Fitness Seller

Tymboo's PHM log: high frequency & high volume training

Wel ffkes lekkere volume op die bench.

---------- Toegevoegd om 12:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:08 ----------

Hier achter bij ons in de buurt. Zit iemand met 5 herdershonden die buiten zitten.
Honden houden vaak de hele buurt wakker met geblaf midde in de nacht en vroeg in de morgen.
Politie doet er niks aan.
Misschien goed om de buurt bewoners uit te nodigen en samen tot een oplossing te komen.

Beter praat je met de desbetreffende persoon in kwestie.

Wel ffkes . lekkere volume op die bench.

---------- Toegevoegd om 12:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:08 ----------

Beter praat je met de desbetreffende persoon in kwestie.

Ik heb er geen last van.is aan het eind van de straat.
Als mensen aan de deur gaan.maken ze niet open. Of ze krijgen een grote bek.
Volgens mij is het nu wat minder ze hebben blaf banden. (Gekregen ook nog )van de gemeente.
Tuurlijk is het altijd beter de persoon in kwestie aan te spreken. En samen tot een vreedzame oplossing te komen.
Moet het natuurlijk wel van 2 kanten komen

Tot 22:00 mag je toch gewoon herrie maken ofzoiets ?

ligt toch een beetje lastiger, ik denk dat de krachtschuur een bedrijfsmatige ruimte is. ga ik even van uit in ieder geval.
dan heb je je te houden aan de afspraken die je met de gemeente hebt gemaakt over deze ruimte, bijvoorbeeld openingstijden, en doeleinde. de omwonende kunnen dan klagen/bezwaar maken. dan komt er vervolgens een handhavingsverzoek, dan komt er een vriendelijke jan doedel van de gemeente, die kijkt en zegt foei foei en dat is het. vervolgens komt er een rapportje, waarin staat dat er een klacht is geweest en wat de bevindingen zijn.

beter voorkom je al het gezeik, ik ben door 1 zeurpiet mijn horeca bedrijf kwijt geraakt. niet omdat de man er last van had, maar omdat de gemeente bang was voor de man. de man had een dementerende vrouw en hij zat de hele dag uit het raam te turen en had het geld om advocaten te betalen

maar deze mensen klinken niet als notoire klagers, ze willen alleen geen overlast. logisch lijkt me. maar het moet wel redelijk blijven.

Anders laten we hen voor een tientje per maand trainen. Hebben ze er ook nog plezier aan.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.705

Ja maar goed, als het echt zo is dat de woonkamer elke keer heen en weer dreunt, dan is dat natuurlijk ook wel een gegronde reden om te klagen, of t nou wel of niet tien uur is geweest.

Hier achter bij ons in de buurt. Zit iemand met 5 herdershonden die buiten zitten.
Honden houden vaak de hele buurt wakker met geblaf midde in de nacht en vroeg in de morgen.
Politie doet er niks aan.
Misschien goed om de buurt bewoners uit te nodigen en samen tot een oplossing te komen.

Ja we gaan eens zien.

Wel ffkes lekkere volume op die bench.

Thanks!

ligt toch een beetje lastiger, ik denk dat de krachtschuur een bedrijfsmatige ruimte is. ga ik even van uit in ieder geval.
dan heb je je te houden aan de afspraken die je met de gemeente hebt gemaakt over deze ruimte, bijvoorbeeld openingstijden, en doeleinde. de omwonende kunnen dan klagen/bezwaar maken. dan komt er vervolgens een handhavingsverzoek, dan komt er een vriendelijke jan doedel van de gemeente, die kijkt en zegt foei foei en dat is het. vervolgens komt er een rapportje, waarin staat dat er een klacht is geweest en wat de bevindingen zijn.

beter voorkom je al het gezeik, ik ben door 1 zeurpiet mijn horeca bedrijf kwijt geraakt. niet omdat de man er last van had, maar omdat de gemeente bang was voor de man. de man had een dementerende vrouw en hij zat de hele dag uit het raam te turen en had het geld om advocaten te betalen

maar deze mensen klinken niet als notoire klagers, ze willen alleen geen overlast. logisch lijkt me. maar het moet wel redelijk blijven.

Het is geen bedrijfsruimte en de gemeente weet helemaal niet dat wij daar zitten. Het is gewoon een loodsencomplex waar vooral hobbyisten zitten, net als wij dus eigenlijk. Overigens is de verhuurder destijds zelf naar ons toegekomen met het voorstel om deze loods te nemen en wist hij ook wat we daar gingen doen. Maar de klacht is verder gegrond, ik zou t ook niet tof vinden als bijna dagelijks mijn woonkamer door elkaar gerammeld wordt door dat gebonk. Het dreunt ook echt enorm door. Alleen jammer dat die lui niet eerder er mee zijn gekomen.

Anders laten we hen voor een tientje per maand trainen. Hebben ze er ook nog plezier aan.

Kan jij niet eens wat onzin uit die sig halen, is zo veel scrollen nu

Vandaag

Bench
10x20
6x60
6x100
6x120
6x140
6x140
6x140
6x140
6x140

Push press
5x20
5x50
5x70
5x90
5x100
5x100
5x100

Pendlay rows
8x60
8x90
8x110
8x110
8x110
8x110

Ez bar curls
8x27
8x47
8x57
7x67
20x47

Oh triceps extension met ez bar
8x37
8x47
8x57
16x37

Teringwarm in de loods vandaag, vooral bij pushpress veel last van. Lekkere training verder.

