Fitness Seller

Triple's Powerliftinglog

• Topic Starter Topic Starter
wat is je overweging om sheiko niet door te zetten?

gewoon zin in wat anders of..?

lange trainingen zijn niet echt goed komende maand, en heb op de split van gijs ook erg mooie progressie gemaakt...

Maar stel dat ik het in mn kop krijg om het toch nog te doen kan ik.
dan begin ik 9 weken voor de wedstrijd (dus begin februari) weer van waar ik gestart ben vorige maand, het is eigelijk een pre-comp template dus...

En als ik het niet doe dan doe ik het sowieso op een andere moment eens de volle 9 weken ;)
Nu voor wedstrijd gewoon iets doen waar ik 100% zeker van weet dat het me in 3maand weer op een ander level gaat brengen.

aight! succes!

Respect!

Shirt lijkt me alleen een beetje groot? Je bent sterker dan mij, en ik krijg 130 amper op een 5cm board...

Respect!

Shirt lijkt me alleen een beetje groot? Je bent sterker dan mij, en ik krijg 130 amper op een 5cm board...

Thx :)

Ja klopt, maar ach, geeft me niet zo, ben alles behalve BP-fanaat en vind dit al pijnlijk genoeg :p
En is om voorlopig mee te oefenen en dan mss in najaar wel wedstrijd.
Al bij al wel blij wat ik er uit gekregen heb, had 150-160 op het oog, de 160 had wel mogen lukken
maar rechterschouder ging ineens niet echt goed meer dus geen poging meer gedaan op betere beurt of hoger.
Was nu gewoon eens testen, na BK raw ga ik er dan vaker mee oefenen.

Respect!

F6 is ook een ander verhaal dan een katana.

je lijkt wel wat ongecontroleerd te zakken, vooral de eerste sets en je toucht erg laag heb ik het idee.
Sowieso werkt dit shirt beter als je meer archt, zo staan de mouwen ook.

Vind t altijd grappig als er iemand bij staat die roept "duwen duwen duwen!" Alsof je zou vergeten dat je moest douwen haha.
Maak je überhaupt een arch of totaal niet?

F6 is ook een ander verhaal dan een katana.

je lijkt wel wat ongecontroleerd te zakken, vooral de eerste sets en je toucht erg laag heb ik het idee.
Sowieso werkt dit shirt beter als je meer archt, zo staan de mouwen ook.

Ja in het begin was het wel wat moeilijker bij het zakken, zeker eerste rep, vandaar dat het wat schokkerig is en zeker bij die eerste te laag.
Ga volgende keer zeker daar meer op letten, op waar ik touch, dat het geen belly benching wordt.

Vind t altijd grappig als er iemand bij staat die roept "duwen duwen duwen!" Alsof je zou vergeten dat je moest douwen haha.
Maak je überhaupt een arch of totaal niet?

Haha:p klopt wel maar doe ik ook altijd, kwestie van wat aan te moedigen.
Maak wel een arch, maar is wel stuk moeilijker om goed te gaan liggen in pak, dus wellicht is arch niet goed genoeg, ga volgende keer ook gewoon van andere plek filmen, want hier zie je eigelijk niets op...

Heb een beetje rondgekeken in je log, sterke Stats heb je man. Ik volg:)

UB1 week1

MP
5x5x50

CGBP paused
5x5x70

Pull-ups
10x
10x
10x
8x

Weighted dips
15x bw
15x +25 damn heavy wtf?
8x +35 zwak
6x +40

BB shrugs
4x10x120

de 5x5 oefeningen gingen makkelijk op 70%, zo hoort het ook, maar voelde het bankdrukken van gisteren er toch nog beetje inzitten,
weegt blijkbaar zwaarder door dan ik verwacht had om in shirt wat single'tjes te maken
En bij de pull-ups ging ik dus helemaal kapot.. Conditie is blijkbaar ZERO na 1 maand geen assists en zelden boven de 3 reps uit te komen op oefeningen:p

combinatie van die 2 factoren en je hebt een training die makkelijk hoorde te zijn die toch erg zwaar aanvoelt..
Achja, kan dan alleen maar beter gaan komende weken ;)

Week 1 LB1 (alles beltless)

squat
5x5x150

romanian dl
4x8x120

hack squat
3x15x52

hypers
3x15x+10

standing calve raises
3x15x160

easy, vrijdag ub2

Laatst bewerkt:
week1 LB2 ME

Powerclean
3x5x60

Deadlift
10x70
5x120
5x160
(riem om)
3x190
2x210 pr

Squat
10x20
10x70
5x120
3x150
(riem om)
3x180
3x190 pr

nice, de deadlift is soort van mentale barriere doorbroken omdat ik m'n eigen gym nog nooit meer als 200 van de grond kreeg
en ging echt goed nu dus op naar meer!
De squat is wrapless ook dik pr, 180 was tot nu toe meeste dat ik zonder wraps squatte, en met wraps had ik op 190 (en hoger) ook nog nooit meer dan 1 rep gedaan
sterker aan het worden!

