Vendettaa
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 35
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ben nog lang niet klaar met cutten denk ik..
(PR)
Waarom gebruik je nog je PWO als je er niks van merkt? Misschien gebruik je het te lang en is je lichaam hier aan gewent.
Mooie PR van je deadlift, ik krijg persoonlijk wat meer last van mijn onderrug als ik 3x8 doet (uiteraard persoonsgebonden). Verder alles prima (op de bijna-kots na).

Denk dat ik maar eens wat door elkaar moet gaan husselen dan.. Laatste PWO wat voor mij werkte was NO XPLODE al moest ik die wel ruim vtv drinken want scheet me helemaal leeg daarna [emoji14]roid rage is ene goeie om te combineren met andere pwo's ,vooral met assault![]()

Speciaal, ikzelf neem enkel bananen voor mijn workout.
Als je 2 bananen op hebt, ben je in staat om een uur te fietsen.
Je bent ook niet verplicht om iets te nemen, als jij knalt zonder PWO's is dit misschien een beter voordeel voor je![]()
PWO ben ik niet perse nodig maar wel fijn af en toe.Tis de kunst jezelf telkens weer te motiveren en op te hypen. Elke set elke rep weer!ZIt allemaal tussen de oren, banaan okay, voor de rest geloof ik er niet zo in.
Waarschijnijk als iemand je een placebo geeft, met de boodschap dit is echt dynamite, dat je dan ook een boost krijgt.
Maar goed, ieder het zijne natuurlijk.
Tis de kunst jezelf telkens weer te motiveren en op te hypen. Elke set elke rep weer!
Nope.. eens in de zoveel tijd haal ik een potje gebruik het niet met regelmaat. En als ik gebruik vooral bij benen [emoji14] heb nu c4 en roid rage gehad in zeer korte tijd en heb ze beide weg gegeven..Tja inderdaad, daar heb ik persoonlijk geen Pwo voor nodig hoor.
Maar goed, bij jou is het ook geen vaste prik lees ik.
Nope.. eens in de zoveel tijd haal ik een potje gebruik het niet met regelmaat. En als ik gebruik vooral bij benen [emoji14] heb nu c4 en roid rage gehad in zeer korte tijd en heb ze beide weg gegeven..

Haha je moet em ff ruim van te voren nemen.. thuis ff schijten en dan richting de gym...Tja, ik kreeg laatst ook een sample bij geleverd van XXL.
Ligt nog in de kast, ben er ook een beetje bang voor. Staks scheit ik in mijn broek man.
![]()
Tja, ik kreeg laatst ook een sample bij geleverd van XXL.
Ligt nog in de kast, ben er ook een beetje bang voor. Staks scheit ik in mijn broek man.
![]()