MuscleMeat

(V)log mee met jaywhey.

Wat ik me wel eens afvraag (no offence), is die spiermassa die acne nu waard?

Ik ben namelijk zo ijdel dat ik dat het niet waard zou vinden om een compleet verklote huid te hebben maar wel spiermassa...nu is het andersom bij mij overigens:roflol:

Wat ik me wel eens afvraag (no offence), is die spiermassa die acne nu waard?

Ik ben namelijk zo ijdel dat ik dat het niet waard zou vinden om een compleet verklote huid te hebben maar wel spiermassa...nu is het andersom bij mij overigens:roflol:

Persoonlijk vind ik het het niet waard mits zonnig weer. Acne in de winter is niet zo erg maar op die 3 zonnige dagen in de zomer zou ik me verre van op me gemak voelen zonder shirt.

• Topic Starter Topic Starter
/

Laatst bewerkt:
Ik volg en ben benieuwd.

Afgelopen weekend mn eerste atleet op t podium gezet. Zal shape pics posten als ze er zijn.
Focus ligt voor nu op beweegpatronen correct inslijten, langzaam cutten, en oefeningselectie klaarmaken voor komende bulk. Als alles lekker loopt volgende week zelf weer beginnen denk ik!

Afgelopen 3 maanden vooral bezig geweest met coaching uppen, uitvoering van oefeningn perfectioneren en kennis verbeteren van voeding en training. Nu zelf weer 1 weekie bezig om mn eigen fysiek te uppen, en shit is starting to pay off. Ben benieuwd wat komende maanden gaan brengen. Weeg nu 101 ochtend, en nog steeds goed droog.
IMG_20180420_154219_869.jpg

IMG-20180420-WA0035.jpeg

Laatst bewerkt:
Hop hop gas erop! :thumbs:

Kom van de 2300 kcal af laatste week cut. Ondertussen al een week op 4000+ en nog nauwelijks zwaarder.
Volheid wel echt goed vooruit aan het gaan.
IMG_20180422_171116_102.jpg

je haar ziet er goed uit laatste pics give me the secret :sp

Swole

Pak tegenwoordig spiergroepen over t algemeen 2 keer per week volgens een hybride schema, met 1 dag extra voor leuke oefeningen/ zwakke spiergroepen.

Bevalt goed, komende 2 maanden even lekker gainennnn

Dat was dus een week best afzien op de 2300 kcal ? 4000 is altijd leuk natuurlijk :)

20180424_164359.jpg

Gisteren benen gedaan, train ze tegenwoordig gemiddeld 2 keer per week waarvan 1x ham focus en 1x quad focus. Focus gaat komende paar maanden wat meer op rug, even kijken hoe alles uitpakt

Erg mooi je shape momenteel! Goede verhoudingen:thumbs:

Terug
Naar boven