1. (werkt op alle apparaten, ook desktop, behalve iphone/ios)

Ontzet Notitie

Sticky UB/LB Massa schema beginners / intermediate

Topic in 'Trainingsschema's en Programma's' gestart door A User B, 10 jul 2018.

Bezoekers aanwezig in Topic (Leden: 0, Gasten: 1)

1. geertdv

geertdv Dutch Bodybuilder

Leuk Bevonden:
    233
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m96
    Massa:
    93kg
    Vetpercentage:
    12%
    @Wix010 Wat je zou kunnen doen is voor de compounds 10-15% gewicht eraf halen en dan weer wekelijks gaan verhogen. Principe van progressive overload.
    Assistance oefeningen kan je evt wat verandering in aanbrengen, maar is niet nodig.

Wix010 vindt dit leuk.
  2. The hunter

The hunter Novice

Leuk Bevonden:
    3
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m85
    Massa:
    86kg
    Ook mogelijk om dit schema te gebruiken met 3 dagen in de week (en soms 4, waar mogelijk). Dat je het wat langer uitstrijkt zeg maar..

3. Starx6673

Starx6673 Huge Freak Elite Member

Leuk Bevonden:
    7.168
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m80
    Massa:
    93kg
    Dat kan, dan duren je trainingsweken 8 of 9 dagen.

4. Ballie90

Ballie90 Dutch Bodybuilder

Leuk Bevonden:
    97
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m83
    Massa:
    85kg
    Dat is zeker mogelijk, mogelijk heb je dan iets minder snel resultaten maar het blijft een prima schema ook met 3 keer in de week.

5. mrmyagi

mrmyagi Novice

Leuk Bevonden:
    0
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m75
    Massa:
    82kg
    Vetpercentage:
    20%
    Is dit schema ook te gebruiken om te cutten en dan met het ook op het verhogen van gewichten ? minder eten minder kracht ? of ook dan gewoon het principe van gewichten verlagen en weer (proberen) op te hogen?

6. Big Chungus

Big Chungus Competitive Bodybuilder Elite Member

Leuk Bevonden:
    2.667
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m81
    Massa:
    86kg
    Vetpercentage:
    12%
    Elk schema kan gebruikt worden om te cutten, of je sterker gaat worden is de vraag nog, tijdens je beginnersgains wss nog wel maar later niet meer.

7. fred22

fred22 Competitive Bodybuilder

Leuk Bevonden:
    714
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m80
    Ik heb een drietal vragen:

1. Ik heb een kleine wijziging vandaag aangebracht. Op trainingsdag 4 is het voor mij efficiënter (apparaten/attributen staan boven en beneden) om een low row pully en leverage shoulder press te doen als vervanging van de Barbell row en dumbell standing. Hoe kijken jullie hier tegenaan?
      Volgens Google maakt het niet echt veel uit.

2. Daarnaast pak ik vaak 2 opwarmsets en doe daarna mijn werksets ook weer met verschillende gewichten (omdat ik dan vaak 1 set hoger/allout kan gaan i.p.v. 3 sets lager). Echter vraag ik me af of dit zo efficiënt is of dat ik beter altijd hetzelfde gewicht kan aanhouden en wanneer ik aan de bovenkant zit van de reprange te verhogen?

3. De optionals zijn optioneel (mind is blown), maar vanaf wanneer worden deze relevant om te doen? Als je nog tijd over hebt of als je echt merkt dat het achterloopt en waarom zou je ze dan niet al standaard doen?

8. mrmyagi

mrmyagi Novice

Leuk Bevonden:
    0
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m75
    Massa:
    82kg
    Vetpercentage:
    20%
    Dankje voor je reactie hoe ga je dan verder gewoon met het deload principe in de begin posts zeg maar, of probeer je in de cut gewoon het voor dat max lukkende gewicht aan te houden.

"Op een gegeven moment zul je op één van de oefeningen vast komen te zitten. Kun je meerdere weken achter elkaar niet verhogen? Als het een beenoefening is ga je 10 kilo omlaag en start je opnieuw met opbouwen. Als het een borst / rug oefening is ga je 5 kilo omlaag en start je opnieuw met opbouwen."

Dat principe bedoel ik dan.

Laatst bewerkt: 9 mei 2019
  9. Big Chungus

Big Chungus Competitive Bodybuilder Elite Member

Leuk Bevonden:
    2.667
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m81
    Massa:
    86kg
    Vetpercentage:
    12%
    Even kijken wat voor jou werkt, misschien 2-3 weken dat je niet kan verhogen ofzo? Kan zijn dat je een slechte training hebt, niet goed gegeten etc etc. Gewoon wat dingetjes proberen

Deload zou ik sws doen

10. mrmyagi

mrmyagi Novice

Leuk Bevonden:
    0
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m75
    Massa:
    82kg
    Vetpercentage:
    20%
    Top dank voor de reactie.

11. Wix010

Wix010 Novice

Leuk Bevonden:
    2
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m90
    Massa:
    85kg
    Vetpercentage:
    12%
    Ik heb dit schema nu ongeveer een hakf jaar gevolgd en eigenljk wel redelijke resulaten mee geboekt. Mijn stats zitten nu op main lifts 1x100 BP, 3x150 DL, 5x110 Squat.
    Omdat 4 dagen me perfect past wil ik wel UB/LB blijven doen, kan ik dan switchen naar bv PHUL? Zoals deze https://www.muscleandstrength.com/workouts/phul-workout

Deel Deze Pagina

1. Deze website gebruikt cookies om inhoud en advertenties te personaliseren, uw ervaring aan te passen en u ingelogd te houden als u zich registreert.
    Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie