AndroidHealthClinic

UB/LB Log vol met motivatie en sletjes

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
nou in eerste instantie heeft een incline press natuurlijk níks te maken met de chin up en daarnaast doe ik de incline press voor het eerst nu.. ik vind hem echt heel erg triest zwak (wel meer oefeningen van mij trouwens) maarja komt vanzelf wel hoop ik op.. gewoon blijven oefenen.

Daar heb je natuurlijk wel gelijk aan. Maar ik doelde meer op het verschil, ook het verschil tussen jou en mij bijvoorbeeld.

Jij doet incline 8 x 16, maar pompt wel even 9 chins weg.
Ik doe incline 11 x 30, maar kom vaak niet verder dan 4-5 chins.:o

Wat is je bw trouwens?

• Topic Starter Topic Starter
Ohja vanmiddag even mijn benen flink zichzelf de naat uit laten werken en vanavond naar een concert in de HMH (voor de onwetende: Heineken Music Hall):D!!

Daar heb je natuurlijk wel gelijk aan. Maar ik doelde meer op het verschil, ook het verschil tussen jou en mij bijvoorbeeld.

Wat is je bw trouwens?

je meot gewoon veel volume draaien bij het chinnen en pull up's
wat voor mij goed werkte om ze omhoog te krijgen = 1 x per week chinnen met extra gewicht. redelijk wat setjes.

en 1 x per week pull up's zonder extra gewicht

Wat is je bw trouwens?
Aahja zo.. nou ik merk ook wel dat me schouders en borst de slappe spiergroepen zijn en juist me rug en benen wel wat kunnen hebben. daar zal het ook wel aan liggen;)

BW is momenteel 81 kg.. erg weinig voor iemand van 1,90 m.. maar als ik ook terug kijk heb ik ook het afgelopen half jaar echt heel erg lopen k*tten en nooit een keer 3 of 4 maanden echt doorgezet en geen een training gemist.. nu is er ook wel heel veel 'verkeerd' gegaan dit jaar maargoed.. hoopte dus met nieuwe schema en nieuwe gym enzo frisste start te maken.. schijt dat ik een half jaar heb verspilt.

---------- Toegevoegd om 11:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:23 ----------

Daar ga jij vanavond heeeeeel veel spijt van krijgen!:D
hehehehe zekerweten ja..
je meot gewoon veel volume draaien bij het chinnen en pull up's
wat voor mij goed werkte om ze omhoog te krijgen = 1 x per week chinnen met extra gewicht. redelijk wat setjes.

en 1 x per week pull up's zonder extra gewicht
ik weet nooit precies wat chinnen is.
pull ups is gewoon handpalmen naar voren, maar we hebben ook nog zo'n ding met 2 handvatten ongeveer op schouderbreedte en dan zijn je handpalmen naar elkaar toe.. daar kan ik ook zeker meer keer optrekken dan met pull ups..
vorig jaar zomer kon ik op die manier makkelijk 20 keer optrekken :p

Aahja zo.. nou ik merk ook wel dat me schouders en borst de slappe spiergroepen zijn en juist me rug en benen wel wat kunnen hebben. daar zal het ook wel aan liggen;)

BW is momenteel 81 kg.. erg weinig voor iemand van 1,90 m.. maar als ik ook terug kijk heb ik ook het afgelopen half jaar echt heel erg lopen k*tten en nooit een keer 3 of 4 maanden echt doorgezet en geen een training gemist.. nu is er ook wel heel veel 'verkeerd' gegaan dit jaar maargoed.. hoopte dus met nieuwe schema en nieuwe gym enzo frisste start te maken.. schijt dat ik een half jaar heb verspilt.

