XXL Nutrition

Triple's Powerliftinglog

goeie squat homie

nice training man, echt dik die squat en dl:)

• Topic Starter Topic Starter
Zojuist thuis:
week 1 LB3 Recovery

Oly full frontsquat

4x10x20kg
4x10x30kg
4x10x50kg

eerste rep clean altijd
even serieus wennen aan de houding, vooral voor polsen
had nog nooit eerder gefrontsq met oly greep, maar is beste manier zonder rack en zo leer ik het eindelijk eens. Ga uit van een 120 PR ofzo...
dan kom je met 4x10x15%, 4x10x25% en 4x10x40% op ongeveer deze gewichten uit.

Mooie squats!

Gaat goed hier :)

Sterke squats. Je hebt wel last van een serieuze buttwink.

Sterke squats. Je hebt wel last van een serieuze buttwink.

Nja, klopt wel, maar 'last' heb ik er niet echt van, verlies geen spanning ofzo, of heb toch niet dat gevoel, en rug blijft toch recht?

Denk dat het vooral is omdat ik mn diepte liever wat teveel heb dan net niet goed genoeg, en weet van mezelf dat ik diep moet zakken om parallel te breken aangezien m'n knieën te ver naar voor gaan.
Maar ik probeer dat te behelpen door meer naar achter te zitten, denk dat ik het dan niet zou hebben of toch niet in deze mate.
Maar het probleem is dat dat naar achter zakken en dus onderbenen zo recht mogelijk te houden niet echt wil lukken, heb het erg moeilijk met m'n evenwicht dan...

Mooie squats!

Gaat goed hier :)

thx!

volgens mij had je er een 5je uit kunnen persen bij die 190 man

Hehe thx man, maar denk ik niet :p ooit mss eens :D
volgende week is de ME-training eerst squat single of double en dan deadlift triple.
Dan ga ik wel eens voor de 200 double zonder kneewraps, mag op het RAW-BK namelijk ook geen kniebanden gebruiken,
dus nu het squatten zonder kniebanden eens opbouwen, en dan kan ik hopelijk voor een mooi BR gaan (het minima-record staat nu op 190 dus...)

r u kiddin me? 190 is een BR? damn

r u kiddin me? 190 is een BR? damn

Minima-record he, dus wil gewoon zeggen dat er in mijn klasse nog niemand in hun ogen een 'deftige' prestatie heeft neergezet, om het hard te zeggen.

Enige dat in m'n klasse in een totaal-wedstrijd al op naam staat is een deadlift van 230, maar dat moet tegen 7 april ook wel vlot lukken (als hij goed gekeurd wordt dan tenminste:mad:)

dus 7 april BK raw squat single en totaal moet ik voor meer dan '...' gaan en ik heb eigenlijk 5 BR's op men naam:p

sq: 190 (telt dan dubbel, ook als single event BR) bp 130 - dl 230 - totaal 530

maar we gaan natuurlijk wel voor zo veel mogelijk he ;)

Week 2 UB1

MP
5x5x52.5

CGBP paused
5x5x72.5

Pull-ups
10x
10x
10x
10x
voelde al wat beter dan vorige week, zou ook wel mogen...

Weighted dips
10xbw
15x +20
10x +35
6x +40

BB shrugs
4x10x120

Week 2 LB1
alles beltless

Squat
5x5x152.5

Romanian DL
8x120
8x120
8x130
8x130

Hack squat
3x15x61

Hyperex
3x15xbw+15

Standing calf raises
3x15x160

wat extra:

standing rope crunches 3x15xoplopend

GHR improvisatie op latpulldown 3 setjes

Leg curl 3x15x50

Week 2 UB2

Bank paused
5x5x92.5

Pushpress
5x5x62.5

DB row
20x30
15x40
15x40

BW-dips
25x
30x
22x
=77 = m'n PR op toen zo'n 3-4kg lichaamsgewicht minder

Face pulls
3x15x50

DB side raises
3x15x12

De 5x5's voelden niet aan zoals ze hoorden aan te voelen (makkelijk) door wat slecht en te weinig te slapen, maar ze gingen behoorlijk.
Voor de rest wat rustiger gedaan, db-row met de zielige 40kg (max dumbbell bij ons...) ipv zwaarder te gaan op meadows row.

Je kan evt een dumbbell stang meepakken naar je gym voor zwaarde db rows. In de commerciele gyms bij ons gaan ze ook maar tot 40 kg en daar kan je niet heel veel mee.

Terug
Naar boven