Varg
Cool Novice
- Waardering
- 2
zondag 6 december 2009
squat
3* 8* 60 kg
staand kuitheffen
3* 20* 25 kg
deadlift
3* 8* 70 kg
benchpress
8* 60 kg
6* 65 kg
6* 70 kg
Het gaat weer oke. Dit is stang tot op de borst b.t.w. Misschien zit daarin ook het verschil met een jaar geleden toen ik een set begon met 70 kg en eindigde met in de 80 kg - dat was met een vuistdikte ertussen... Zou kunnen verklaren waarom ik minder druk dan een jaar terug.
militairy press (staand met barbell)
3* 8* 20 kg (= lege barbell)
optrekken (brede greep)
4*
4*
3*
biceps cable curl, zittend op bankje met ellebogen over leuning, tweehandig
8* 35 kg
8* 40 kg
8* 40 kg
dipping tussen 2 bankjes
12* BW
dipping in squatrek met benen op stang (hoger dan bankje waarop je zit)
12* BW
10* BW (stang nog wat hoger gelegd)
Iemand had deze oefening ergens gevonden, met credits aan Schwarzenegger in z'n jonge jaren...
De barbell row nog vergeten. Lekker gewerkt, alleen kost dit teveel tijd (bijna anderhalf uur, zaten ook nog buikspier oefeningen bij). Dinsdag weer een ingekorte versie met alleen Squat, Deadlift, Bench Press en Optrekken (+ crunches). Ik ga nu om en om de uitgebreide versie en de korte versie trainen.
LEEFTIJD: 45
ACTIEF SINDS: APRIL 2006
LENGTE: 1.94
GEWICHT: 85+ KG
VET: 18% ??
squat
3* 8* 60 kg
staand kuitheffen
3* 20* 25 kg
deadlift
3* 8* 70 kg
benchpress
8* 60 kg
6* 65 kg
6* 70 kg
Het gaat weer oke. Dit is stang tot op de borst b.t.w. Misschien zit daarin ook het verschil met een jaar geleden toen ik een set begon met 70 kg en eindigde met in de 80 kg - dat was met een vuistdikte ertussen... Zou kunnen verklaren waarom ik minder druk dan een jaar terug.
militairy press (staand met barbell)
3* 8* 20 kg (= lege barbell)
optrekken (brede greep)
4*
4*
3*
biceps cable curl, zittend op bankje met ellebogen over leuning, tweehandig
8* 35 kg
8* 40 kg
8* 40 kg
dipping tussen 2 bankjes
12* BW
dipping in squatrek met benen op stang (hoger dan bankje waarop je zit)
12* BW
10* BW (stang nog wat hoger gelegd)
Iemand had deze oefening ergens gevonden, met credits aan Schwarzenegger in z'n jonge jaren...
De barbell row nog vergeten. Lekker gewerkt, alleen kost dit teveel tijd (bijna anderhalf uur, zaten ook nog buikspier oefeningen bij). Dinsdag weer een ingekorte versie met alleen Squat, Deadlift, Bench Press en Optrekken (+ crunches). Ik ga nu om en om de uitgebreide versie en de korte versie trainen.
LEEFTIJD: 45
ACTIEF SINDS: APRIL 2006
LENGTE: 1.94
GEWICHT: 85+ KG
VET: 18% ??