Fitness Seller

Tymboo's PHM log: high frequency & high volume training

Kan me toch altijd moeilijk voorstellen hoe lui van mijn lengte op 140+ door t leven gaan zonder zich de hele dag enorm ellendig te voelen

test levels hoger dan een olifant tijdens paringseizoen denk ik :P

of zijn er ook srs ook veel natty guys in de 140+?
lijkt me geen pretje.

wel dikke chest!

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.602
test levels hoger dan een olifant tijdens paringseizoen denk ik :P

of zijn er ook srs ook veel natty guys in de 140+?
lijkt me geen pretje.

wel dikke chest!

Er is in nl geen 140+ klasse en er zijn ook niet zo veel pl'ers die 140+ wegen. Strongmen wel wat meer.
Maar ik bedoel gewoon überhaupt met dat bw rondlopen de hele dag, of t nou op een lager vp is of niet

• #2.604
Kan ik me voorstellen

Squat
4x200
1x200

Deadlift
Tot 3x140

Wat mp en pulldowns

Totale offday, kapot van de spierpijn en stijfheid. Elke training squatten en benchen werkt prima maar niet als ik tussendoor eens een aantal dagen niet train. Had gewoon niet moeten gaan vandaag. Morgen weer.

Kan ik me voorstellen

Totale offday, kapot van de spierpijn en stijfheid. Elke training squatten en benchen werkt prima maar niet als ik tussendoor eens een aantal dagen niet train. Had gewoon niet moeten gaan vandaag. Morgen weer.

Huh?

haha +1 over dat bw, ik weeg 112 ofzo @ 1m91 en zelfs ik heb het al altijd warm etc... kan me niet voorstellen hoe bagger het voelt als ik er nog 30kg op zou plakken

Kan me toch altijd moeilijk voorstellen hoe lui van mijn lengte op 140+ door t leven gaan zonder zich de hele dag enorm ellendig te voelen

Voormalig 140 kg bij 1.79. Kan het inderdaad niet aanraden. Alles is dan moeilijker. Seks ging ondanks een enorme vette buik nog wel omdat ik zo enorm geschapen ben.:penis:

• #2.611
Oké genoeg weer

---------- Toegevoegd om 20:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:35 ----------

Ik heb het idee dat hoe vaker ik een bepaalde lift doe, hoe moeilijker het is om er weer in te komen als ik die lift langer dan gemiddeld niet heb gedaan om wat voor reden dan ook. Ik kan dus prima 2 of 3 dagen achter elkaar squatten zolang die regelmaat er in zit, maar als ik dan eens een dag of vier niet getraind heb, zoals nu het geval was, dan is het veel lastiger om er weer in te komen. Door stijfheid/spierpijn etc.

Oké genoeg weer

Oké genoeg weer

---------- Toegevoegd om 20:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:35 ----------

Ik heb het idee dat hoe vaker ik een bepaalde lift doe, hoe moeilijker het is om er weer in te komen als ik die lift langer dan gemiddeld niet heb gedaan om wat voor reden dan ook. Ik kan dus prima 2 of 3 dagen achter elkaar squatten zolang die regelmaat er in zit, maar als ik dan eens een dag of vier niet getraind heb, zoals nu het geval was, dan is het veel lastiger om er weer in te komen. Door stijfheid/spierpijn etc.

Anders had je er morgen last van gehad, morgen dus weer een goede dag ;)

• #2.615
Ging wel goed ja

Squat
4x6x200 vpr
Wel flink naar de klote hiervan. Elke set was zwaar.

Paused bench
7x3x180
Ook weer tegen vpr aan

Deadlift
2x220
Geen volume op deadlift, lowerbody was gefrituurd van die squats

Goeie training.

Nu ff mcdonalds post workout om die macro's nog wat aan te stampen

Nicenice

Wat was je meal

dayum die squat man!

Dit inderdaad :mad:

Verder laatste tijd flinke squatgains, wat doe je extra of anders?

• #2.619
Zeer sterke squat sessie

Terug
Naar boven