- Waardering
- 1.727
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 81kg
- Vetpercentage
- 9%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Elke paar uur een set, tja das vaak lastig... Bij het bedrijf van waar een maat van me werkte, hebben een ze onlangs een prachtig nieuw pand geopend. Inclusief gym (en wekelijkse massage), dat zou voor zulke dingen natuurlijk perfect zijn. Even je baas porren dus! 'In het kader van gezonde werknemers bladiebla!'
Aangezien ik vaak thuiswerk zou een homegym echt relaxed zijn en die gaat er dit jaar nog komen, alleen wel met wat opruimbare losse stands ipv een echt rack. De voorkeur heeft een echt rack natuurlijk en in theorie kamers en ruimte zat, maar helaas denkt mijn lieftallige echtgenote daar anders over. Beta for life
Aangezien ik vaak thuiswerk zou een homegym echt relaxed zijn en die gaat er dit jaar nog komen, alleen wel met wat opruimbare losse stands ipv een echt rack. De voorkeur heeft een echt rack natuurlijk en in theorie kamers en ruimte zat, maar helaas denkt mijn lieftallige echtgenote daar anders over. Beta for life
Wel regelmatig zelf een snok eraan geven, anders gaat het mis.Het gaat alweer de goede kant op met de gewichten! Gaat het tot nu toe ook volgens planning?