---------- Toegevoegd om 11:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:23 ----------

hehehehe zekerweten ja..

ik weet nooit precies wat chinnen is.
pull ups is gewoon handpalmen naar voren, maar we hebben ook nog zo'n ding met 2 handvatten ongeveer op schouderbreedte en dan zijn je handpalmen naar elkaar toe.. daar kan ik ook zeker meer keer optrekken dan met pull ups..
vorig jaar zomer kon ik op die manier makkelijk 20 keer optrekken :p

pull up's = je knokkels naar je eigen toe, hier pak je hem ook vrij breed
chin up's = handpalm naar je eigen toe, pak j ehem stuk smaller dan bij pull up's
en je hebt ook nog hammer chins, dat is dan denk ik handpalmen naar elkaar toe.

net zoals het idee bij hammer curls

pull up's = je knokkels naar je eigen toe, hier pak je hem ook vrij breed
chin up's = handpalm naar je eigen toe, pak j ehem stuk smaller dan bij pull up's
en je hebt ook nog hammer chins, dat is dan denk ik handpalmen naar elkaar toe.

net zoals het idee bij hammer curls
Ok ok dan is dat duidelijk nu:)
ik had het dan over hammer chins, die doe ik echt vrij makkelijk.
chin ups doe ik dan éigenlijk nooit..

Volgens mij spreek e met pullups meer je lats aan dan met chins, dus die mag je dan ook wel bij je sterke spiergroepen zetten denk ik:) Morgen de latkiller eens proberen!

Volgens mij spreek e met pullups meer je lats aan dan met chins, dus die mag je dan ook wel bij je sterke spiergroepen zetten denk ik:) Morgen de latkiller eens proberen!
:) jaa nja vandaag maar eens flink me benen aanpakken.. ik ga eens vragen hoeveel dat ding weegt voor de decline leg press, want volgens mij weegt dat ding wel 40 kg ofzo.. en is plate loaded.. wil dan toch wel iets van 140 kg (incl. ding) incline leg pressen hoor..
Ik ga ook eens kijken of het zin heeft voor mij om ff 2 a 3 bakkies pleur te drinken ongeveer bij me laatste maaltijd:)

Ok pre-workout eten:
bord rijst met kip en groente
2 gekookte eitjes
glas melk
2 koppen koffie..

zo maar even vlammen, voel me wel gefocust.. heb zin om te vlammen op die decline leg press omdat ik daar nog niet bekend mee ben..

whaha ja die jochies, 15 jarige praatjes, ik moest daarna tegen hun, 12-2 haha - veel plezier vanavond, welke artiest(en)?

whaha ja die jochies, 15 jarige praatjes, ik moest daarna tegen hun, 12-2 haha - veel plezier vanavond, welke artiest(en)?
Them Crooked Vultures!~

oftewel: leadgitarist/zanger van Queens of the Stone Age (josh homme)
basgitarist van Led Zeppelin
Drums: leadzanger van de Foo Fighters! :D
****ing bruut..

ok de training. Hij ging heerlijk, was zwaar maar ik weet dat ik meer kan, maar ik wil rustig opbouwen

Squats
warming up
5x80 kg
5x80 kg
8x80 kg

Decline leg press (plate loaded)
10x80 kg (gewichten zijn excl. machine zelf die is ook aantal kilo)
10x100 kg
12x100 kg

Leg extensions
10x20 kg
10x25 kg
12x25 kg

Leg curl SS seated calve raise
LG
10x20 kg
10x25 kg
12x25 kg
CR
10x30 kg
10x30 kg 1 sec rust boven
10x30 kg 1 sec rust boven

Hanging knee raises
3x10
laatste setje was 1 knee raise, 1 leg raise erg zwaar!
+chick die me de hele tijd aankeek:D

Db shrugs
10x18 kg
10x18 kg
10x18 kg laatste set was beetje sloppy

chillende training, wilde eerst nog even hammer chins doen als laatste maar vond het wel genoeg zo..

ook nog epic op de weg terug. ik was op mijn scooter (gilera ICE) dus piaggio blok = beste blokje voor een scooter. maar ik heb een std ontgrensde uitlaat. kwam er zo'n gast op zo'n derbi ontgrenst maar die houd ik makkelijk bij hehe.. was glad en hij racen als een malle en bij elk knooppunt of stoplicht stond ik weer bij hem.. uiteindelijk stond ik naast hem vet gas te geven en hij de hele tijd omkijken dus stoplicht op groen, ik vol gas maar het was glad dus ik driftend het kruispunt op maar haalde hem alsnog in.. hij keek wel boos :roflol:

:roflol: Over je scooter verhaal. Vind dat ook wel leuk, paar keer gehad toen ik met de motor ging toeren.

