MuscleMeat

Tyle Ripped & Shredded Log

• Topic Starter Topic Starter
**** man echt super nice! ****ing droog met zo'n fysiek van de zomer ben ik zeker tevreden! :D

gooi jij is wat fotos online dan kan ik kijke of het haalbaar is voor van de zomer..

Net weer even 1300kcals gegeten als ontbijt en over paar uurtjes worden het Rug Trapz!

Damn tyle, super net fysiek!
Dat moet goed voelen om nu weer zoveel(meer) te kunnen eten!

wowww, gast, mooie foto's man ! dit is ongeveer de droogheid waar ik ook naar streef! hoeveel % is dit ongeveer? :o ik zit nu op een soortgelijk dieet ( 2600kcal 180 carbs +KT/cardio ). nja iig dat bulk schema ziet er heftig uit man haha, zeker veel kcals :D maar dat is ook wel lekker na een succesvolle cut lijkt me.

ik ga jou eens volgens ;)

btw check mijn log eens daar heb ik wat foto's staan!

hoe oud was je nog eens? je front is echt top bro!

haha thx! ik dacht 20 ofzo

Damn tyle, super net fysiek!
Dat moet goed voelen om nu weer zoveel(meer) te kunnen eten!

ja voelt echt super nu weer veel eten..ik voel me ook niet meer zo dun nu ik wat voller ben door de carbs..training was vandaag ook weer echt knallen! thanks voor voor de complimenten..

wowww, gast, mooie foto's man ! dit is ongeveer de droogheid waar ik ook naar streef! hoeveel % is dit ongeveer? ik zit nu op een soortgelijk dieet ( 2600kcal 180 carbs +KT/cardio ). nja iig dat bulk schema ziet er heftig uit man haha, zeker veel kcals maar dat is ook wel lekker na een succesvolle cut lijkt me.

ik ga jou eens volgens

btw check mijn log eens daar heb ik wat foto's staan!

Mn vet is gemeten op 8.5%..Volgende x ga ik nog lager..ben er achter gekomen dat ik echt goed reageer op carbcyclen en geen brood eten..Wij hebben ongeveer dezelfde lengte en stats toch? dus wel nice om jou ook te volgen ja check zo je log..jij deed IF toch kon ik me herinneren? 2600kcals met 180gr carbs icm krachttraining en cardio ga je zeer snel resultaat mee zien..

hoe oud was je nog eens? je front is echt top bro!

Thanks bro! mn rugspieren komen niet goed uit hier ik zal binnekort betere foto plaatsen je ziet amper definitie nu. En mn bovenkant borsti is nog wat te plat maar daar word hard aangewerkt.. Binnenkort word ik wel 25 jaar trouwens fuarkkkk

training van vanochtend!! met een stevig ontbijt in de ochtend train ik wel lekker hard :D

Rug

Wide chinups
8x bw
8x bw + 8kg
8x bw + 8kg
8x bw + 10kg
8x bw + 10kg

Pulldowns: supinated wrists, small grip
8x 90kg
8x 100kg
8x 100kg
8x 100kg
8x 100kg

BOR: bovenhandse grip
8x 60kg
8x 70kg
8x 70kg
8x 70kg
8x 70kg

T-bar row
8x 40kg
8x 60kg
8x 80kg
8x 80kg
8x 90kg

Dumbbell rows: geen rust slechts als de ene arm niets doet..voelde deze extreem goed
8x 40kg
8x 40kg
8x 40kg
8x 40kg
8x 40kg

Straight arm push down + chinups
8x 50kg + 5x bw
8x 50kg + 5x bw
8x 50kg + 5x bw
8x 50kg + 5x bw
8x 50kg + 5x bw

Seated cable row 1 hand: geen rust
8x 25kg
8x 25kg
8x 25kg
8x 25kg
8x 25kg

Trapz

Upright row
8x 35kg
8x 35kg
8x 35kg
8x 35kg
8x 35kg

Dumbbell shrugs: geen rust door knalle die handel!
12x 32kg
12x 36kg
12x 40kg
12x 36kg
12x 32kg

Barbell shrugs normaal + achterlangs
10x 60kg + 10x 60kg
10x 60kg + 10x 60kg
10x 60kg + 10x 60kg
10x 60kg + 10x 60kg
10x 60kg + 10x 60kg

Buik

Cable crunches + straight arm push down
20x 75kg + 10x 40kg
20x 75kg + 10x 40kg
20x 75kg + 10x 40kg
20x 75kg + 10x 40kg
20x 75kg + 10x 40kg

Comments
geslaagde training al zeg ik het zelf..merk al goeie toename van kracht en al wat voller..even 2 weken zo knallen en dan weekje cutten!