6 reps per set is dat om de muscle te confusen dat hij groter EN sterker wordt?

Bij mij thuis ging het precies zo. Eerst wat opmerkingen en toen een pipo van de gemeente. Daarna belde ik de gemeente en vroeg of ze me ook konden helpen met het zoeken van passende ruimte en toen zei de ambtenaar letterlijk dat ik hem niet moest bedreigen....

Topreputatie onze sport!

Ik heb bij RPB trouwens eerst aangebeld bij de huizen tegenover om kennis te maken en te vertellen wat we gingen doen.

• #1.708
6 reps per set is dat om de muscle te confusen dat hij groter EN sterker wordt?

Ja dat is powerlifting en bodybuilding in één, zoals het een echte powerbuildert betaamt.

Bij mij thuis ging het precies zo. Eerst wat opmerkingen en toen een pipo van de gemeente. Daarna belde ik de gemeente en vroeg of ze me ook konden helpen met het zoeken van passende ruimte en toen zei de ambtenaar letterlijk dat ik hem niet moest bedreigen....

Topreputatie onze sport!

Ik heb bij RPB trouwens eerst aangebeld bij de huizen tegenover om kennis te maken en te vertellen wat we gingen doen.

Inderdaad. Deze loods is trouwens niet in mijn straat hoor en staat ook noet midden tussen de huizen. Alleen grenzen er wel tuinen aan ons achterpleintje, en dat zijn dus de mensen die klagen.
We zijn ook al een tijdje bezig met wat andere dingen dus hopelijk kunnen we op termijn toch verhuizen. De locatie die we nu hebben met de hal erbij voor looponderdelen is in principe ideaal, ware het niet dat de loods zelf eigenlijk te klein is (36m2). Staat echt ramvol en dan moeten we er ook nog kunnen rondlopen met een paar man.
Maar zolang we nog niets anders hebben zullen we t hier toch nog even vol moeten houden.

het zal voorlopig wel even los lopen, in ieder geval tot er daadwerkelijk controle komt.
aangezien het klinkt als gemengde loodsen mag je er van alles en nog wat doen, en volgens mij doe je het niet als bedrijfsmatig, dus je hebt ook geen hele riedel regels behalve dan dat je je netjes moet gedragen, en wat is netjes. in mijn oren klink je netjes.

en wie weet komt de andere ruimte snel voorbij.

suc 6 man

---------- Toegevoegd om 07:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:47 ----------

Topreputatie onze sport!

ik vindt jou er ook heel bedreigend uitzien gijs.

maar goed, het was een telefoontje he.
mensen voelen zich al heel snel bedreigd.

Ja een klacht bedoelde die waarschijnlijk
die man was doodzenuwachtig lol
dacht waarschijnlijk dat ik m op zou eten ofzo
Had je ook honger Tymen, want het zou zomaar kunnen dat je er dan ook zo uit zag he..? ;)

Volgens mij mag je elkaar in principe helemaal nooit tot last zijn.
Ongeacht het tijdstip.
Dat van 06:00 tot 22:00 is een broodje aap denk ik.

Maar we moeten wel iets kunnen verdragen van elkaar natuurlijk!

Succes met een oplossing.

• #1.713
Thanks hummert

wanneer stap je het podium op tymen? Flex cup?

Ja op de flexcup, maar dan wel op t plankier

Vandaag events

Yoke 20m
150
230
290
330
360
360
Twee runs met 360 is wel een pr. Ging lekker

Log, opw halter
5x20
3x40
3x60
3x70
log
3x80
3x80
3x90
3x100
3x100
2x100
daarna uit de doorrol
5x85
5x85
5x85
wel nice

Tyre ~ 320
5x
8x
8x 48 sec
niet echt super, band was ook erg smerig

Stones op hoogte
3x95 @ 1m45
3x95 @ 1m65 dit was al veel beter dan vorige week
1x110 @ 1m65 pr
1x95 @ 1m80 pr, voor t eerst een steen op deze hoogte
fx110 @ 1m80 close, zit er binnenkort ook wel in
veel fails ook tussendoor, maar krijg nu eindelijk die hipswing een beetje door

props voor meaantje die na ongeveer drieëntwintig fails uiteindelijk toch de 95 stone geladen kreeg

goed naar de kloten hierna, baard vol met hars, kin open, armen open, pens open, waas voor m'n ogen, geen stem meer. Was een mooi clubje vandaag, eindelijk weer eens met een lekker groepje een goeie events training neer gezet.

En dan nog dit, voor de log volgers die ik niet op fb heb en dit nog niet weten: ik ga nog een keer papa worden aan t eind van t jaar.

proficiat ;) master race

Laatst bewerkt:
  • #1.715
kerel, moet dit

ja

• #1.717
wist dat ik t er niet bij had moeten zetten

ok ok edit

gefeliciteerd ,!!! . leuk nieuws..!
goeie training ook ;-)

• #1.720
thanks guys

http://www.youtube.com/watch?v=Cd0Slt1-Jw8

---------- Post added at 22:04 ---------- Previous post was at 13:57 ----------

Bench paused

10x20
5x60
5x100
3x130
3x155
3x170
3x170
3x170
3x170
3x170
3x170
3x170
3x170

1 board
5x100
5x140
5x170
2x190
Niet vandaag

Bor
10x60
10x100
8x120
8x120
Was er helemaal klaar mee, nog zo naar de kloten van die training van gisteren. Alles doet pijn

Terug
Naar boven