Speed DL
4x3x130
2x3x140

Hyperex nog na
3x15xbw

en poging tot GHR

Abbo. Goeie log en leuk om met filmpjes te kunnen volgen. Wat voor shirt is dat als ik vragen mag?

Abbo. Goeie log en leuk om met filmpjes te kunnen volgen. Wat voor shirt is dat als ik vragen mag?

Thx ;) het is een Titan F6, maatje 46 iets te groot, maar goed voor me om mee te beginnen.
Heb van vandaag ook filmpjes, vanavond ofzo post ik ze wel eens.

Doen jullie ook wedstrijden? Volg jullie kanaal ook wel, zie dat jullie volgens wsb trainen en jullie lifts ook op die manier uitvoeren (niet dat ik daar iets op tegen heb ofzo) maar bedoel, gpc belgie lijkt nogal erg stil laatste tijd dus...
Is niet slecht bedoeld maar vroeg me dan af waarom jullie specifiek op die manier trainen als je er niet echt wedstrijden voor kan doen? (kan het ook mis hebben natuurlijk, maar laatste wat ik hoorde is dat website van gpc offline is enzo)

In september is er nog een wedstrijd geweest van de GPC. Heb er niet aan kunnen meedoen omdat ik herexamens had. Ik weet niet wanneer de volgende wedstrijd zal zijn, heb er nog niets van vernomen..
De voornaamste reden dat we WSB volgen is omdat we het de leukste manier van trainen vinden. Deze methode biedt veel variantie en geeft tegelijk de mogelijkheid om er je persoonlijke draai aan te geven.
Onze volgende wedstrijd zal WPC france zijn. De locatie is iets zo'n 50 km onder Lyon. Het is ver, maar volgens onze coach is dit veel beter omdat het veel meer voorstelt dan het niveautje in het povere Belgica.

Moest ik niet van plan zijn wedstrijden te doen, zou ik nog steeds voor WSB kiezen. Dit impliceert echter niet dat iets heb tegen IPF lifters oid, integendeel !

echt sterk bezig!
Persoonlijk vind ik dat je ook een mooi fysiek hebt, hoop er over 2 jaar ook zo bij te staan :)

echt sterk bezig!
Persoonlijk vind ik dat je ook een mooi fysiek hebt, hoop er over 2 jaar ook zo bij te staan :)

Haha thx!:p
ja sinds ik meer powerlift gericht train vliegen de kg's er eigelijk echt aan moet ik zeggen, toen ik bb'ing achtig aanklooide maakte ik lang niet zo snel/veel progressie:p

In september is er nog een wedstrijd geweest van de GPC. Heb er niet aan kunnen meedoen omdat ik herexamens had. Ik weet niet wanneer de volgende wedstrijd zal zijn, heb er nog niets van vernomen..
De voornaamste reden dat we WSB volgen is omdat we het de leukste manier van trainen vinden. Deze methode biedt veel variantie en geeft tegelijk de mogelijkheid om er je persoonlijke draai aan te geven.
Onze volgende wedstrijd zal WPC france zijn. De locatie is iets zo'n 50 km onder Lyon. Het is ver, maar volgens onze coach is dit veel beter omdat het veel meer voorstelt dan het niveautje in het povere Belgica.

Moest ik niet van plan zijn wedstrijden te doen, zou ik nog steeds voor WSB kiezen. Dit impliceert echter niet dat iets heb tegen IPF lifters oid, integendeel !

Ja in diksmuide ofzo was dat zeker, maar sindsdien heb ik er ook niks meer van gezien/gehoord, vandaar de vraag...
De bond die ik meedoe is BDFPF trouwens, maar er zijn wel aantal lifters die ook meedoen bij gpc wedstrijden, om zo wat vaker mee te kunnen doen veronderstel ik (vandaar óók een beetje de vraag:D)
Heb geen idee welke bond helemaal onder IPF valt in belgie, bij ons zijn het wel zowat zelfde regels, maar je kan je niet kwalificeren voor inernationale IPF wedstrijden denk ik. (Niet dat ik al op dat niveau zit ofzo, maar wie weet ooit, beetje dromen mag he:p)

Veel succes allesinds op jullie wedstrijd ;)

Haha thx!:p
ja sinds ik meer powerlift gericht train vliegen de kg's er eigelijk echt aan moet ik zeggen, toen ik bb'ing achtig aanklooide maakte ik lang niet zo snel/veel progressie:p

Wat zeggen ze ook alweer? Train like a powerlifter, eat like a bodybuilder.
Helaas gaat dat eerste er bij 90% van de forumleden er nog steeds niet in...

Terug
Naar boven