XXL Nutrition

UB/LB Log vol met motivatie en sletjes

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
DB raise mislukt? Huh :p

Lekker getraind voor de rest ;)
Ja echt heel maf, ik deed dus extreem me pink naar buiten zoals ik dacht dat het moest en kreeg me arm echt niet omhoog, ja kleine k*t stukjes maar lang niet parallel.. dus misschien dat iemand een filmpje heeft?

Lekkere training, merk je veel voordelen van de warming-up ?

Ik begin meestal met een compound, daar wat lichte setjes van en dat is me warming-up

Bij die dips, kan wat gewicht bij!

Ja echt heel maf, ik deed dus extreem me pink naar buiten zoals ik dacht dat het moest en kreeg me arm echt niet omhoog, ja kleine k*t stukjes maar lang niet parallel.. dus misschien dat iemand een filmpje heeft?

Misschien moet je minder gewicht gebruiken ;)

Lekkere training, merk je veel voordelen van de warming-up ?

Ik begin meestal met een compound, daar wat lichte setjes van en dat is me warming-up

Bij die dips, kan wat gewicht bij!
jaa gaat prima zo hoor;) nja row, MP en db press zijn ook compounds hoor, maar ja ik warm wel lekker op zo ja:)
Misschien moet je minder gewicht gebruiken ;)
Nog minder :o ? ik had al 5 kg in me hand :mad: ga het wel proberen met 3 ofzo volgende keer en dan ASAP verhogen :p

Netjes hoor! Haha alleen raar idd dat die raise mislukte.. snap niet hoe dat kan mislukken in ieder geval :D

Flauw :roflol:

Waarom ga je geen weighted dips doen? :) Die rows kunnen volgende keer zwaarder :thumbs:
ja als ik een weight belt had dan doe ik graag weighted dips.. maar dat hebben ze dan weer niet:(

onderaan me training staat wat er volgende ub training weer hoger gaat:)
Netjes hoor! Haha alleen raar idd dat die raise mislukte.. snap niet hoe dat kan mislukken in ieder geval :D
nou, me arm kwam niet hoog, maar het voelde niet zwaar ofzo.. dus mislukte gewoon.. ik ga gewoon beginnen met 3 kg ofzo :o

3kg? Hebben ze dat bij jou? :D

Vaag wel dat die niet lukt ... toegegeven, het is wat moeilijker als je hem correct en strikt doet,
maar dat je naar de 3kg's moet lijkt me ook maar raar.
Ja inderdaad.. ??? vandaar dat ik ook eigenlijk iets van een instructie filmpje wilde zien.. misschien dat ik daaruit kan halen wat ik verkeerd doe. Is er anders niet een vervangende oefening tot die tijd?

Ja inderdaad.. ??? vandaar dat ik ook eigenlijk iets van een instructie filmpje wilde zien.. misschien dat ik daaruit kan halen wat ik verkeerd doe. Is er anders niet een vervangende oefening tot die tijd?

Cheaten bro, controled cheaten ... beetje zwiepen etc, tot je wat sterker bent erop.
Dan kan je wat strikter beginnen gaan.

Je kan eventueel ook eens met cables proberen

Sjah, zit weinig anders op.. cheaten met pussyweights :o baal wel dat me schouders me zwakste spiergroep is..
zo trouwens spullen pakken en weer naar de gym, benen staan op het menu weer:)

Slappe training, misselijk en slap.

Warming up
squats

squat
5x90 kg
5x90 kg
5x90 kg

Plate loaded decline leg press
4x180 5e keiharde fail
8x160 kg 9e fail
voelde niet lekker, maar gestopt.

Leg extension
10x25 kg
10x30 kg
10x30 kg

Standing Calve raise
10x120 kg
10x120 kg
10x100 kg

Leg curl
10x25 kg
10x30 kg
10x30 kg

Db shrugs ss buikspier oefeningen
10x22 kg -- Decline situps
10x22 kg -- Decline situps
15x22 kg -- Decline situps

Poep, volgende keer weer 's middags trainen, beter eten, meer slapen en weer koffie drinken :p dit allemaal niet gedaan namelijk :o

Laatst bewerkt:
Werpt dus toch zn vruchten af die koffie :P

squats zijn wel najz man

Nette squats, Nu richting de 100kg!

You gotta eat before you train bro ...

Werpt dus toch zn vruchten af die koffie :P
jaa eigenlijk wel, zit miss tussen me oren, maar het werkt wel:) voel me gewoon gefocust
mjaaaaaaaa op zich wel, verreweg het zwaarst van wat er rond loopt bij mij, maar de meeste mensen doen alleen leg press :p een zo'n gast deed 60 kg leg press meer dan ik, maar vond me squat wel erg heavy :o
Nette squats, Nu richting de 100kg!
jup, maar weet niet, blijft toch een rare oefening. als ik hem zwaar doe zuigt het echt álle energie uit me lichaam.. en dat merk ik weer op de oefeningen erna :mad:
You gotta eat before you train bro ...
Ja had wel extra veel brinta en melk gedaan (ontbijt) maar had gewoon nog even 2 broodjes gezond moeten eten ofzo.. morgen ga ik 's middags lekker vlammen.. als ik niet op het strand ben, want dit weer is niet normaal lekker hier. net ook al even 1,5 uur in de tuin liggen pitten = bruin:D lang leven papa's bruine genen hehe

Even offtopic: morgen lekker autorijbewijs ophalen:D

Ontopic: wel goed gegeten vandaag, overal ongeveer zo:
brinta, melk, whey
2 stuks fruit
macaroni opgebakken met ei
2 broodjes met soort van ei/kaas/ham
pasta uit de oven met tonijn en sla

straks nog wat nootjes, kwark

en overal zo'n 1,5 liter magere melk oid:)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven