MuscleMeat

Tymboo's PHM log: high frequency & high volume training

Bezoekers in dit topic

Conventional dl is verder niet zo super technisch. Je kan beter een extra sq training inlassen, dan een extra (conv) dl training.

Sumo is natuurlijk anders.
 
4x pw deadliften lijkt me vrij intens ja.

4 a 5x per week bicep curlzzz tho.... Hnngg.
 
Wat betekend emom?

Is dat pl term?
 
Every minute on the minute

Minuut rust en dan volgende set

Vnl om tijd te besparen

Alsnog drie uur bezig geweest :roflol:
 
Flink volume!
 
Flink volume!

Thanks. Best pittig deze week. 23,5k aan werkvolume alleen al op squats.
Die military press was trouwens bizar zwaar. Gek hoe zwak mijn overhead is tov mijn bench. Focus er natuurlijk niet op maar dan nog.
 
Houd je daar rekening mee? hoeveel KG werkvolume je hebt per training? (en om progressie te maken verhoog je dat?)
 
Houd je daar rekening mee? hoeveel KG werkvolume je hebt per training? (en om progressie te maken verhoog je dat?)

Ja, in een volumefase is t wel de bedoeling dat ik wekelijks volume verhoog tot een bepaald punt. Overigens vertekent het deze week omdat ik de zondagtraining maandag heb gedaan en ik dus een training extra heb deze week. Normaal gesproken zou het ~19k zijn deze week. Volume op squats is ook behoorlijk hoog omdat ik nog steeds niet pijnvrij van de grond kan deadliften nu.
 
  • Like
Waarderingen: Dr X
Thanks. Best pittig deze week. 23,5k aan werkvolume alleen al op squats.
Die military press was trouwens bizar zwaar. Gek hoe zwak mijn overhead is tov mijn bench. Focus er natuurlijk niet op maar dan nog.

Valt wel mee met dat gew/volume ook op mp op die plek in de training. Beetje hetzelfde wat ik nu heb met bench ten opzichte van mijn oh. We leggen idd ook ergens anders de nadruk op.
 
Squat
165x6x5

Bench press
165x3x4

Bier drinken ajuu
 
Thanks. Best pittig deze week. 23,5k aan werkvolume alleen al op squats.
Die military press was trouwens bizar zwaar. Gek hoe zwak mijn overhead is tov mijn bench. Focus er natuurlijk niet op maar dan nog.

Wat is je squat-max op het ogenblik, denk je? Kan ik beter jouw wekelijkse inspanning met de mijne vergelijken. Ik zal vast verklappen dat ik momenteel ca. 70 keer mijn 1RM squat per week (totaal volume/1RM). Jij komt vast een stuk hoger uit (logisch ook natuurlijk, je hebt meer nodig).
 
Wat is je squat-max op het ogenblik, denk je? Kan ik beter jouw wekelijkse inspanning met de mijne vergelijken. Ik zal vast verklappen dat ik momenteel ca. 70 keer mijn 1RM squat per week (totaal volume/1RM). Jij komt vast een stuk hoger uit (logisch ook natuurlijk, je hebt meer nodig).

Denk 240-245.

Deze week ook weer een paar trainingen niet gelogd, moet zeggen dat de zin om te loggen wat minder is vanwege drukte enzo.

Vandaag

Squat
tot 225x1
200x2x6

Bench press
tot 192,5x1
170x2x6

Slingshot bench press
205x2x3

Deadlift
100x3x5
voor t eerst sinds eind december weer iets van de grond
 
Paused squat beltless
160x3x6

Bench press touch and go
160x8x3
160x4

Rope pushdowns

Had weinig tijd vandaag
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven