Inb4
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 2.684
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 50kg
- Vetpercentage
Haha je moet em ff ruim van te voren nemen.. thuis ff schijten en dan richting de gym... Heb zo gehad dat ik net begonnen was en dat ik moest rennen naar de wc haha
Haha ik neem de gok toch maar niet
---------- Toegevoegd om 20:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:35 ----------
Hetzelfde hierHeb gelezen dat er een onderzoek was naar de motivatie en kracht van gebruikers. Er waren 2 verdeelde groepen. De eerste groep kreeg AAS toegediend en de andere kreeg nep-AAS toegediend (maar de mensen dachten dat de AAS echt was). Diegene die nep-AAS kregen en dachten dat ze werkelijk steroids namen, kregen plots 10% meer kracht in de gym. Als je hierover nadenkt, kan de mens heel wat bereiken als je erin gelooft. Net hetzelfde als bij PWo's. Sommige krijgen hier inderdaad een goede boost maar psychisch geef je jezelf gewoon een boost.
Ja idd, it's all about mindset

Heb gelezen dat er een onderzoek was naar de motivatie en kracht van gebruikers. Er waren 2 verdeelde groepen. De eerste groep kreeg AAS toegediend en de andere kreeg nep-AAS toegediend (maar de mensen dachten dat de AAS echt was). Diegene die nep-AAS kregen en dachten dat ze werkelijk steroids namen, kregen plots 10% meer kracht in de gym. Als je hierover nadenkt, kan de mens heel wat bereiken als je erin gelooft. Net hetzelfde als bij PWo's. Sommige krijgen hier inderdaad een goede boost maar psychisch geef je jezelf gewoon een boost.