AndroidHealthClinic

Victor goes smolov2

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter

Weer een nieuwe, ik schat hem rond de 45 jaar.

:roflol: OMG rechtstreeks van het cios die gast of niet haha, hopeless!

Een instructeur die een monsterkennis heeft opgebouwd na al die jaren.

omg, wordt leuk dan als je gaat squatten en die dude is in de buurt.. zaldie ook vast wel wat te zeiken hebben en je concentratie vernken

Ja inderdaad, daar zat ik dus ook aan te denken. Als dat zo is smeer ik hem.

:roflol: OMG rechtstreeks van het cios die gast of niet haha, hopeless!

ik zit dus ook op het cios en we waren laatst in de fitness voor een 1rm test. maat van me ging ff squatten, hij zo tegen mij: "zo moet dat toch sander?" hij was aan het full squatten dus ik zei ja prima zo, alles deed hij goed. 2 klas genoten komen naar me toe: "neeee man, je moet niet zo diep gaan man is echt slecht voor je! maar squatten is toch voor homo's want je traint er je kont en je rug mee" toen schrok ik echt want hij meende het ook nog :roflol: ik heb gezegd dat er niks mis is met diep squatten en heb het daar bij gelaten :roflol:

ik kan er wel om lachen als ik dat zo hoor, ik weet wel beter :)
ieder zijn eige ding, de een wil sterk zijn de ander wil een beetje borst bicep spieren.

Pfff hou maar op. Mijn maat en ik worden nu regelmatig ondervraagt door begeleiders die bij ons rondlopen. Waarom we op deze manier trainen, enz. Gelukkig proberen ze ons niet te overtuigen of iets dergelijks maar lijken ze daadwerkelijk iets te willen leren. Heb gisteren de eerste huiswerk opgegeven. :D

Pfff hou maar op. Mijn maat en ik worden nu regelmatig ondervraagt door begeleiders die bij ons rondlopen. Waarom we op deze manier trainen, enz. Gelukkig proberen ze ons niet te overtuigen of iets dergelijks maar lijken ze daadwerkelijk iets te willen leren. Heb gisteren de eerste huiswerk opgegeven. :D

:roflol:

Toen later kwam hij naar me toe om te zeggen dat hij het niet aanvallend bedoelde maar dat hij toch gelijk had. Ik zei dat ik 250 deadliftte en mijn rug nog prima is, toen zei hij ja maar dat doe je dan met een goeie strikte vorm, ik zei nee.
Stricte vorm op deadlifts?

Is het misschien zo'n kerel die zegt: "ja, ik kan ook 250kg deadliften als ik zou cheaten:rolleyes:"

ik zit dus ook op het cios en we waren laatst in de fitness voor een 1rm test. maat van me ging ff squatten, hij zo tegen mij: "zo moet dat toch sander?" hij was aan het full squatten dus ik zei ja prima zo, alles deed hij goed. 2 klas genoten komen naar me toe: "neeee man, je moet niet zo diep gaan man is echt slecht voor je! maar squatten is toch voor homo's want je traint er je kont en je rug mee" toen schrok ik echt want hij meende het ook nog :roflol: ik heb gezegd dat er niks mis is met diep squatten en heb het daar bij gelaten :roflol:

ik kan er wel om lachen als ik dat zo hoor, ik weet wel beter :)
ieder zijn eige ding, de een wil sterk zijn de ander wil een beetje borst bicep spieren.

Discussies voeren is inderdaad tijdverspilling.

Ik en mijn maatje ook, maar ze zien ons als tieners die niet weten wat ze doen :roflol:

Stricte vorm op deadlifts?

Is het misschien zo'n kerel die zegt: "ja, ik kan ook 250kg deadliften als ik zou cheaten:rolleyes:"

Haha dat helaas niet, hij was meer het type van dat alles strikt moet en highrep split shit.

Ik was de afgelopen dagen ziek geweest, ik voelde me gisteren weer wat beter en vandaag weer normaal. Morgen ga ik i.i.g. een rep out op de squat doen en het uiteraard filmen want mijn camera is weer gefixt. Morgen zal ook die idioot van een instructeur er zijn, maar het zij zo.

Ik was de afgelopen dagen ziek geweest, ik voelde me gisteren weer wat beter en vandaag weer normaal. Morgen ga ik i.i.g. een rep out op de squat doen en het uiteraard filmen want mijn camera is weer gefixt. Morgen zal ook die idioot van een instructeur er zijn, maar het zij zo.

