Fitness Seller

Tyle Ripped & Shredded Log

Ben benieuwd naar je fotos man.

En die 4600 cals zullen je goed doen en je testosteron weer ff stimuleren. :D
Goed dat je na 2 weken weer een week halveert in caloriën (zo ga je het aanpakken neem ik aan? 2 weken/4600 + 1 week/2300) ?

• Topic Starter Topic Starter

zekerss 15hh is nix joh :)

Ben benieuwd naar je fotos man.

En die 4600 cals zullen je goed doen en je testosteron weer ff stimuleren. :D
Goed dat je na 2 weken weer een week halveert in caloriën (zo ga je het aanpakken neem ik aan? 2 weken/4600 + 1 week/2300) ?

ja klopt wel 2400 in de cut...minimaal 2 cycles van 3 weken ga ik doen om te kijken hoe ik er op reageer..alleen 1 vraagje er over..op niet trainingsdagen verlaag jij dan je kcals in de bulk, zo ja hoeveel ongeveer?

vandaag in de ochtend wat fotos gemaakt en mn 10 weken cut afgesloten met: 3 gangmaker chocolade koeken 250kcals per stuk:cool: , 4 witte boterhammen:trollface: met pindakaas, 4 cakejes, 4 muesli repen, en een appel...

Toen in de middag kwam ik tot de volgende knaller training met hulp van 1 scoop jack3d + 1scoop super charge + 1.5 scoop b&f preworkoutpower en een heleboel carbs van in de ochtend :D

Om mn volgorde van mn trainingschema niet te vernken heb ik maar borst triceps getraind omdat dat uitkwam op deze dag..

Borst

Incline benchpress
8x 60kg
8x 80kg
8x 90kg
8x 100kg
8x 110kg (lichtjes gespot)

Incline flys
8x 14kg
8x 20kg
8x 20kg
8x 26kg
8x 26kg

Cable flys
8x 25kg
8x 30kg
8x 35kg
8x 40kg
6x 40kg

oma flys
8x 6kg
8x 7kg
8x 8kg
8x 9kg
8x 10kg

Dumbbell press
8x 32kg
8x 36kg
8x 40kg
8x 40kg
6x 40kg

Triceps

Reversed cable push down + small grip push down
8x 75kg + 8x 75kg
8x 75kg + 8x 75kg
8x 75kg + 8x 75kg
8x 75kg + 8x 75kg
8x 75kg + 8x 75kg

Overhead cable tricep extension (met touw)
8x 60kg
8x 75kg
8x 75kg
8x 75kg
8x 75kg

Incline skull crusher (gewicht is zonder de stang)
8x 20kg
8x 40kg
8x 40kg
8x 40kg
8x 40kg

Weighted dips: voor de eerste..kvond het best een succes :cool:
10x bw
8x bw + 8kg PR
8x bw + 20kg PR
8x bw + 30kg PR
8x bw + 40kg PR

Overhead dumbbell tricep extension (1 hand)
8x 8kg
8x 8kg
8x 9kg
8x 9kg
8x 10kg

Comments
Echt een sicke training..nu merk ik pas het verschil als je helemaal vol zit met carbs haha..heb denk ik 5x mn bidon gevuld dus dat is ongeveer 3.5liter water zonder naar wc te gaan..Het dippen was ook een succes die hou ik er in...

Trainingschema word als volgt:

maandag: schouder & biceps
dinsdag: rust
woensdag: benen
donderdag: borst triceps
vrijdag: rust
zaterdag: rug & trapz
zondag: onderrug

5 sets 8-10 reps gemiddeld 4 a 5 oefeningen per spiergroep tijdens het bulken..tijdens cutten wil ik wat hoger in reps gaan..

Fotos kan ik pas morgen erop zetten omdat ik ze dan pas krijg..ik denk dat ze wel redelijk gelukt zijn heb ze zelf nog niet eens gezien maar die vriend van mij had weinig tijd..Ik had mar half uurtje de tijd dus volgens mij was ik niet opgepompt of iets k*tsooi..

zieke training, waar zijn de foto's!

Oh had het stukje na je trainingsschema gemist :D

mooie training en lekker weer is wat lekkers gegeten zal je goed doen man hou je het schoon of ga je je boekje te buiten dit weekend?

mooie training en lekker weer is wat lekkers gegeten zal je goed doen man hou je het schoon of ga je je boekje te buiten dit weekend?

ik vind dat ik vandaag al genoeg gejunked hebt..ik ben te bang om weer vet te gainen na 10 weken zwaar cutten dus gewoon clean eten...zo min mogelijk suikers in mn dieet iedergeval.

le waiting for pics - heavy waits bro, ben benieuwd naar je pics

haha ja anders ik wel bro.. als goed is kryg ik ze eind van de middag.

update* 4.5kg aangekomen in minder dan 24uur haha stevig bulkdagje

net met moeite mn eerste bulk ontbijt op:
- 100gr havermout
- 2 shakes
- 2 boterhammen
- 25 gr pindakaas
- 4 muesli repen
---------------------
1300 kcals

over 2 a 3 uurtjes:
150 gr zilvervliesrijst
150 gr tonijn
komkommer

Laatst bewerkt:
jezus sick ontbijt :D ik heb een ontbijtje van 500 kcal.. maar ik eet 's ochtends ook erg moeilijk

Lekker

Voeding
vandaag een rustdag en die kon ik goed gebruiken..wel veel en schoon gebulkt vandaag.
voeding voor vandaag:

m1
- 100gr havermout
- 2 shakes
- 2 boterhammen
- 25 gr pindakaas
- 4 muesli repen

m2
- 100gr havermout
- 2 shakes
- 30 gr pindakaas
- 4 boterhammen
- 1 volkorenbroodje
- 40 gr kipfilet
- banaan
- appel

m3
-150 gr zilvervliesrijst
-150 gr tonijn
-komkommer

m4
- 350gr zilvervlies rijst
- 250gr kipfilet
- broccoli
- courgette
- 2boterhammen
=============
+ 4500kcals!!
Als ik geen rustdag zou hebben zou ik nog 100gr havermout met 12 ei-eiwitten aan toevoegen..moet nog even bekijken hoe ik alles ga indelen maar zo word mn bulk voeding nu voor 2 weken.. voelt goed en krijg alles nog best makkelijk weg.

Stats bij de fotos:

87kg
8.5% BF
81.5cm buikomvang

Foto's!!!! Ik ben niet helemaal tevreden er over..vooral de belichting en ik had maar 30min dus niet echt fatsoenlijk kunnen aanspannen / oppompen etc..Sommige tattoos heb ik bewerkt tot niet-leesbaar ivm privacy..marja genoeg excuses..hier komen er een paar

[afbeelding niet meer beschikbaar]

bdb met ander licht

benen pics komen nog wel een x trouwens :)

1woord geweldig!! Streeffysiek wat een aders wat droog echt super mooi top gedaan man zo droog wil ik nu ook worden

Goed fysiek! Waarom ga je trouwens in 1x weer ontzettend veel eten? Is het niet handiger om je lichaam even 2 weken te laten wennen na het cutten ivm te veel vet gainen. Train je trouwens naturel of met ondersteuning? Kan me niet voorstellen dat je lichaam dit volume aan kan zonder ondersteuning, mijn gewrichten zouden er spontaan af vallen.

@ hendrie..thanks man mooi compliment :) haal daar altyd veel motivatie uit
@ alesta..gewoon naturel train ik en blyf ik ook nog voorlopig..ik heb in maart maandj var gedaan dat was het tjek mn log maar.. en over die voeding ik ga nu 2 weken kei hard bulken en daarna weer week zwaar cutten en dat 2x doen en ff kyke of het resultaat geeft

thanks man..meestal tussen de 2400 en 2700 kcals 125 - 175 gr carbs

**** man echt super nice! ****ing droog met zo'n fysiek van de zomer ben ik zeker tevreden! :D

Terug
Naar boven