- Waardering
- 10.714
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 96kg
- Vetpercentage
- 8%
Hoe meer test je in je lichaam hebt hoe lethargischer je bent

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Hoe meer test je in je lichaam hebt hoe lethargischer je bent![]()
Ik slaap doorgaans beter op een cruise van 125mg dan in een blast van een veelvoud daarvan.Wellicht, hoop daar 27e meer van te horenSlaap struggles kan niet komen doordat je zoveel hooi op je vork neemt?
Zou geen rol moeten spelen aangezien deze de laatste tijd niet tot nauwelijks anders zouden zijn. Dat verwacht ik in ieder geval niet.
Health and nutrition aan uni in wageningen
Jupppp. Weet nog niet eens wat en OF de aanpak gaat zijn. BelachelijkWelk ziekenhuis doet daar zo lang over?Gelderse Vallei zeker?
Jupppp. Weet nog niet eens wat en OF de aanpak gaat zijn. Belachelijk
Hoe erg zijn die slaapproblemen eigelijk?
Ik zelf slaap namelijk de laatste tijd ook enkel pas na 2 uur ofzo.. zag in je vlog dat je zelf minder/geen gewicht gainde door je slaap problemen.
Laat slapen is opzich geen probleem maar je moet doorslapen en uitgerust wakker worden. Dat laatste doe ik niet, zelfs na 8+ uur. Apneu enzo, flink wat ademstops per uur ook. Shit is nasty
Ik kan me voorstellen dat het niet slapen/nietdoorslapen je herstel beinvloed...
Maar heeft het niet slapen ook nog een effect op je stofwisseling? Dus dat je meer verbrandt als je niet slaapt? Of is dat effect niet zo groot?
Denk dat in mijn geval (half uur slaap per nacht) het tweede deel mogelijk nog wel meer invloed zal hebben op mijn gewicht dan het eerste deel... (het helpt iig niet mee en ed combi zal wel helemaal funest zijn.. ) want ik eet ook snachts gewoon door.Je zou kunnen beargumenteren dat als je de uren die je normaal gesproken zou slapen en dus stil ligt onder een deken nu actiever besteedt en daardoor meer kcals verbrandt. Is zeker ook zo.
Maar slaaptekort heeft veel negatieve effecten op oa stress (katabool) , herstel, wilskracht en mensen met slaapgebrek in het bijzonder slecht in kcals tracken/ compliant blijven aan een dieet.
was gewoon even benieuwd naar jouw ideeen hierover.Armen terug laten komen tot 90 graden tov volledige contractie wanneer scapula retracted en depressed zijn is zatFilmpje ziet er weer goed uit!
Volgens mij is je rom bij de cable fly redelijk kort, is dit ter bescherming van je schouders of heb je voor om te pec te stimuleren geen grotere rom nodig?