- Waardering
- 353
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 103kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je huid lijkt ook wat rustiger trouwensThanks bruh. Ben benieuwd komende tijd. Proporties beginnen voor mn gevoel inderdaad wat bij te trekken

Ja scheelt wel stukkie, is echt bijna weggeweest tussentijds maar moet eigenlijk even keer goeie run roa doen via dermatoloog
Thanks bruhh
Thanksss
was een leuke fotocontest geweest dit jaar, jij staat dr fucking vol bij ook nu
Contest doen tussen jullie, rechts vooraan in de hardcore tent bij Emporium? Ik ben dan scheidsrechterwas een leuke fotocontest geweest dit jaar, jij staat dr fucking vol bij ook nu

was een leuke fotocontest geweest dit jaar, jij staat dr fucking vol bij ook nu
Contest doen tussen jullie, rechts vooraan in de hardcore tent bij Emporium? Ik ben dan scheidsrechter![]()
Gezien de verschillende recreatieve middelen die er worden gebruikt sta ik dan al 1-0 achter 
Weet je dat wel zeker..?Ja het mocht niet zo zijn dat jaar, maar desalniettemin was het een toffe wedstrijd!
Gezien de verschillende recreatieve middelen die er worden gebruikt sta ik dan al 1-0 achter
![]()

Moet emporium helaas skippen dit jaar denk ik =( weet nog nie helemaal zeker.. maar het is allllltijd linksvoor ofc he. HahahContest doen tussen jullie, rechts vooraan in de hardcore tent bij Emporium? Ik ben dan scheidsrechter![]()

Paperskinnnnn hahahahIk weet in elk geval zeker dat hetgeen wat er bij mij in gaat ervoor zorgt dat mijn nieren op overdrive gaan en ik in een tijdsbestek van 3u ongeveer 10L vocht uitpis![]()