- Waardering
- 25.459
- Lengte
- 1m83
Dit!Heel erg ziek! Gefeliciteerd man, ook met je verjaardag!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dit!Heel erg ziek! Gefeliciteerd man, ook met je verjaardag!
Heel erg ziek! Gefeliciteerd man, ook met je verjaardag!
Thanks!
Bedankt!
Thanks!
Ik zat er tijdens de opwarming voor de RDL zó doorheen dat ik tien minuten maar gewoon op de bank heb gezeten
Het is grappig hoe soms een lift nét niet helemaal kan gaan zoals je het gevisualiseerd had van te voren, in dit geval de squats. Alles voelde net wat zwaarder dan gedacht en waarschijnlijk vooral gehoopt. Dit trok me echt leeg, ook mentaal, en het was een enorme struggle om de training daarna nog door te komen.
Herkenbaar. Zware 5x5 heb ik dit ook wel gehad. En bij 190 wordt het gewoon zwaar. Soms is het idd een overwinning
als je erdoorheen vecht. Maar als je je zo voelt en je moet volgende week nog iets vergelijkbaars dan ging ik die meestal alvast naar 3x5 bijstellen. Het hele idee dat je dan nog maar 3 sets hoeft geeft meestal zo'n mentale boost.
Herkenbaar. Zware 5x5 heb ik dit ook wel gehad. En bij 190 wordt het gewoon zwaar. Soms is het idd een overwinning
als je erdoorheen vecht. Maar als je je zo voelt en je moet volgende week nog iets vergelijkbaars dan ging ik die meestal alvast naar 3x5 bijstellen. Het hele idee dat je dan nog maar 3 sets hoeft geeft meestal zo'n mentale boost.
Ik had het niet erbij gezet, maar ik heb sowieso al vrij veel vrijheid ingebouwd in dit stadium van het block. Voor die betreffende squatsessie stond een 3-5x4-6x190 gepland. Dus 3 tot 5 sets met 4 tot 6 reps met 190. Na die tweede set wist ik al wel dat het geen vijf sets zouden worden en besloot ik voor vier sets te gaan.
Hoop gelul inderdaad
Dit is denk ik t 3e jaar op rij dat ik tijdens dodenherdenking trainheb er nooit echt gevoel bij gehad behalve dat ik 2 min extra rust heb
![]()
Ik denk dat iedereen het wel belangrijk vind, maar ik zie liever meer onderwijs/aandacht op school. Daar schiet het vaak tekort. Het valt me tegen hoeveel mensen nauwelijks wat over WW2/de holocaust weten, laat staan dat dit op sommige scholen niet behandeld wordt of zelfs ontkendIk ben zo opgevoed en er zit veel achtergrond in onze familie wat dat betreft. (In welke familie niet, zou je bijna kunnen zeggen. Maar je moet het wel weten natuurlijk.)
Ik vind het heel belangrijk dat mijn kinderen dat ook mee krijgen en ik voelde me daarom best bezwaard dat ik niet thuis was.