Fitness Seller

Victor goes smolov2

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Knappe squats ben benieuwd hoe je je voelt als je de kcals wat opschroeft.

+1000kcal zal me wel heel wat sterker maken zodat ik hopelijk de heavy squats aan kan.

‘Smolov, week 7, dag 2’ Intense mesocycle

Geen squats vandaag i.v.m. mijn lies. Die heeft wat rust nodig :)

‘Smolov, week 7, dag 3’

Nog steeds geen squats, maar het gaat nu beter met mijn benen, ik denk dat ik maandag weer vol op kan squatten. Ik verander het invoer gewicht van 240 naar 235. Ik ga voor de 250kg squat na smolov.

Klote van je lies Vic, schort je de trainingssessie gewoon op naar een week later?
Of ga je gewoon de tweede week in, van de intense cycle?

Succes met je lies!

Ik denk dat ik inderdaad een weekje rust neem. Daarna begin ik met week 1 of 2 met de intense mesocycle. Voor de rest thx mensen!

Het is btw mijn heup flexie en niet mijn lies. Vandaar dat de squats ook zo mega heavy aanvoelde.

Ik hoop dat de week rust je goed zal doen dan. Wat denk je zelf? Niet bang dat je door al dat squaten meteen weer kapot gaat?

Het is btw mijn heup flexie en niet mijn lies. Vandaar dat de squats ook zo mega heavy aanvoelde.

Zelfde als mij dan denk ik. verreking ook? vermindert de pijn naarmate je wat opgewarmd raakt? Mij werd aangeraden om gewoon een tijdje rustig te trainen.

Nee het probleem zelf is ontstaan door de bottom pin squats en seated pin goodmornings + gay leg press, toen begon mijn staartbeen allerlei pijntjes door te geven. Daarna was het voorbij en kreeg ik dus weer dezelfde pijntjes bij sprint sessies. Maar dit blijkt dus mijn heup flexie te zijn. Als ik een squat maak is de beweging pijnvrij, maar als ik loop voel ik wat pijntjes in mijn heup. Ik geef het gewoon een week rust en daarna ga ik verder.

Zelfde als mij dan denk ik. verreking ook? vermindert de pijn naarmate je wat opgewarmd raakt? Mij werd aangeraden om gewoon een tijdje rustig te trainen.

Als ik met mijn vinger op het gedeelte onder mijn buik druk voel ik een vreemde pijn. Maar ik ga inderdaad gewoon rustig high rep squatten denk ik.

Nee het probleem zelf is ontstaan door de bottom pin squats en seated pin goodmornings + gay leg press, toen begon mijn staartbeen allerlei pijntjes door te geven. Daarna was het voorbij en kreeg ik dus weer dezelfde pijntjes bij sprint sessies. Maar dit blijkt dus mijn heup flexie te zijn. Als ik een squat maak is de beweging pijnvrij, maar als ik loop voel ik wat pijntjes in mijn heup. Ik geef het gewoon een week rust en daarna ga ik verder.

Waardoor AlexT zich ook blesseerde...

Ik zou zeker een week rusten man. En pas als je echt geen pijn meer voelt rustig aan herbeginnen. Als de pijn terugkomt direct stoppen. Het heeft geen zin om een lichaam die niet 100% in orde is te trainen. nadien zal je opbouw des te beter gaan.

Ik zou zeker een week rusten man. En pas als je echt geen pijn meer voelt rustig aan herbeginnen. Als de pijn terugkomt direct stoppen. Het heeft geen zin om een lichaam die niet 100% in orde is te trainen. nadien zal je opbouw des te beter gaan.

Ja inderdaad, het squatten voelt dan toch te zwaar en is dan gewoon nutteloos om te doen. Ik hoop dat een weekje rust genoeg zal zijn.

Het gaat nu stukken beter met mijn heup. Ik ga deze week nog wat dippen en chinnen en wat rustig squatten, zodat ik maandag weer verder kan gaan met smolov.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven