- Waardering
- 10.714
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 96kg
- Vetpercentage
- 8%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Is die dl met 140?
Enige wat ik kan toevoegen is dat je niet zo diep zakt.
Persoonlijk vind ik het fijn om redelijk diep te starten.
Maar vid van jou is ook scheef [emoji14]

probeer je hoofd neutraal te houden, scheelt wat druk op je nek. Daarnaast ben ik niet zo fan van het "rollen" van de stand voor een lift off. mark rippetoe heeft hier een mooi filmpje over![]()

[Link niet meer beschikbaar] filmpjeFilmpje ? kan geen filmpje vinden.
---------- Toegevoegd om 16:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:11 ----------
Brabant, des goei volluk jonguh![]()

Ohh zo haha.. vught heb ik vaak gezeten op de lunetten kazerne en brederode kazerne.. weken cursus gehad.. zomers lekker zwemmen bij de ijzeren manZiet er goed uit die Dead lift (nou ben ik wel een leek op dat gebied).
Bij de avatar van joostd staat "Brabant jonguh"
Ik ben zelf van huis uit een Vughtse (halve Bossenaar zeg maar), vandaar

Ohh zo haha.. vught heb ik vaak gezeten op de lunetten kazerne en brederode kazerne.. weken cursus gehad.. zomers lekker zwemmen bij de ijzeren man![]()
Check.. ga het proberen!

Check.. rippetoe is was ik aanhoud voor de deadliftzo laag beginnen met je heupen is geen goed idee. dan komen je knieen zo ver naar voor dat de halter naar voor moet om voorbij je knieen te komen of je beweegt je knieen alsnog naar achteren waardoor je heupen omhoog gaan. kijk maar hier in het filmpje: https://www.youtube.com/watch?v=RyJbvWAh6ec&feature=youtu.be&t=125
die uitleg van rippetoe is beter.

Thanks en welkom!! Morgen weer een nieuwe update.. LB!
Thanks en welkom!! Morgen weer een nieuwe update.. LB!
Ik train voornamelijk voor mijzelf.. Ik sta niet aan de deur ofzo. Moch het ooit nodig zijn dan heb ik natuurlijk wel een voordeeltjeNice! Train je eigenlijk voor jezelf of vanwege je job? Kan me wel inbeelden dat beveiligers verplicht sport moeten beoefenen.

Ik train voornamelijk voor mijzelf.. Ik sta niet aan de deur ofzo. Moch het ooit nodig zijn dan heb ik natuurlijk wel een voordeeltje![]()