Ben benieuwd, anders laat je hem het ff filmen kan die tenminste nog wat nuttigs doen ;)

‘Smolov, week 6’ Switching

squat
15x180 PR
af en toe terugzetten, op adem komen en dan weer verder squatten.

chins
3x5xlg
gestopt...

Commentaar:
- filmen is mislukt :rolleyes:
- 5 reps zijn niet meegerekend, omdat die wat boven par waren.
- voor de rest kan ik nu echt niet meer lopen en voel me super misselijk
- ik ga mijn squat vorm ook wat aanpassen, ik sta met mijn benen op schouderbreedte waardoor ik soms moeite heb met goed diep te zakken.

respect, lekker die 15x180 :thumbs:

volgende keer een repout zonder stang terug te leggen maar in de nek houden ;)

Sick 15x180 kg .. zeker laten filmen door die instructeur kennelijk kan hij dus helemaal niks :D

respect, lekker die 15x180 :thumbs:

volgende keer een repout zonder stang terug te leggen maar in de nek houden ;)

Ja inderdaad het setje duurde ook iets van 8 min. Het gewicht was gewoon denk ik te zwaar of het komt omdat ik laatste tijd ziek was geweest weinig gegeten etc.

Sick 15x180 kg .. zeker laten filmen door die instructeur kennelijk kan hij dus helemaal niks :D

Het was door mijn trainingsmaatje gefilmd, hij had het neergelegd maar er zat een abductor machine in de weg en hij had hem ook nog uitgedaan omdat hij dacht dat ik zou stoppen, daarna nog wat verder gefilmd maar was op het eind. In principe dus waardeloos materiaal.

Die instructeur kwam nog op het eind zeiken waar ik zaterdag o.i.d. was toen Simon een open dag voor zijn gym had, terwijl ik nooit had gezegd dat ik er langs zou komen. Ik was te vermoeid om er nog serieus op in te gaan.

hopelijk gaat de volgende repout wat beter, even weer met een wijdere stance oefenen en met mijn rug aan de spiegelkant, want die spiegel irriteert me :mad:

‘Smolov, week 7, dag 1’ Intense mesocycle

pull up
5x3xbw+10kg

squat
5x70
3x100
3x140
2x180 voelde lood zwaar ???
4x205 PR (who cares anyway) de walkout leek net of het gewicht 230kg was :mad:
1x205....

Commentaar:
- Ik had vandaag met gym mijn musculus sartorius bij beide benen overbelast door intensief in cirkels te sprinten, ik kreeg toen weer last van allerlei gekke steken tijdens het lopen.
- Ik denk dat die repout van 180 ook nog een verklaring kan zijn, ik had 3 dagen niet normaal kunnen lopen door de spierpijn, ook had ik weining coördinatie over het lopen dus leek het soms dat ik op mijn bek zou pleuren.
- Ik ga ook meer eten ik eet nu rond de 3000kcal omdat ik verre weg te lui ben om eten klaar te maken.

Toch goeie squats hoor imo !!

De bedoeling was 3x4x205 en 5x205 ik failde gewoon puur op kracht zowat. Had dus geen zin om verder te gaan.

pffff waar haal je de energie vandaan @ 3000kcals zulke squats man!

Mijn genen liggen tussen de meso en het endo type, dus veel kcal eten maakt me enkel dik. Ik dacht dat smolov ook wel een goede gelegenheid was om wat vet te verliezen doordat de squats veel energie van je zuigen. Dus door mijn kcal te droppen dacht ik wel zo makkelijk te kunnen cutten, maar ik zit nu op het niveau dat ik wel veel moet eten om deze cycle te kunnen behalen. Ik schroef het totaal wel op naar 4000 kcal met voornamelijk veel vetten en eiwitten. In het voorjaar maak ik wel plannen om wat vet te verliezen want ik heb geen zin om de hele tijd met 16-18% bodyfat rond te lopen.

Sterkte kerel. Ik hoop dat je het overleeft.

Inderdaad echt wat meer eten man, @ 3000 kcal zulke squats :eek: moet er niet aan denken.
Blijven nog steeds impressive weights man, hopen dat het je woensdag wat beter af gaat.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven