht.

Rot moment...
Al is hier nooit een juist moment voor natuurlijk.
Beterschap.

Bedankt Hummer.

Het is vooral klote omdat ik van m'n vorige 2 buitenlandse wedstrijd altijd het gevoel had dat ik niet heb kunnen laten zien wat ik kan op m'n beste en dat ik dat nu dus wel wou doen.
Daarbij is het gewoon nogal deprimerend dat als je al zo lang 10x lichter traint dan voorheen omwille van een knie waarvoor je moet opletten dat je geen ene rep teveel doet of geen 5kg teveel durft te nemen om het niet terug erger te maken, en dus eigelijk gewoon traint om je niveau te behouden, wat al klote genoeg is, dat er dan NOG iets ander bij komt...

Als het over 2 weken niet volledig weg is geef ik wel forfait vrees ik. Op de WEC was het al niet echt leuk om op halve kracht mee te doen, maar op dit niveau bengel ik sowieso al helemaal onderaan, dus dan kom je vooral om je eigen PR's te verbeteren en als dat er niet inzit is het voor mij nutteloos om al de tijd en geld in te steken.

Doelde op je ribben.... en dacht idd dat je last had van de schouder, sorry daarvoor

Ik heb een tijd last gehad van mijn schouder en toen erna pec.

Sinds een paar weken eigenlijk zo lijkt het ben ik er volledig vanaf. Wat ik gedaan heb is de tonnages met banken verminderen. Ik VIND dat jij aardig vaak bankt per week. Halveer dit eens ( net als wat ik gedaan heb) en rol je pec goed met lacross/tennis bal. Zo is het bij mij over gegaan.

Vind het echt k*t voor je, maar het komt goed!

• #2.125
Doelde op je ribben.... en dacht idd dat je last had van de schouder, sorry daarvoor

Ik heb een tijd last gehad van mijn schouder en toen erna pec.

Sinds een paar weken eigenlijk zo lijkt het ben ik er volledig vanaf. Wat ik gedaan heb is de tonnages met banken verminderen. Ik VIND dat jij aardig vaak bankt per week. Halveer dit eens ( net als wat ik gedaan heb) en rol je pec goed met lacross/tennis bal. Zo is het bij mij over gegaan.

Vind het echt k*t voor je, maar het komt goed!

Zoals gezegt, ik heb helemaal geen last van mijn schouder/pec, het irriteert alleen soms wat, geeft ook niks van krachtterugval.
Benchen is het enige waar ik hard op kan trainen dus no thanks. Is zo al erg genoeg dat ik met squatten en deadliften al lang niet meer kan doen wat ik zou willen en dat het nu wellicht nog mooier wordt.

Zoals gezegt, ik heb helemaal geen last van mijn schouder/pec, het irriteert alleen soms wat, geeft ook niks van krachtterugval.
Benchen is het enige waar ik hard op kan trainen dus no thanks. Is zo al erg genoeg dat ik met squatten en deadliften al lang niet meer kan doen wat ik zou willen en dat het nu wellicht nog mooier wordt.

Zelf beschouw ik een vorm van irritatie iets als een teken dat er iets niet oke is.
Maar ik heb jou mijn advies gegeven, en heb het beste met je voor. Dat jij het anders ziet oke.
Ik zal niks meer in je log plaatsen, behalve jou nu enkel nog veren in je kont steken;)

Pol wat lul je nou toch allemaal, probeer je hem nu "tips" te geven voor het herstellen van een blessure die hij niet heeft?

Maar mooi klote jeroen, dit zijn van die dingen die je niet echt in de hand hebt en als het dan op zo'n moment komt is dat extra vervelend.

• #2.128
Zelf beschouw ik een vorm van irritatie iets als een teken dat er iets niet oke is.
Maar ik heb jou mijn advies gegeven, en heb het beste met je voor. Dat jij het anders ziet oke.
Ik zal niks meer in je log plaatsen, behalve jou nu enkel nog veren in je kont steken;)

Ben jij wel de juiste om te zeggen, geeft iemand advies op je boardpress filmpje en in no-time 3 pagina's shitstorm.

En die veren hoef ik al helemaal niet want zoals gezegd train ik al een hele tijd 10x lichter als voorheen en vind ik er zelf niks aan op die manier, aangezien ik graag hard train, daar haal ik m'n voldoening uit, niet uit de veren in m'n kont.

• #2.129
rib voelt al ietsje beter, hopelijk me dus voor 'niks' zorgen gemaakt... Mss woensdag wat licht proberen squatten.

6.1

paused bench medium grip against doubled mini's
10x20
10x20
5x50
5x70
5x100
4x120
4x120
4x120
4x120

eindelijk weer m'n favoriete bench variant erin :)

paused bench medium grip
5x70
5x100
5x120
3x140
3x140
3x140
3x140
3x140

hammer grip pullups
3x10xbw

band face pulls
3x15xmini

• #2.131
6.2

paused bench medium grip
10x20
10x20
5x70
5x70
5x100
4x120
3x140
3x140
2x150
2x150
3x140
4x130
5x122.5
6x105
7x90

beltless frontsquat
5x20
5x70
5x70
5x95
5x110
5x110
5x110

rib is toch niet pijnvrij maar wel doenbaar momenteel... we zien wel vrijdag

pullups + triceps pushdown
3x 10x + 10x

back on track, rome wasn't built in a day =p

Waarom aflopende reps op de bench?

Oke duidelijk man:)
succes met je wedstrijd 'maatje'

Gast vanwaar die vage reacties, Jeroen geeft aan dat vaak banken nu eenmaal goed werkt voor hem en dat die niet eens ergens last van heeft daarbij, en dan ben jij om de een of andere reden beledigd.

Vind het ook getuigen van weinig tact om zo te reageren op iemand met een blessure terwijl je zou moeten weten dat er niks ergers is voor een powerlifter en zeker niet als je er zo hard voor werkt als Jeroen en er een belangrijke wedstrijd op komst is.

Gast vanwaar die vage reacties, Jeroen geeft aan dat vaak banken nu eenmaal goed werkt voor hem en dat die niet eens ergens last van heeft daarbij, en dan ben jij om de een of andere reden beledigd.

Vind het ook getuigen van weinig tact om zo te reageren op iemand met een blessure terwijl je zou moeten weten dat er niks ergers is voor een powerlifter en zeker niet als je er zo hard voor werkt als Jeroen en er een belangrijke wedstrijd op komst is.

Heb jij je zegje nu gedaan....mooi...

Goed om te lezen dat de pijn weg is Jeroen, keep it up!

• #2.140
Goed om te lezen dat de pijn weg is Jeroen, keep it up!

Helaas niet Jorrit, was gisteren wel doenbaar maar niet pijnvrij, en waren ook maar lichte gewichten dus even afwachten wat het morgen zegt.

Met frontsquats voel ik achteraf wel altijd wat licht spierpijn in abs maar nu is het echt duidelijk merkbaar aan de zijkant en ter hoogte van die pijnlijke rib dus mss eens laten checken toch of het geen verrekking van een oblique spier is ofzo...

---------- Toegevoegd om 19:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:06 ----------

Niks irritanter dan blessures idd... Met de knie heb ik al wat leren omgaan maar dit er nu bij (als het serieus is) zou wel klote zijn.

Heb jij enige tips aangezien je helaas ervaringsdeskundige bent met rib blessure(s)?

Terug
Naar boven