Sta stil bij het stoplicht, haalt iedereen in om precies naast me te staan. Stoplicht gaat op groen en hij rijd volgas weg ik rustig er achter aan. Reden we 60 en toen stopte liep die niet meer uit, toen maar even met 100 ingehaald. Om te laten zien dat ik toch wel iets meer power heb :D

Ik dacht dat je squat 3x5x80kg warming up was :x, maar lekkere training!

Ha Ice, lekker steady alles opbouwen, verstandig. Goed te zien dat je weer gemotiveerd bezig bent. Dit is dan ook een log vol met motivatie. En sletjes? Lol. Succes met je UB/LB schema!

Ik hoop dat je vanavond spijt gaat krijgen van deze benentraining haha. Lekker hoor! Veel plezier vanavond, komt wel goed met zo'n topband ;)

:roflol: Over je scooter verhaal. Vind dat ook wel leuk, paar keer gehad toen ik met de motor ging toeren.

Sta stil bij het stoplicht, haalt iedereen in om precies naast me te staan. Stoplicht gaat op groen en hij rijd volgas weg ik rustig er achter aan. Reden we 60 en toen stopte liep die niet meer uit, toen maar even met 100 ingehaald. Om te laten zien dat ik toch wel iets meer power heb :D

Ik dacht dat je squat 3x5x80kg warming up was :x, maar lekkere training!
hahahah nee man :) was trouwens 2x5 en 1x8 thx
Ha Ice, lekker steady alles opbouwen, verstandig. Goed te zien dat je weer gemotiveerd bezig bent. Dit is dan ook een log vol met motivatie. En sletjes? Lol. Succes met je UB/LB schema!
thx man! sletjes moet je ff opletten.. die haal ik altijd snel weer weg..
Ik hoop dat je vanavond spijt gaat krijgen van deze benentraining haha. Lekker hoor! Veel plezier vanavond, komt wel goed met zo'n topband ;)
thx mannen uitgebreid reageer ik vanavond!

Oe, dat klinkt veelbelovend die band!

Laat me raden: Je hebt een Leovince knalpijp? (Zag em in een scooterblad staan op mn werk ;))

vandaar de naam dus!

nette squats Stef, ik zelf heb afgelopen weken ook langzaam op gebouwd alleen weet ik nu niet hoe ik verder zal gaan. zie spoiler
week 1; 10x10x80kg
week 2; 5x8x90kg
week 3 (net); 5x5x100KG
week 4 is nog een vraag denk aan; 5x3x110kg
any how, ik vond het wel lekker trainen als je ongeveer inschat wat je zeker kunt halen, streven naar een einddoel met sets-reps.

klinkt nice dat concert, beide eind bazen, kan de band wel niet, plaats eens een mooie track:)

Oe, dat klinkt veelbelovend die band!

Laat me raden: Je hebt een Leovince knalpijp? (Zag em in een scooterblad staan op mn werk ;))
Nee ik hád een Leovince ZX op me Ice'je maar die maakte net even teveel herrie en roeste als een malle..
vandaar de naam dus!

nette squats Stef, ik zelf heb afgelopen weken ook langzaam op gebouwd alleen weet ik nu niet hoe ik verder zal gaan. zie spoiler
week 1; 10x10x80kg
week 2; 5x8x90kg
week 3 (net); 5x5x100KG
week 4 is nog een vraag denk aan; 5x3x110kg
any how, ik vond het wel lekker trainen als je ongeveer inschat wat je zeker kunt halen, streven naar een einddoel met sets-reps.

klinkt nice dat concert, beide eind bazen, kan de band wel niet, plaats eens een mooie track:)
Merci! dat opbouwen klinkt wel goed inderdaad, maar ik heb in principe niks met zware gewichten, maar zodra ik 10 reps moet met squatten doe ik dat gewoon moeilijk, snel buiten adem enzo..

ja man concert was echt ****ing leip, ik heb nog NOOIT een band zo strak horen spelen.. john paul jones van led zeppelin kan zo'n beetje elk ****ing instrument goed bespelen.. inclusief special guest die wel eens met Queens heeft gespeeld.. echt leip hoor:)

morgen ****ing 6.30 uur eruit, was vergeten dat ik zou meelopen met een oud klasgenoot die fysio doet :o

Koen:

http://www.youtube.com/watch?v=S7_vH3H8LPI

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven