AndroidHealthClinic

Verkapt ik ben bodybuilder topic

Bezoekers in dit topic

Valt wel mee toch, als je terug je oude stats haalt met niet te veel bw gain, kan je op zo een beginnerswedstrijd aardig meedoen voor een goede klassering.

Ach ja, zeg nooit nooit inderdaad. maar ik voel op dit moment de behoefte niet. Kan best veranderen, zeker als ik nu eens een flinke periode gains maak zonder problemen. Bij mij is/was er altijd wel wat. Te dik, dus cutten en kracht verliezen, astma, blessures, overtraining... you name it and I've done it :P

P.S. I like your workout music :)
 
Zag op je filmpje dat alleen je tenen. De grond raken.
voet moet plat op de grond op een wedstrijd.
 
LB

#Squat
20 x 8 x 3
60 x 5
80 x 2 x 2
100 x 2
120
140 x 4 x 6

#Paused olympic squat
100 x 3 x 3

#Deadlift
70 x 5 x 2
100 x 5
120 x 3
140 x 3
150 x 3
160 x 3 (straps)

#Paused deadlift
100 x 3 x 5

#Pulldown abs
20 x 8 x 5


Lekkere training. deadlift heeft nog een lange weg te gaan, grip is wel goed.
Kan me niet herinneren dat ik 150 ooit eerder dubbel overhands heb gelift.
 
UB

#Paused bench press

20 x 10 x 2
40 x 5
60 x 3
80
100
110 x 3 x 3 pr


#Incline bench press

20 x 10
60 x 10 x 4

#Pull-ups
BW x 5
BW+20 x 3 pr
BW+10 x 5 pr
BW+5 x 7 pr


#Pulldown, v-bar
50 x 12 x 4

#Dips

BW x 25, 7, 5, 4, 3, 3, 3 (50 rep set)


Pullups beginnen eindelijk ergens op te lijken :)
Niet verwacht dat ik nog 25reps dips zou halen aan het eind van de training:rolleyes:
 
Laatst bewerkt:
goede laatste 2 trainingen man, goeie gewichten worden er verplaatst. en erg sterke bens mann
 
Wat is er met je deadlift aan de hand?
 
goede laatste 2 trainingen man, goeie gewichten worden er verplaatst. en erg sterke bens mann

Thanks

Wat is er met je deadlift aan de hand?

Laatste zware deadlift dateert van 9 juni (wel maar 10kg onder pr), naja niet alleen zware deadlift, uberhaupt amper gedeadlift :o.
Daarvoor in 5 maanden 2 a 3 keer gedeadlift. Heb aardige tijd conjugate gevolgd (westside), waarvan de meeste tijd ook opbouwen was in kracht.
Wel een aantal all-time prs gezet, zoals me bench press. Daarvoor wat meer bb achtig getraind.
Deadlift voelde echt loei zwaar, terwijl er toch flinke snelheid in zat :rolleyes: nu gewoon een kwestie van vaker deadliften.
 
Waarom heb je dan zo weinig gedeadlift? Had je een blessure?
 
Waarom heb je dan zo weinig gedeadlift? Had je een blessure?

Had focus op me squat en bench press, en met amper deadliften toch sterker erin worden vond ik wel prima.
En ik moet me bar en plates naar de tuin verplaatsen om te deadliften, anders moet ik de bar heel rustig laten zakken (train op 1etage) wat echt fucked up is.
Naja beetje luiheid dus. Nu ik een wedstrijd ga doen zal ik wel met een goede deadlift moeten komen.
 
Haha, met je barbell naar beneden voor DL? Dat wordt lachen in de winter :P

Maaruh, je kunt toch gewoon een paar matjes kopen? Heb ik ook.
 
Haha, met je barbell naar beneden voor DL? Dat wordt lachen in de winter :P

Maaruh, je kunt toch gewoon een paar matjes kopen? Heb ik ook.

Ja dat wordt zeker leuk in de winter :rolleyes: als een echte warrior bij ijzige temperaturen met het ijzer smijten :cool:
Er loopt beneden al een barst over het plafond (valt opzicht nog mee), en dan ook nog het lawaai bij het "droppen".
 
Tering man, da's toch niet te doen? Kun je straks met 200 kg bar en schijven lopen leuren. Kun je anders geen platform in elkaar timmeren? Ben op het forum hier wel eens draadjes tegengekomen over hoe je zoiets aanpakt.
 
Tering man, da's toch niet te doen? Kun je straks met 200 kg bar en schijven lopen leuren. Kun je anders geen platform in elkaar timmeren? Ben op het forum hier wel eens draadjes tegengekomen over hoe je zoiets aanpakt.


Zie het als gpp of cardio :D
 
LB

#Squat
20 x 8 x 3
60 x 5
80 x 2
100 x 2 x 2
120
140 x 5 x 6

#Paused squat
100 x 3 x 5

#Deadlift
70 x 5 x 2
100 x 3
120 x 3
140 x 3
160 x 3
170 x 3

#Glute ham raise
BW x 12
BW x 10 x 2

#Ab wheel
BW x 3 x 2 (standing small band assisted)
BW x 10 x 2

Small band goodmorning
band x 20 x 3


Kapot gaan. Nu een shitload eten naar binnen gooien :D
 
Mooi squat volume.
Wat is de ondersteunde kracht van een small band?
 
UB

#Paused bench press
20 x 8 x 3
40 x 5
60 x 3 x 2
80
100
112.5 x 3 x 3 pr

#Incline db press
24 x 10
34 x 8 x 3

#Pull-ups
BW x 5
BW+25 x 2 pr
BW+20 x 3
BW+15 x 4 pr
BW+10 x 5
BW+5 x 6
BW x 7

#Seated cable row, v-bar
40 x 12 x 3

#Chest supported rear delt raise
5 x 12 x 3

#DB extension
7 x 25, 22, 20, 14, 11, 8 (100 rep set)


Met de training van gister in de benen was de leg drive bij de bench press nog niet echt wat het moest zijn.
Merk wel dat ik met paused bench press veel betere leg drive heb dan bij tng.
Bij het uitpakken probeer ik ongeveer 80% leg drive te doen en dan na de pauze volle bak leg drive er in gooien.


Mooi squat volume.
Wat is de ondersteunde kracht van een small band?

Thanks, nog 1 training flink volume op de squat en dan gaat het volume naar beneden en de intensiteit omhoog :D
Heb net even een 20kg plate in de band gehangen en die kwam niet tot de grond, dus denk iets van 20kg ofzo.
 
Je bent toch wel een aardig stuk sterker dan ik hoor, pittige trainingen!
 
Minder dan 20kg, dat is heel nice. Goed op weg dan.
 
Back
Naar boven