Fitness Seller

Vakantie Alanya. Do and don'ts?

Antalya all in geweest... fucking geweldig! Mooi hotel, goede gym, heerlijk eten, mooie shows etc... delphin imperial (l)

• Topic Starter Topic Starter
Nice, ik heb omgeboekt naar all in. Daar is ook gym denk alleen dat het te warm is om daar te gaan trainen.

Gewoon lekker gaan eten in het centrum, genoeg goede restaurantjes te vinden lijkt. Zelf jaartje op 7 geleden naar kusadasi geweest en heb me daar prima vermaakt.

Do: afdingen zoals al is gezegd. Let goed op, want ze proberen je echt overal te naaien. Neem een zonnebril mee, zodat je rustig door de winkelstraten kan lopen (voor zover dat kan). Als je ook maar 1 turk van zo'n winkeltje aankijkt, hangt ie al om je nek om een kopje appeltjes thee te komen drinken. Uiteindelijk wil ie gewoon prul verkopen.

Don't: excursies boeken bij je reisleider... dan weet je zeker dat je teveel betaalt. Wat ik gedaan heb is gewoon verschillende "offertes" aangevraagd bij verschillende excursiewinkeltjes en dan gaan shoppen. Uiteindelijk boeken die winkels allemaal weer bij dezelfde toko.
Andere don't: wiet roken. Een stel naast ons had bij een of andere pik wat wiet gekocht, maar de verkoper is gepakt en heeft dat stelletje ook gesnitched. Politie en al erbij, dat wil je daar echt niet. Daarna niet meer in het hotel gezien.

Is pl**ris duur geworden. Denk dat je mooiere plekken kan bezoeken waar je nog altijd als een koning kan eten voor onder de 5 euro per maaltijd!

Terug
Naar boven