Fitness Seller

(V)log mee met jaywhey.

• Topic Starter Topic Starter
Over anderhalve week weet ik na VIJF MAANDEN (kutziekenhuis) eindelijk meer over mn apneu/slaapkwaliteit.
Woensdag de 27e uitslag

Welk ziekenhuis doet daar zo lang over? :eek: Gelderse Vallei zeker?

Jupppp. Weet nog niet eens wat en OF de aanpak gaat zijn. Belachelijk

Hoe erg zijn die slaapproblemen eigelijk?

Ik zelf slaap namelijk de laatste tijd ook enkel pas na 2 uur ofzo.. zag in je vlog dat je zelf minder/geen gewicht gainde door je slaap problemen.

Hoe erg zijn die slaapproblemen eigelijk?

Ik zelf slaap namelijk de laatste tijd ook enkel pas na 2 uur ofzo.. zag in je vlog dat je zelf minder/geen gewicht gainde door je slaap problemen.

Laat slapen is opzich geen probleem maar je moet doorslapen en uitgerust wakker worden. Dat laatste doe ik niet, zelfs na 8+ uur. Apneu enzo, flink wat ademstops per uur ook. Shit is nasty

Ik kan me voorstellen dat het niet slapen/nietdoorslapen je herstel beinvloed...
Maar heeft het niet slapen ook nog een effect op je stofwisseling? Dus dat je meer verbrandt als je niet slaapt? Of is dat effect niet zo groot?

Laat slapen is opzich geen probleem maar je moet doorslapen en uitgerust wakker worden. Dat laatste doe ik niet, zelfs na 8+ uur. Apneu enzo, flink wat ademstops per uur ook. Shit is nasty

Mooi klote man, ik slaap dan niet door maar word gelukkig wel uitgerust wakker.

Ik kan me voorstellen dat het niet slapen/nietdoorslapen je herstel beinvloed...
Maar heeft het niet slapen ook nog een effect op je stofwisseling? Dus dat je meer verbrandt als je niet slaapt? Of is dat effect niet zo groot?

Je zou kunnen beargumenteren dat als je de uren die je normaal gesproken zou slapen en dus stil ligt onder een deken nu actiever besteedt en daardoor meer kcals verbrandt. Is zeker ook zo.

Maar slaaptekort heeft veel negatieve effecten op oa stress (katabool) , herstel, wilskracht en mensen met slaapgebrek in het bijzonder slecht in kcals tracken/ compliant blijven aan een dieet.

Je zou kunnen beargumenteren dat als je de uren die je normaal gesproken zou slapen en dus stil ligt onder een deken nu actiever besteedt en daardoor meer kcals verbrandt. Is zeker ook zo.

Maar slaaptekort heeft veel negatieve effecten op oa stress (katabool) , herstel, wilskracht en mensen met slaapgebrek in het bijzonder slecht in kcals tracken/ compliant blijven aan een dieet.
Denk dat in mijn geval (half uur slaap per nacht) het tweede deel mogelijk nog wel meer invloed zal hebben op mijn gewicht dan het eerste deel... (het helpt iig niet mee en ed combi zal wel helemaal funest zijn.. ) want ik eet ook snachts gewoon door.
Kcals zitten imo wel goed met +4000 kcal elke dag.. dat tracken is het probleem niet...
Maar goed.. wil je topic niet hijacken. :o was gewoon even benieuwd naar jouw ideeen hierover.

nieuwe workout video online

Filmpje ziet er weer goed uit!
Volgens mij is je rom bij de cable fly redelijk kort, is dit ter bescherming van je schouders of heb je voor om te pec te stimuleren geen grotere rom nodig?

Filmpje ziet er weer goed uit!
Volgens mij is je rom bij de cable fly redelijk kort, is dit ter bescherming van je schouders of heb je voor om te pec te stimuleren geen grotere rom nodig?
Armen terug laten komen tot 90 graden tov volledige contractie wanneer scapula retracted en depressed zijn is zat

Nieuwe workout vid online. Back delts biceps

volgende week even een wat uitgebreidere vlog met huidige stand van zaken, ziekenhuisonderzoek, contestprep, dingen waar ik mee bezig ben in life

Terug
Naar boven