Ja ik deed IF een tijdje maar mee gestopt omdat het nogal onhandig werd met schooltijden enzo. Heb wel gewoon nog hetzelfde voeding schema dus, alleen eet ik gewoon wat meer verspreid over de dag.

Ik kijk nu dan al uit naar die dag dat ik de 8% aantik haha, zou echt een mijlpaaltje zijn voor mij! :D

ochtends lichte cardio 30min en 30min na de laatste maaltijd heeft voor mij veel geholpen..en altijd zwaar trainen met veel volume

is wel mogelijk maarja duurt langer en wat lichte cardio voor paar minuten kan je toch wel aan..

Ronnie vs JS, waarom zonder cardio?
Ik zie persoonlijk geen voordelen in cutten zonder cardio.
Voor het zelfde caloriedeflict zou je minder moeten eten, ik maak liever (groot deel van het) verschil met cardio.

Ziet er super uit maat!! lekker droog, goede massa, top! Heb je nog punten aan je fysiek die je wil verbeteren of waar je hard aan wil werken??

Om in te gaan op je vraag uit mijn log. Ik merkte dat een bulk die langer was dan 10 dagen negatief werkte, en een cut korter dan 10 dagen eveneens, dus vandaar dat ik nu wat langer moet en wil cutten dit keer ;)

Sterke bench trouwens van je laatste training!!!

Ronnie vs JS, waarom zonder cardio?
Ik zie persoonlijk geen voordelen in cutten zonder cardio.
Voor het zelfde caloriedeflict zou je minder moeten eten, ik maak liever (groot deel van het) verschil met cardio.
Ik dus niet, probeer het zo lang mogelijk uit te stellen. Zal er uiteindelijk wel aan moeten geloven..

Ziet er super uit maat!! lekker droog, goede massa, top! Heb je nog punten aan je fysiek die je wil verbeteren of waar je hard aan wil werken??

Om in te gaan op je vraag uit mijn log. Ik merkte dat een bulk die langer was dan 10 dagen negatief werkte, en een cut korter dan 10 dagen eveneens, dus vandaar dat ik nu wat langer moet en wil cutten dit keer ;)

Sterke bench trouwens van je laatste training!!!

ik ga dan denk ik ook niet 14 dagen vol bulken..in het ebook staat ook dat de meeste resultaten in de eerste week zitten dacht ik..

maar wat ik wil verbeteren aan mn fysiek zyn mn benen, traps en borst voornamelyk..maar alles moet gewoon veel groter en massiever :D minimaal 10kg spier erby over 2 jaar lykt me wel realistisch

Lekker bezig!! Hoe ist met de benen?

hey daan..met de benen gaat goed de mediale kop is duidelyk zichtbaar en de sartorius zie ik ook mooi lopen..ik zal wel snel x benen pic posten.echte diepe lynen erin krygen is wel echt moeilyk vind ik..benen zyn nu volgens 55cm omtrek dus niet sate prikker achtig iedergeval :)

onderrug, onderarmen & buik stond vandaag op het zondagochtendprogramma

Onderrug
Deadliften: best zwaar nog die 8 reps met relatief niet zo veel gewicht
8x 60kg
8x 100kg
8x 110kg
8x 120kg
8x 130kg
8x 140kg

Goodmornings
10x 20kg
10x 30kg
10x 40kg
10x 50kg
10x 50kg

Stiff legged DL: lekker die hamstrings op rek laten komen en langzaam uitvoeren..voel je precies goed dan
10x 40kg
10x 60kg
10x 80kg
10x 80kg
10x 80kg

Hyperextensions
15x 10kg
15x 10kg
15x 20kg
15x 20kg
15x met 2x 4kg dumbbells omhoog komen + uitstoten
15x 10kg + 15x 20kg + 10x 2x 4kg dumbbells

Onderarmen
wristcurls, wristextensions met dumbbells 4-6kg
wristcurls, wristextensions met barbell

Buik
Crunches, dragonflys, scharen, situps etc..

Comments
Bevalt me best goed alleen de erectors en onderrugspieren te trainen..hopelijk heb ik van de week niet te veel spier in de benen om die fatsoenlijk te kunnen trainen..Ben ongeveer weer 2kg gestegen in gewicht..dat gaat redelijk snel haha..Morgen schouders biceps!!!

goed man! merk je ook dat je meteen een stuk voller oogt? of de mensen om je heen?

Terug
Naar boven