AndroidHealthClinic

Vakantie Alanya. Do and don'ts?

basjas101

Advanced Bodybuilder
Waardering
61
Lengte
1m85
Massa
107kg
Vetpercentage
19%
Hallo dbb-broeders!

Ik heb 11 dagen Alanya geboekt maar nu is dit waarschijnlijk een hele andere cultuur als dat ik gewend ben.

Wat zijn de do's en de dont's?

En ik als gierige Nederlander ben natuurlijk ook benieuwd naar de prijzen, iemand enig idee?

En ervaringen?

En dingen die ik zou moeten bezichtigen?

gr!

Don'ts: gaan

Neem geen heroine mee terug naar Nederland

Dagtripje naar Syrië

Niet gaan, blaas het af

Het is hartstikke gevaarlijk daar

Dont: naar Turken luisteren die een zin beginnen met de heilige woorden 'my friend'

ik was in marmaris paar jaar geleden, zal wel een beetje hetzelfde zijn;

do's; op alles afdingen, gewoon voor de sport maar ook omdat je gewoon genaaid wordt. Ook bij restaurants ed. lukte het.

dont's; eten op de boulevard, eten is kut en duur. Wij aten elke dag buiten het centrum, weinig toeristen, prima eten, prima prijs. En niet vechten, zag een jongen die in een ruzie kwam en gelijk in de boeiend werd geslagen. Toen kwam z'n maat om die politieagent te duwen en is die gast met z'n boeien om weg gerend:p

• Topic Starter Topic Starter
ik was in marmaris paar jaar geleden, zal wel een beetje hetzelfde zijn;

do's; op alles afdingen, gewoon voor de sport maar ook omdat je gewoon genaaid wordt. Ook bij restaurants ed. lukte het.

dont's; eten op de boulevard, eten is kut en duur. Wij aten elke dag buiten het centrum, weinig toeristen, prima eten, prima prijs. En niet vechten, zag een jongen die in een ruzie kwam en gelijk in de boeiend werd geslagen. Toen kwam z'n maat om die politieagent te duwen en is die gast met z'n boeien om weg gerend:p

kijk hier heb ik wat aan!:P
is politie makkelijk om te kopen? en zijn ze beetje aardig voor toeristen?

Oorspronkelijk wel ja, maar ben hier geboren en getogen

Je kan alles doen in Turkije, zolang je geen gekke fratsen gaat uithalen. Ze zien duidelijk dat je een toerist bent.

Als je iets koopt, vraag naar de prijs en dan zeg je zelf een prijs die zo'n 80 a 90% onder zijn prijs zit. Meer verdienen dan dat ze horen te verdienen van toeristen gebeurd nog vaak zat, ze proberen het zelfs bij mij, mafkezen.

Verder geen idee wat er daar te doen valt, ben er nooit geweest.
Google is je vriend.

• Topic Starter Topic Starter
Oorspronkelijk wel ja, maar ben hier geboren en getogen

Je kan alles doen in Turkije, zolang je geen gekke fratsen gaat uithalen. Ze zien duidelijk dat je een toerist bent.

Als je iets koopt, vraag naar de prijs en dan zeg je zelf een prijs die zo'n 80 a 90% onder zijn prijs zit. Meer verdienen dan dat ze horen te verdienen van toeristen gebeurd nog vaak zat, ze proberen het zelfs bij mij, mafkezen.

Verder geen idee wat er daar te doen valt, ben er nooit geweest.
Google is je vriend.

wouden ze zelfs zoon grote bodybuilder als jij oplichten?:o

Ah Alanya, zo'n massatoeristisch tokkie-vakantieoord. Lekker zuipen onder het comfort van een vijfsterrenhotel om vervolgens dronken op het strand te liggen en jij vraagt naar cultuurverschillen?:rolleyes:

Ah Alanya, zo'n massatoeristisch tokkie-vakantieoord. Lekker zuipen onder het comfort van een vijfsterrenhotel om vervolgens dronken op het strand te liggen en jij vraagt naar cultuurverschillen?:rolleyes:

ojee meneer gaat naar het totaal niet toeristische azie* met z'n backpack, nerd.

Allah (SWT) knows best.

Terug
Naar boven