MuscleMeat

Victor goes smolov2

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Even rustig aan doen dan. Pin GM's, is dat niet de oefening waarmee AlexT zich geblesseerd had?

Ja klopt, hij deed ze staand en had volgens mij iets bij zijn glutes.

Whaha staartbeen problemen.. Ik heb nu al 1,5 week hetzelfde :). Ga anders even naar de dokter. Ik dacht eerst ook aan overbelasting maar het was wat anders :o

Ik kijk het even aan hoe het morgen voelt en anders ga ik een afspraak maken met de dokter. Wat was het bij jou dan?

2 gasten die samen trainen en last hebben van hun kont, hmm

Whaha staartbeen problemen.. Ik heb nu al 1,5 week hetzelfde :). Ga anders even naar de dokter. Ik dacht eerst ook aan overbelasting maar het was wat anders :o

Ik heb het ook & doe smolov zoals victor, ik denk dat het aan die smolov ligt gewoon. Had je het met de vorige cyclus ook Victor?

De vorige cyclus had ik er geen last van, maar toen was ik ook niet zo intensief bezig als nu.

Bij was het een bacteriele of nog iets anders infectie/onsteking.. Heb er nu al 2 dagen minder last van. Maar tis echt een ****ed up plek. Kon niet zitten of liggen, of tussen vormen. Sterkte met de staartbeen adaptatie!

Bij was het een bacteriele of nog iets anders infectie/onsteking.. Heb er nu al 2 dagen minder last van. Maar tis echt een ****ed up plek. Kon niet zitten of liggen, of tussen vormen. Sterkte met de staartbeen adaptatie!

Ingegroeid haar? Mensen die nogal "behaard" zijn hebben dat soms voor op die plek. Geen eenvoudige ingrepen zover ik verstaan heb.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Not arround my anus!

Klote van die blessure Vic, herstel ze.

‘Smolov, week 5, dag 3’ Switching

incline bench press
3x50
3x70
3x2x80

dips
5x5xbw

pull ups
5x5xbw

one arm barbell curls
3x5x25

Haha, toen kwam er zo een nieuwe instructeur zeiken dat mijn vorm niet goed was en dat ik mijn onderrug er helemaal mee verneuk. Toen was ik een discussie aangegaan, wat uiteindelijk volkomen nutteloos was. Later kwamen er ook nog breezahs zich er mee bemoeien toen waren mijn vuisten echt gebald, ik liep toen maar gauw naar het powerrack om nog wat chins te doen. Toen later kwam hij naar me toe om te zeggen dat hij het niet aanvallend bedoelde maar dat hij toch gelijk had. Ik zei dat ik 250 deadliftte en mijn rug nog prima is, toen zei hij ja maar dat doe je dan met een goeie strikte vorm, ik zei nee. Toen was hij weg gelopen en zei hij verneuk je rug maar lekker :roflol:

chins
5x5xbw

Laatst bewerkt:
je vorm tijdens curls..??

Die vuilak had ook allemaal commentaar over Simon Sulaiman, dat Simon al die blessures heeft gekregen omdat hij fout trainde. Ook kwam er zo een bodybuilder naar me toe die had 2 jaar sterkste man gedaan en had toen ze rug kapot gemaakt. Van daar dat hij het afraadde om aan sterkste man wedstrijden mee te doen :roflol:, hij was telkens laatste geworden en hij zei dat hij te licht was om te deadliften.

one arm barbell curls zat een lichte cheat in op het eind, het was maar goed dat ik geen cheat curls deed anders had ik de hele sportschool op mijn dak :roflol:

omg, wordt leuk dan als je gaat squatten en die dude is in de buurt.. zaldie ook vast wel wat te zeiken hebben en je concentratie vernken

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven