AndroidHealthClinic

(V)log mee met jaywhey.

• Topic Starter Topic Starter

nieuwe vlog weer online; tussenstand van zaken 11 weken uit! Cutten gaat gestaag, alles zn easy gangetje

Nieuwe trainingsvideo online. Extra legdaytje, niet bijzonder intensief getraind aangezien ik nog flink last had

doe je -100 op ironman?
of is ie er niet en is het +90?

Nieuwe workout vid online. @Vitalgym arnhem. Let me know what you guys think!

Vette video!!
Die gozer heeft zelf ook aardige poten.

Ehm..trainen in een spijkerbroek? Waarom ook niet..:roflol:

Niks mis met smith RDL's/SLDL's :thumbs:

Edit: Wel heel tof in elkaar gezet filmpje! Mooi ook om te zien hoe hij gewoon naast je staat te vreten:D Lekker stukgaan op al die oefeningen:woot:.

Zijn een soort donkey raises qua houding op die legpress of niet? Ga ik ook eens proberen, mijn gym heeft dezelfde.

Ehm..trainen in een spijkerbroek? Waarom ook niet..:roflol:

Niks mis met smith RDL's/SLDL's :thumbs:

Edit: Wel heel tof in elkaar gezet filmpje! Mooi ook om te zien hoe hij gewoon naast je staat te vreten:D Lekker stukgaan op al die oefeningen:woot:.

Zijn een soort donkey raises qua houding op die legpress of niet? Ga ik ook eens proberen, mijn gym heeft dezelfde.

Haha paul trainde zelf niet. Gaf me gewoon een pt tje. En inderdaad. Important wel dat je hoger op de stoel gaat zitten zodat je je knieen volledig kan strekken; als je op de zitting zit heb je je knieen gebogen = voor deze niet optimaal

Video's gaan de goede kant op, beginnen steeds professioneler te worden :thumbs:

Die liggende leg curl is berekend op sterke mannen als er 3 staven op zitten waar 20 kilo schijven op kunnen :D

Je video's zien er steeds beter uit. Benieuwd naar de volgende!

Zie dit nu pas.. beter laat dan nooit laten we maar zeggen :rolleyes:

Oh puur voor ego boost dus :p

Ben je nu B atleet dan?

Je bent pas B atleet als je een B wedstrijd hebt gewonnen; veel mensen noemen zich echter B atleet als ze bezig zijn met het toewerken naar een B wedstrijd. Ik ben dus nog C

morgen weer nieuwe vlog online rond 12 uur!

Nieuwe vlog online

Slaap struggles kan niet komen doordat je zoveel hooi op je vork neemt?

Terug
Naar boven