Fitness Seller

Vakantie Alanya. Do and don'ts?

Welk hotel/appartement zit je?

Niet doen:
Meegaan op een 'trip' die iemand van het hotel/bar/winkel je probeert aan te smeren.
Robin Hood binnen gaan, club met 4 verdiepingen waar ze je niet meer naar buiten laten voor je een vip ticket voor het balkon hebt gekocht.

Wel doen:
Taxi naar de berg pakken, ook hier flink afdingen voor het taxiritje
Restaurantje volgens mij 'the garage' opzoeken, 1 euro voor een halve liter van 9-11 oid.
Discotheek James Dean of Havana club opzoeken, bedank me later :D

• Topic Starter Topic Starter
Welk hotel/appartement zit je?

Niet doen:
Meegaan op een 'trip' die iemand van het hotel/bar/winkel je probeert aan te smeren.
Robin Hood binnen gaan, club met 4 verdiepingen waar ze je niet meer naar buiten laten voor je een vip ticket voor het balkon hebt gekocht.

Wel doen:
Taxi naar de berg pakken, ook hier flink afdingen voor het taxiritje
Restaurantje volgens mij 'the garage' opzoeken, 1 euro voor een halve liter van 9-11 oid.
Discotheek James Dean of Havana club opzoeken, bedank me later :D

Eftalia aytur ofzo haha, was een mooi aanbieding voor april, voor 11 dagen half pension 300 pp kwijt :P dat is inc vlucht.

en die discotheeken onthoud ik ben benieuwd:P en die the garage is dan ook wel het proberen waard bedankt super!

Eftalia aytur ofzo haha, was een mooi aanbieding voor april, voor 11 dagen half pension 300 pp kwijt :P dat is inc vlucht.

en die discotheeken onthoud ik ben benieuwd:P en die the garage is dan ook wel het proberen waard bedankt super!

Ben daar geweest, goede prijs kwaliteit verhouding, goede ligging. Je bent zo op het strand

Top vakantie gehad daar.

Ah Alanya, zo'n massatoeristisch tokkie-vakantieoord. Lekker zuipen onder het comfort van een vijfsterrenhotel om vervolgens dronken op het strand te liggen en jij vraagt naar cultuurverschillen?:rolleyes:

dan is basjas hier goed op zn plaats dus

veel plezier bas

dan is basjas hier goed op zn plaats dus

veel plezier bas

Meaantje, vriend!

---------- Toegevoegd om 23:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:39 ----------

Assthethics of the gods! Basje fixt die Gs tjikkies.:o

mike?:o

---------- Toegevoegd om 23:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:40 ----------

Ben daar geweest, goede prijs kwaliteit verhouding, goede ligging. Je bent zo op het strand

Ja dit hoopte ik dus al:D, bevestiging altijd goed!

Do: niet gaan (inshallah)

Alanya goeie keuze afgelopen jaar zelf geweest met aantal vrienden

Als je uit bent geweest in Alanya niet op turken ingaan die je (inderdaad) 'my friend' noemen en je naar een taxistandplaats aan de zijweg achter het centrum willen hebben. Dit zijn de kut taxi's met agressieve- drugsverkopende chauffeurs die je zonder twijfel oplichten met wisseltruc enzovoort. Gewoon een taxi vanaf de hoofdweg nemen.

Auto huren is ook niet aan te raden, iedereen in alanya rijdt als een mong**l en er is geen voorrangsregeling. Uitgaan deden wij altijd in the Doors. Scandinavische tent met een boel geile wijfen , <-- srs.

Niet op het strand neuken 's nachts. Wordt je afgeperst door een aantal lui die dreigen je aan te geven bij de politie als je ze niet een x bedrag betaald.

Als je uit bent geweest in Alanya niet op turken ingaan die je (inderdaad) 'my friend' noemen en je naar een taxistandplaats aan de zijweg achter het centrum willen hebben. Dit zijn de kut taxi's met agressieve- drugsverkopende chauffeurs die je zonder twijfel oplichten met wisseltruc enzovoort. Gewoon een taxi vanaf de hoofdweg nemen.

Auto huren is ook niet aan te raden, iedereen in alanya rijdt als een mong**l en er is geen voorrangsregeling. Uitgaan deden wij altijd in the Doors. Scandinavische tent met een boel geile wijfen , <-- srs.

Niet op het strand neuken 's nachts. Wordt je afgeperst door een aantal lui die dreigen je aan te geven bij de politie als je ze niet een x bedrag betaald.

goed advies my friend

Je spreekt uit ervaring neem ik aan?:o

iemand hier naar Side geweest ?

5 sterren all in zitten we, bulk time

Zij passen zich hier in Nederland toch ook niet aan aan onze cultuur? Waarom zouden wij dat in godsnaam daar wel moeten doen dan?

Welk hotel/appartement zit je? Niet doen: Meegaan op een 'trip' die iemand van het hotel/bar/winkel je probeert aan te smeren. Robin Hood binnen gaan, club met 4 verdiepingen waar ze je niet meer naar buiten laten voor je een vip ticket voor het balkon hebt gekocht. Wel doen: Taxi naar de berg pakken, ook hier flink afdingen voor het taxiritje Restaurantje volgens mij 'the garage' opzoeken, 1 euro voor een halve liter van 9-11 oid. Discotheek James Dean of Havana club opzoeken, bedank me later :D

Wat een onzin allemaal
Robin Hood kom je makkelijk buiten zonder VIP Ticket voor balkon...
ik ben vorig jaar geweest, het was wel leuk veel mooie Scandinavische dames

Alanya don't

Terug
Naar boven